User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 30.7.2025 / 10:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi kone harkinnassa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
uusi kone harkinnassa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
q__
Newbie
_
19. marraskuuta 2012 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli olen katsellut uusia koneita ja ajattelin osina tilata..paketinkin olen katsellut ja ajttelin kysyä teidän mielipidettä..kone olisi tulossa editointiin ja cad ohjelmille.

hinta ei saisi nousta enää yhtää tuosta minun paketistani.
tuossa tuo olisi:

Therma True Spirit 120 Rev A.
AMD A10-5800K X4 3,8 GHz - FM2
XFX 450W PRO Core Edition V2 Full Wired 80+ BRONZE
SEAGATE Spinpoint F3 3.5" 1TB SATAII 32MB 7200rpm KAMPANJA**Ei varastossa**
ASUS F2A85-M LE socketFM2 DDR3
G.Skill Ripjaws X Performance - DDR3 1866 Mhz - 1 x 8GB**Ei varastossa**
MS 1x Win 7 HomePrem SP1 611 64bit (FI)
CM ELITE 310 MID TOWER BLACK/BLUE**Ei varastossa**
SAMSUNG SSD 830 128GB SATA 2,5i SATA III**Ei varastossa**
ASUS DRW-24B5ST 24X DVDRW BLACK SATA NERO 10**Ei varastossa**
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
19. marraskuuta 2012 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koteloks tuo http://www.systemastore.fi/product_info...oducts_id=50113
Muuten on ihan ok paketti sinulla

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
q__
Newbie
_
19. marraskuuta 2012 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok onko muita mielipiteitä?
Moderator

6 tuotearviota
_
19. marraskuuta 2012 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tuohon hintaan parempaa mielestäni saa. Seuraava mielekäs setti on panostaa sen verran, että vaihtaa prossun ja emon Intelin 1155-kantaan (i5 3570K & Z77-emo) tai mahdollisesti AMD:n FX-sarjakin voisi tuossa käytössä toimia hyvin. Hintaa kuitenkin tulee auttamatta lisää.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
q__
Newbie
_
19. marraskuuta 2012 @ 18:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
okei..niin kumpi noista koteloista nyt on parempi? tuo minun vai geretin ehdottama?
Moderator

6 tuotearviota
_
19. marraskuuta 2012 @ 18:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti q__:
okei..niin kumpi noista koteloista nyt on parempi? tuo minun vai geretin ehdottama?
Nopeasti katsottuna menisin Geretin ehdottmalla. Siinä on muutama parannus, mm. virtalähde alhaalla tuohon vanhempaan malliin nähden.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Mainos
_
__

_
q__
Newbie
_
19. marraskuuta 2012 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
okei eli tilaampa tämän paketin sitten. Kiitos avusta!
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi kone harkinnassa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy