User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.8.2025 / 21:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi kone, sopivatko osat?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
uusi kone, sopivatko osat?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
veeemi
Newbie
_
19. marraskuuta 2011 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://i44.tinypic.com/1f88n.jpg

Linkki yllä. Pelittääkö osat keskenään? Vaihtaisitko jonkin osan johonkin toiseen? Koneen kokoan kotona kaverin avustuksella ja itse päässyt tähän asti, vaikka en kummemmin koneista ymmärräkkään. Koneen+näytön hinnaksi saisi tulla n.1100e max. Onko itse laatikko hyvä ja tuleeko komponenteissa tarvittavat välineet mukana(ruuvit, tahnat)? Kaiuttimet kanssa hakusessa n40? jos haluaa samaan syssyyn laittaa, muut löytyy kotoa. Saa toki koota täysin eri osillakin saman hintaisen koneen jos tuntuu paremmalta. Ja kaikki osat mielellään samasta kaupasta, mutta kaupalla ei väliä. Kiitos jos vastaat!

ainainen vätys, ainainen lahna.
Senior Member

4 tuotearviota
_
19. marraskuuta 2011 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ihan hyvä mutta laitan kuitenkin oman paketin koska tossa sulla on vähä huonolla piirisarjalla oleva emo , näyttis aika tehoton verrtaatuna prossuun , tämä paketti siis jimm'sistä :

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. marraskuuta 2011 @ 15:21

GamerAce
Member

2 tuotearviota
_
19. marraskuuta 2011 @ 16:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
ihan hyvä mutta laitan kuitenkin oman paketin koska tossa sulla on vähä huonolla piirisarjalla oleva emo , näyttis aika tehoton verrtaatuna prossuun , tämä paketti siis jimm'sistä :
Tossa näytössä on aika korkea toi vasteaika eli en oikein suosittele, 8ms menee vielä mutta 14 on ehkä jo hieman liikaa. Tämä olisi hyvä vaihtoehto vaikka hieman pienempi onkin: http://www.jimms.fi/tuoteinfo/IPS226V-PN?pid=1321711763972

Ja mitäs vikaa P67:ssa on? Aikalailla samapiirisarja niissä on, ainoastaan H67 on huonompi

E: Niin ja tuollaiset kaiuttimet vaikuttavat houkuttelevilta mutta äänenlaatu on surkea

Rauta:AsRock P67 Pro3 >< Intel Core i5 2500K + Silver Arrow SB-E >< Asus DirectCU II GTX570 >< OCZ Agility 60GB >< Samsung Spinpoint F3 1TB >< XFX 650W >< CoolerMaster Storm Enforcer
Lisälaitteet: BenQ G2420HDB x2 >< Steelseries Sensei >< Ducky Shine MX Black >< Steelseries Diablo III Mousepad >< Steelseries Siberia V2
Muuta sälää: Playstation 3 80GB >< Driving Force GT >< Huawei Ascend P6

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. marraskuuta 2011 @ 18:24

Senior Member

4 tuotearviota
_
19. marraskuuta 2011 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
näytön otin vain hinnan mukaan en katsonut muuta kuin hintaa ja saatavuutta,
tossa ekassa emossa , on vähän ominaisuuksia verratuna mun laittamaan , emosta ei todellakaan kannata tinkiä.
ja kaiuttimet voi valita itse nekin laitoin vain ton hinnan mukaan eli n.40e.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. marraskuuta 2011 @ 19:07

GamerAce
Member

2 tuotearviota
_
19. marraskuuta 2011 @ 19:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vipetzki:
tossa ekassa emossa , on vähän ominaisuuksia verratuna mun laittamaan , emosta ei todellakaan kannata tinkiä.
totta kai siinä on paremmat ominaisuudet mutta sanoit et P67:ssa on huono piirisarja ja sitähän siinä ei ole vaan täysin vastaava kuin Z68:ssa. Siis jos molemmista ottaa esim. Extreme4 mallin niin eihän niissä juurikaan mitään eroa

Rauta:AsRock P67 Pro3 >< Intel Core i5 2500K + Silver Arrow SB-E >< Asus DirectCU II GTX570 >< OCZ Agility 60GB >< Samsung Spinpoint F3 1TB >< XFX 650W >< CoolerMaster Storm Enforcer
Lisälaitteet: BenQ G2420HDB x2 >< Steelseries Sensei >< Ducky Shine MX Black >< Steelseries Diablo III Mousepad >< Steelseries Siberia V2
Senior Member

4 tuotearviota
_
19. marraskuuta 2011 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti GamerAce:
totta kai siinä on paremmat ominaisuudet mutta sanoit et P67:ssa on huono piirisarja ja sitähän siinä ei ole vaan täysin vastaava kuin Z68:ssa. Siis jos molemmista ottaa esim. Extreme4 mallin niin eihän niissä juurikaan mitään eroa
noissa kahessa on , kannattaa tuo z68 ottaa
veeemi
Newbie
_
19. marraskuuta 2011 @ 22:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli jos vaihtaisin emon tohon z68:iin, näyttiksen johonki toisee ja näytöks ottasin jonki muun? Miltä kuulostaa?

GamerAce
Member

2 tuotearviota
_
19. marraskuuta 2011 @ 23:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerro mulle ihmeessä mitä käytännön eroa niissä on, hyvähän se on oppia uutta

veeemi
Newbie
_
20. marraskuuta 2011 @ 20:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Semmonen tuli vielä mieleen, että ostanko windows 7 homen, vai win7 professionalin?
Ja tuunko tarviimaa 630w poveria vai riittääkö 530w? Ja kiinnostaa itteeniki mitä eroa noilla emoilla on? Kiitoksia vastauksista!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. marraskuuta 2011 @ 20:35

norppa93
Junior Member
_
20. marraskuuta 2011 @ 23:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tossahaa on PciE 3.0, ja se on joka valmistajal vielä niin ja näin...?
Senior Member

4 tuotearviota
_
21. marraskuuta 2011 @ 09:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse ottaisin vain sen koska se on uudempi , toinen vaihtoehto on tämä : http://www.jimms.fi/tuote/Z68-PRO3
Ja poweriksi kyllä 550W on ihan riittävä mutta riippu tietty hinnoista esim nexus kannattaa ottaa se 630W malli koska kaikkialta ei edes löydy 550w mallia.
Mielummin windows 7 home premium päivitykset jyllää 2015 vuoteen asti eiköhän se ole tarpeeksi?
veeemi
Newbie
_
21. marraskuuta 2011 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän tuo riittää mainiosti. Tänään kaupoille kyselemään ja mahd. jopa ostamaan! Kiitos kaikille vastaajille ja henkiset perskännit saatte vetää perjantaina sen kunniaksi! kiitos!

Senior Member

4 tuotearviota
_
21. marraskuuta 2011 @ 20:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti veeemi:
Kyllähän tuo riittää mainiosti. Tänään kaupoille kyselemään ja mahd. jopa ostamaan! Kiitos kaikille vastaajille ja henkiset perskännit saatte vetää perjantaina sen kunniaksi! kiitos!
tuotanoinnäinnuinniin juu taian itse kumminkin vetää iha fyysiset :)
Mainos
_
__

_
L_A
Junior Member
_
21. marraskuuta 2011 @ 21:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi kone, sopivatko osat?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy