User Käyttäjä Salasana  

lauantai 16.8.2025 / 09:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uus kone pitäis ostaa..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uus kone pitäis ostaa..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Draygrah
Junior Member
_
13. huhtikuuta 2010 @ 19:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mitä mieltä ootte, täs on mun tän hetkine kokoonpano jota oon hommaamas. Ei tarvi olla mikään hirvee pelitykki, kuhan nyt joku uudempikin peli siinä mukavasti pyöris. Ja sillee mahdollisimman halpaa. Toi on nyt ihan jees hintanen mut onko jonku mielestä vikaa osissa tai jotain?

-Samsungin Blu-Ray-R/DVD±RW Combo, SATA, LightScribe, Musta, Bulk
-Asuksen M4A785TD-V Evo, AM3, 785G, DDR3, Crossfire X, HDMI, ATX
-Xigmatekin Midgard Gamer ATX-Kotelo, Musta
-Samsungin 1TB SpinPoint F3 3.5", SATAII, 32MB, 7200RPM
-AMD:n Phenom II X4 955BE Rev. C3, AM2+/AM3, 3,2GHz, 8MB, BOX
-Asuksen Ati Radeon HD 5570, 1GB DDR3, VGA/DVI/HDMI, Low Profile
-Silverstonen 500W, Strider, ATX 2.2, Modulaarinen, Dual PCI-E 6pin
-Microsoft Windows 7 Home remium 64-bit EN (Tai FI)DVD, OEM
-A-Datan 3x1GB, DDR3 1600MHz (pitäiskö sijottaa 4GB 1800 MHz?), CL8

Yhteensä näillä siis hintaa : 825,20 ?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. huhtikuuta 2010 @ 20:03

BPVest
AfterDawn Addict
_
13. huhtikuuta 2010 @ 20:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Draygrah:
Eli mitä mieltä ootte, täs on mun tän hetkine kokoonpano jota oon hommaamas. Ei tarvi olla mikään hirvee pelitykki, kuhan nyt joku uudempikin peli siinä mukavasti pyöris. Ja sillee mahdollisimman halpaa. Toi on nyt ihan jees hintanen mut onko jonku mielestä vikaa osissa tai jotain? [img]C:\Documents and Settings\All Users\Tiedostot\Omat kuvatiedostot[/img]
Jos laittaisit sen kuvan nettiin :)
Draygrah
Junior Member
_
13. huhtikuuta 2010 @ 20:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest:
Eli mitä mieltä ootte, täs on mun tän hetkine kokoonpano jota oon hommaamas. Ei tarvi olla mikään hirvee pelitykki, kuhan nyt joku uudempikin peli siinä mukavasti pyöris. Ja sillee mahdollisimman halpaa. Toi on nyt ihan jees hintanen mut onko jonku mielestä vikaa osissa tai jotain? [img]C:\Documents and Settings\All Users\Tiedostot\Omat kuvatiedostot[/img]
Joo tosiaa just tein accountin tänne, miksköhä ei voinu liittää suoraa toho kuvaa vai evotankoha mä vaa? :D iha sama tos oon ny lista :D

Gigabyte GA-890GPA-UD3H | AMD Phenom II X6 1055T @ 2.8 Ghz | 2x2Gb 1333Mhz Mushkin | MSI GTX 460 1GB | 1TB Western Digital Caviar Black SATA 3 | Corsair HX 750W | Fractal Design Define R2
BPVest
AfterDawn Addict
_
13. huhtikuuta 2010 @ 20:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tosiaa just tein accountin tänne, miksköhä ei voinu liittää suoraa toho kuvaa vai evotankoha mä vaa? :D iha sama tos oon ny lista :D
Muisti 2*2 GB ja 1333.
Draygrah
Junior Member
_
13. huhtikuuta 2010 @ 20:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Muisti 2*2 GB ja 1333.
Miks? :)

Gigabyte GA-890GPA-UD3H | AMD Phenom II X6 1055T @ 2.8 Ghz | 2x2Gb 1333Mhz Mushkin | MSI GTX 460 1GB | 1TB Western Digital Caviar Black SATA 3 | Corsair HX 750W | Fractal Design Define R2
Member

