User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 07:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi amd konepaketti osina saksasta/suomesta
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi amd konepaketti osina saksasta/suomesta
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
kaspianmeri
Newbie
_
24. toukokuuta 2014 @ 21:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Budjetti: alle 1000 EUR. alle 900 EUR vielä parempi
Tarvitsetko kasauksen?: Voin kasata itse
Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei, hankin itse erikseen
Käyttötarkoitus: Pelaaminen
Aiotko kellottaa?: luultavasti
Mitä on jo valmiina?: näyttö, näppis, hiiri.
Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): perus DVD on riittävä
Koneen koko(ATX/mATX/mITX: Ei merkitystä
Muuta huomioitavaa:
- Ulkomailta tilaus OK

Elikkä oon yrittäny tässä viime aikoina katsoa näitä muita ketjuja ja keskusteluja ja olen päätynyt siihen et amd setillä mennään. Mielestäni muissa ketjuissa on ehotettu halvalle amd:tä ja sit kalliimmalle inteliä. Niin ajattelin et minkälaisen amd- setin saa jos ei pidä edes vaihtoehtona inteliä. Kokosin jotain tosta systemalta ja voin olla aivan pihalla, voi olla että osat eivät sovi edes yhteen. Mutta tässä on siis alkuajatukseni. Sitten kun osat on ab kasassa ni etsin saksasta halvemmalla samat.

AMD FX-8350 4,0GHz AM3+ 193.60
ASUS M5A97 R2.0 AM3+ AMD970 DDR3 USB3 SATA6 ATX KAMPANJA 79.90
Sapphire R9 280X TOXIC 3GB GDDR5 UEFI 2xDVI/HDMI TESTIMENESTYJÄ! 339.00
NOCTUA NH-L12 LOWPROFILE COOLE 59.80
KINGSTON HyperX Fury Black 8GB 1600MHz DDR3 CL10 1.5V 75.00
KINGSTON V300 120GB SSD 450/450Mb/s 2.5" SATA3 59.90
SEAGATE BARRACUDA 1TB 3.5" SATA3 7.2K 64MB KAMPANJA 55.00
FRACTAL Design Tesla R2 500W 80 PLUS Gold 89.70
Sharkoon Bulldozer blue edition USB3.0 ATX kotelo UUTUUS 59.90
ASUS DRW-24F1ST 24X DVDRW BLACK SATA KAMPANJA 16.90
yhteensä 1,028.70
Senior Member

12 tuotearviota
_
25. toukokuuta 2014 @ 02:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saanko kysyä että miksi juuri AMD? Tuohon melkein samaan hintaan saisi jo paljon tehokkaamman intel i5 esimerkiksi.

Win 10 Pro | Intel i7 8750h | GTX 1060 6GB | 32GB DDR4 | 500GB NVMe SSD + 1TB HDD
kaspianmeri
Newbie
_
25. toukokuuta 2014 @ 09:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Legitti:
Saanko kysyä että miksi juuri AMD? Tuohon melkein samaan hintaan saisi jo paljon tehokkaamman intel i5 esimerkiksi.
Kai siksi että tuo 900-1000euron hinta on hieman paha ku se voi olla vähä tiukka intelille. oon seurannu keskusteluja ja tuntui et sais laadukkaamman amd-setin ku ei tarttee säästää kaikessa. Voin toki olla väärässäkin.
Mainos
_
__
 
_
kaspianmeri
Newbie
_
25. toukokuuta 2014 @ 09:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja toisaalta jos paremmat osat löytyy halvemmalla saksasta esim niin ei haittaa mitään vaihtaa osia, kunhan homma toimii hyvin.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi amd konepaketti osina saksasta/suomesta
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy