User Käyttäjä Salasana  

torstai 31.7.2025 / 06:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi kone
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi kone
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

10 tuotearviota
_
28. lokakuuta 2012 @ 18:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli tarkoitus olis saada mahdollisimman tehokas kone. Budjetti ei ole vielä varma mutta siihen 500-750? kun pysyis niin hyvä. Koneen olis tarkotus pyörittää bf3 ja kaikki muut raskaat pelit. Olisko tossa mitään?
Niin ja tuo paketti maksais 727.60?

Kiitos jo etukäteen (:

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. lokakuuta 2012 @ 18:05

AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
28. lokakuuta 2012 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse suosittelen:
näyttikseksi http://www.jimms.fi/tuote/GV-R787OC-2GD
ssd-levyksi http://www.jimms.fi/tuote/MZ-7PC128B%2FWW
prossucooleriksi http://www.jimms.fi/tuote/SCKTN-4000
edit,sinulla olikin jo cooleri paketissa,no,suosittelen tuota silti :D
edit2,otitkin nuo systemasta,prossuksi siis systemasta phenom 955

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. lokakuuta 2012 @ 18:14

Member

10 tuotearviota
_
28. lokakuuta 2012 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole tosin varma, että mikä on lopullinen budjetti, mutta jos se laskee esim 600? niin mitä tosta paketista halventais/ottais pois?
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
28. lokakuuta 2012 @ 18:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

kait tuo on nyt isompi,ei tarvitse tihrustaa
ssd:n voi karsia pois,
edit,noin,nyt ei tarvitse muiden tihrustaa kuvaasi :)

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. lokakuuta 2012 @ 18:35

Member

10 tuotearviota
_
28. lokakuuta 2012 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin siis tuolla pyöris bf3 jne?
Toniman92
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. lokakuuta 2012 @ 18:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti multimega:
Niin siis tuolla pyöris bf3 jne?
juu

Toniman.

## ASUS Z87-A | i5-4670K w/ CM Hyper 212 EVO| 8GB RAM | ASUS GTX 560 TI TOP | Kingston SSDNOV V+300 240Gb | Seagate 1TB | XFX 550W | Bitfenix Raider | 24" display | Razer Lycosa | Logitech G300 | SteelSeries Siberia V2 ##
Member

10 tuotearviota
_
28. lokakuuta 2012 @ 18:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. lokakuuta 2012 @ 19:00

Member

10 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2012 @ 21:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin perhana unohdin mainita, että tarvitsen uuden käyttiksen. Niin ja budjetti pysyy MAX:750?!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. lokakuuta 2012 @ 21:19

RatCon
AfterDawn Addict
_
29. lokakuuta 2012 @ 21:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin perhana unohdin mainita, että tarvitsen uuden käyttiksen. Niin ja budjetti pysyy MAX:750?!

Member

10 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2012 @ 21:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon:

Luulisin että osaan itse kasata koneen. Ja pyöriihän tolla sitten bf3 jne?
RatCon
AfterDawn Addict
_
29. lokakuuta 2012 @ 21:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

No sitten jätät kasauksen pois.
Ja kyllä pyörii BF3, osaan lukea aloitusviestin kiitos.
Member

10 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2012 @ 21:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

No sitten jätät kasauksen pois.
Ja kyllä pyörii BF3, osaan lukea aloitusviestin kiitos.
Joo Kiitos kaikille jotka jaksoivat ehdotella :D
ajaJako
Senior Member
_
29. lokakuuta 2012 @ 22:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
RatCon on taas hyvä paketti
Hinta:link
Ehkä:link
Tällä pyörii:link
Haetko tämmöistä:link
Nämä on vertailuksi, mikä kiinnostaa? prossujäähy ei ole pakollinen mutta erittäin suositeltava, jos budjetti sakkaa,
Member

10 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2012 @ 22:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulle on ihan sama minkälaiset osat koneeseen tulee. Kunhan mahdollisimman halvalla ja tehokas. Mieluiten sais se BF3 jne pyörii melkeempä täys grafiikoil.
RatCon
AfterDawn Addict
_
29. lokakuuta 2012 @ 22:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ajaJako:
RatCon on taas hyvä paketti
Hinta:link
Ehkä:link
Tällä pyörii:link
Haetko tämmöistä:link
Nämä on vertailuksi, mikä kiinnostaa? prossujäähy ei ole pakollinen mutta erittäin suositeltava, jos budjetti sakkaa,
Kotelosta sen verran, että onks pölyfiltteröinti kunnossa ?
Toisekseen, en näe syytä vaihtaa muistien takia firmaa. No okei, vitosen halvemmat mutta mites pixmanian postikulut sekä tunnettu huono takuutoiminta ? Siitä on täälläkin puhuttu ettei ole sujunut aina edes sähköpostiin vastaaminen.