8 tuotearviota
_
13. huhtikuuta 2010 @ 22:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Muisti 2*2 GB ja 1333.
2x2GB ja 1600Mhz, vaikka tuosta :
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/AX3U1600GB2G9-2G?t=false

i5-2500k@Mugen 3| HD 6870 |Corsair Force3 120GB | chieftec 650w | Asus P8Z68-V PRO/GEN3 | 12GB Ram
BPVest
AfterDawn Addict
_
13. huhtikuuta 2010 @ 22:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Muisti 2*2 GB ja 1333.
Koska ei kolmea kampaa. Vaikka sit noi mitä aamuli ehdotti.
Senior Member
_
13. huhtikuuta 2010 @ 22:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On kyllä hieman ylihintaisen näköinen tuo sinun pakettisi. Tässä oma ehdotukseni: http://img46.imageshack.us/img46/4223/os827.png
Draygrah
Junior Member
_
14. huhtikuuta 2010 @ 10:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Muisti 2*2 GB ja 1333.
Mutta miks noin hidasta? kapasiteettia on 1800MHz:n asti... Esim miks ei 2*2GB (tai 2*4GB) ja 1800MHz? onko joku Haitta siinä? Vai hinnan takia ehotat hitaampaa? :)
BPVest
AfterDawn Addict
_
14. huhtikuuta 2010 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Muisti 2*2 GB ja 1333.
Mutta miks noin hidasta? kapasiteettia on 1800MHz:n asti... Esim miks ei 2*2GB (tai 2*4GB) ja 1800MHz? onko joku Haitta siinä? Vai hinnan takia ehotat hitaampaa? :)
Koska tuosta "nopeudesta" ei hyödy juuri mitään. Ainaki jos hinta huomioidaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. huhtikuuta 2010 @ 11:37

Member

6 tuotearviota
_
14. huhtikuuta 2010 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1800MHz menee monta euroo haaskuun kun siitä saatu hyöty on lähes nolla.

Prosessori: Intel Core2 Quad Q8300 @2.5GHz // RAM: 6GB DDR3 // Emolevy: GA-EG43M // Näytönohjain: GeForce GT230 1.5Gb
Kiintolevy: WD 750Gb SCSI // Käyttöjärjestelmä: Windows 7 Premium 64-bit

[ Myydään ]
jarsaman
Senior Member

24 tuotearviota
_
14. huhtikuuta 2010 @ 16:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nemiades:
Aivan samaa mieltä. Tämä on hyvä valinta

Draygrah
Junior Member
_
14. huhtikuuta 2010 @ 20:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jarsaman:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nemiades:
Aivan samaa mieltä. Tämä on hyvä valinta

OK kiitosta paljon :) Lisää vaan vinkkejä joita ois kiva tietää niinku toi muistikampojen nopeuden hyödyttömyys :)
Draygrah
Junior Member
_
16. toukokuuta 2010 @ 21:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ny oon muokannu tota pakettia, budjettina ollu ~1300e ja tän hinta on ~1200e :

-Emolevy 109e

-Muistit 113e

-Prosessori 172e

-CD/DVD-Asema 22e

-Kotelo 89e

-Kiintolevy 98e

-Hiiri 35e

-Kaiuttimet 45e

- 3 Tuuletinta koteloon. 37e

-Näppäimistö 26e

-Näyttö 219e

-Virtalähde 85e

-Näytönohjain 120e

On viel yks toinenki kokoonpano sit mut en jaksa sitä kirjottaa ny, väsyttää :)
jarsaman
Senior Member

24 tuotearviota
_
16. toukokuuta 2010 @ 23:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse vaihtaisin ainakin näytönohjaimen tähän tehokkaampaan HD5770:aan. Hintaero on niin pieni, verrattuna tehoeroon.
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/1A1-G000005507?t=false

Ja muistit 1600MHz:iin. Hintaero 2 euroa.

Kaiuttimiksi valitsisin nämä
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/51MF0371AA000?t=false
Mainos
_
__

_
Draygrah
Junior Member
_
17. toukokuuta 2010 @ 10:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos, noi onki joo paremmat ja pysyy budjetissa :)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uus kone pitäis ostaa..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy