Vanha kone ei enää käynnisty ja nyt pitäisi hankkia uutta tilalle. Vanhasta koneesta jää jäljelle vain kotelo, blu-ray asema ja kiintolevy. Tälläistä konetta olen suunnitellut:
Virtalähdettä en ole osannut päättää. Minkä kokoinen tarvitaan? Mitkä ovat hyviä merkkejä/malleja?
Miltä tämä näyttäisi? Hyvistä emolevyistä en tiedä juuri mitään ja tuon mallin valitsin suurinpiirtein arpomalla. Oletan, että näiden komponenttien välillä ei ole yhteensopivuus ongelmia? Vanhasta koneesta minulla on vielä Noctua NH-U12P prosessorijäähdytin, mutta tämä ei varmaankaan ole yhteensopiva uuden prosessorin kanssa?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Varghar: Vanhasta koneesta minulla on vielä Noctua NH-U12P prosessorijäähdytin, mutta tämä ei varmaankaan ole yhteensopiva uuden prosessorin kanssa?
Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. marraskuuta 2012 @ 16:47