Toi "Hinta" kohdan linkki ei skulaa, ja näyttis on käytännössä sama ilman peliä. Hinta on tosin joo parikymppiä halvempi.
ajaJako
Senior Member
_
29. lokakuuta 2012 @ 23:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tosta hinta kohdasta piti löytyä; AMD 955 / 85.90? varastossa eli melko sama Phenomi
Aerocool- kotelo aloituksen mukaan tämä ei mun suositus Jos tämmoista Lediä link Iso vesijäähykoppa
mutta tämä:link
Nää linkit oli aloittajalle , sun pakettis oli OK mutta jos ei tarvita kasausta kannattaa verrata.
PS ainoa firma jonka kanssa minulla on vaikeuksia on Vaasalainen Multitronic jota en uskalla suositella kenellekään.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. lokakuuta 2012 @ 23:45

Member

10 tuotearviota
_
30. lokakuuta 2012 @ 07:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiköhän me pysytä ihan systemastoressa. Tuo Ratconin paketti on mulle ihan sopiva.
Member

10 tuotearviota
_
30. lokakuuta 2012 @ 22:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisko tää vielä saman tasonen :D Kun tuon virus'suojan ostan niin vähän tingin vielä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. lokakuuta 2012 @ 22:46

BPVest
AfterDawn Addict
_
30. lokakuuta 2012 @ 23:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisko tää vielä saman tasonen :D Kun tuon virus'suojan ostan niin vähän tingin vielä.

Nortonin ja lämpötahnan voit jättää pois.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
RatCon
AfterDawn Addict
_
30. lokakuuta 2012 @ 23:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest:

Nortonin ja lämpötahnan voit jättää pois.
Lämpötahnasta samaa mieltä, nortonista kiikun kaakun.
Itse Malwarebytesin Anti-Malwarella jo kolmatta kertaa putsaan kaverin konetta pöpöistä. Löytyy kyllä Microsoftin Defender + Essentials, mutten tiedä missä herran koneellaan luuraa. Se ettei "mitään oo koneella näkyny" ei tarkoita etteikö viruksia tai muita pöpöjän olisi. Harva virus pöllähtää ruutuun tyyliin; "moro mä oon tässä tekemässä juttuja koneelles".

Toisaalta, ei toi 15 euroa ole todellakaan paha hinta jos budjetti sen joustaa. Saapahan hyvän tietoturvan yhdessä paketissa. Joku saattais ehdottaa 30 kokeiluversion lataamista, mutta sen jälkeen aktivoidessa hinta on tyyliin 50 euroa. Jos nyt saa 15 eurolla sen vuodeksi, niin ihan oikeasti ei voi väittää että tämä ois todella väärä ratkaisu ?

Vai sanooko joku että 15e tietoturvasta vuodeksi on merkittävää haittaa ?

Puhutaan siis sopimuksesta joka maksaa kuukaudelle 1,25 euroa ?

Itse sanon, että jos budjettis ei oo 15 eurosta kiinni niin pidä toi Norton.

*edit*
Ennenkun joku huomauttaa, niin se vanhempi nortonin paketti oli älyttömän raskas. Nää uudemmat on ihan eri juttu.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. lokakuuta 2012 @ 23:38

Member

10 tuotearviota
_
31. lokakuuta 2012 @ 20:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on muutes win 7 64bit professional asennuslevyke, mutta Serial key kadonnut voinko löytää sen jotenkin microsoftin sivulta tai jtn sinne päin?
Member

10 tuotearviota
_
31. lokakuuta 2012 @ 21:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipäs muuten mitää enää :D
Mainos
_
__

_
Rooster3
Member
_
1. marraskuuta 2012 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lämpötahnasta samaa mieltä, nortonista kiikun kaakun.
Itse Malwarebytesin Anti-Malwarella jo kolmatta kertaa putsaan kaverin konetta pöpöistä. Löytyy kyllä Microsoftin Defender + Essentials, mutten tiedä missä herran koneellaan luuraa. Se ettei "mitään oo koneella näkyny" ei tarkoita etteikö viruksia tai muita pöpöjän olisi. Harva virus pöllähtää ruutuun tyyliin; "moro mä oon tässä tekemässä juttuja koneelles".
*edit*
Ennenkun joku huomauttaa, niin se vanhempi nortonin paketti oli älyttömän raskas. Nää uudemmat on ihan eri juttu.
Defenderin pitää olla poissa käytöstä jos Essentials on asennettuna, tapahtuu tosin useimmiten Essentialsin asennuksen aikana automaagisesti. Komppaan kyllä näissä uudemmissa nortonissa että kohtuu kevyesti pyörii jo vanhemmallakin raudalla.

Itsellä ei tosin ole ollut Essentialsin kanssa ongelmaa ja kyllä, tarkistan nämä koneet aika ajoin muillakin ohjelmilla.

Viestejäni tulee kyseenalaistaa ja mahdollisuuksien mukaan korjata..
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi kone

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy