sit muistit jotka nostaa hintaa liikaa. Kyl mä tonne jimmsiin pääsen junalla ja ratikalla tai metrolla. Nyypille postitukset ;D. Kyl tos on täl hetkel 3.9 koska 4ghz prossu oli epävakaa ja lämmöt liikaa. Myös 4ghz sirinää oli paljon. 3.9 toimii paljon paremmin.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer: Joo. Kunhan pitää mielessä ettei Zanussi, Palapoisz tai vastaavan merkkistä näyttöö ota. LG, Samsung, BenQ, eikä oikeestaan muuta kannata ottaakaan. Acer jne, mutta kyllä LG ja BenQ on tällä hetkellä parhaat.
Vähän oftopiccia, mutta kuitenkin.
Meikällä löytyy joku ihme Samtron näyttö mun pöydästä.
Toiminut hyvin oisko joku n. 5v.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer: Joo. Kunhan pitää mielessä ettei Zanussi, Palapoisz tai vastaavan merkkistä näyttöö ota. LG, Samsung, BenQ, eikä oikeestaan muuta kannata ottaakaan. Acer jne, mutta kyllä LG ja BenQ on tällä hetkellä parhaat.
En oo ikinä kuullut merkistä.
Ootteko te?
En oo koskaan kuullu kyseisestä merkistä. Ollut näköjään samsungin tytäryhtiö vuoteen 1999 asti.
Itellä on HP neljättä vuotta toiminut moitteettomasti, eli kyllä noita hyviä näyttöjä löytyy melkein kaikilta merkeiltä kun ei maanantaikappaleita satu kohdalle.
En oo ikinä kuullut merkistä.
Ootteko te?
En oo koskaan kuullu kyseisestä merkistä. Ollut näköjään samsungin tytäryhtiö vuoteen 1999 asti.
Itellä on HP neljättä vuotta toiminut moitteettomasti, eli kyllä noita hyviä näyttöjä löytyy melkein kaikilta merkeiltä kun ei maanantaikappaleita satu kohdalle.
Samtron oli Samsungin halpismerkki. Sen näyttöjä myytiin halvemmalla ku Samsungeja. Jotain ominaisuuksii oli yleensä karsittu. En tiiä onko firmaa enää olemassa ees.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest: Samtron oli Samsungin halpismerkki. Sen näyttöjä myytiin halvemmalla ku Samsungeja. Jotain ominaisuuksii oli yleensä karsittu. En tiiä onko firmaa enää olemassa ees.
Ainakin wikipedian linkittämä yhtiön nettiosoite ohjaa samsungin sivuille, eli olisiko sulautunut takaisin samsungiin koko firma.