User Käyttäjä Salasana  

torstai 7.8.2025 / 11:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi peli-kone kiikarissa max. 600 euroo # kiire #
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi Peli-Kone kiikarissa max. 600 Euroo # Kiire #
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
N73_
Junior Member

1 tuotearvio
_
20. elokuuta 2009 @ 22:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja sä newbie?
Ok..
No onko täs paketis mitään ideaa?

http://www.lapstore.net/store/shopping_cart.php?sort=3a

Sopiiks noi osat yhteen tms?

Kalle Martti
BastaKh
Member

4 tuotearviota
_
20. elokuuta 2009 @ 22:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt oot kyllä niin väärässä tässä asiassa että enempää ei voi olla.
Sun aihe on --> Uusi Peli-Kone kiikarissa max. 600 Euroo ja ton mukaan on paketteja kasattu eli äläpäs ala syyttelemään muita.Tässä on tiedot prossusta ja emolevystä --->> http://fin.afterdawn.com/laitteet/laitte..._phenom_x4_9650

http://www.lapstore.net/store/product_info.php?products_id=26358

Katsoppas tarkkaan ja kerro onko yhteen sopivat.Prossun kanta on Socket AM2+ ja emolevyn prosessorituki on AMD Socket AM2+ / AM2 Phenom X4/Phenom X3/Athlon /AthlonX2/Sempron/AM3 Phenom II / Athlon X4 / Athlon X3 / Athlon X2. Kyllä nuo mun mielestä sopii hyvin yhteen.Kunnon vastauksia/ehdotuksia olet saanut vaikka kuinka monta ja 1000e konetta ei ole mun mielestä kukaan ehdottanu sun topic:eissa vaan aina on mennyt sun budjetin mukaan pakettien kasaukset.Et ole sanonut missään vaiheessa että aiot tilata ton paketin ja ihan aiheesta on porukka antanut kritiikkiä käytöksestäs ja siitä kun valitat koko ajan samasta asiasta.Käyttäydy asiallisesti hyvä ihminen ja kiitä kaikkia jotka ovat nähneet vaivaa kasatessaan hyviä paketteja sun 600 euron budjetin mukaan.Yhdyn Tomitz:in edelliseen vastaukseen ja off-topicciin ei oo menty tässä.Jos joku on niin sinä. Mene jimm´s pc store:n sivulle ja laita nuo osat ostoskoriin ja katso paljon sille tulee hintaa ja postaa vaikka se sitten tänne jos huvittaa. Ps: Toi sun linkkis... :) ostoskorisi on tyhjä... Sori mut pakkoa sanoa että tyhjänä varmaan pysyykin tolla menolla kun ei kelpaa paketit joita on ehdotettu.Äläkä käännä asiaa toisinpäin.Et voi syyttää ketään muuta,itseäsi vain.Sori vaan... :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. elokuuta 2009 @ 22:20

N73_
Junior Member

1 tuotearvio
_
20. elokuuta 2009 @ 22:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"En viitsi uutta ketjua laittaa pystyyn, niin kysyn tässä. Tarkoitus olisi siis uutta keskusyksikköä hommata jonkinlaiseen pelikäyttöön, ja budjettina olisi sellainen 700 euroa. Eli arvostaisin jos komponentteja suosittelisitte."

Tossa vaiheessa mut unohetaan :/

Kalle Martti
BastaKh
Member

4 tuotearviota
_
20. elokuuta 2009 @ 22:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sun budjetit on ollu 500-600 euroa ja kertaakaan et ole maininnut että sun budjetti olis 700 euroa.Onhan noita helvetin paketteja ehdoteltu ja mikään ei sulle kelpaa.Valitat vaan koko ajan jostakin.Lopeta nyt perkele tuo pelleileminen ja tilaa joku noista joita sulle on ehdotettu.
Jos ei kelpaa niin älä postaa enää tänne vaan kävele kauppaan ja osta sieltä kone.Kyllä ne marketissa tai ihan alan liikkeessä osaa neuvoa.Neuvoisin menemään ennemmin ihan kunnon tietokone liikkeeseen ja sieltä sitten kysyt suosituksia ton sun budjetin mukaan.Vielä jos valitat jotain niin kukaan ei vastaa enää sun topicceihin ja saat ihan rauhassa yksinäsi miettiä mikä meni pieleen.itseäsi voit syyttää siitä että olet saanut "negatiivista" palautetta käytöksestäsi.

Ps: Kiitä kaikkia jotka ovat käyttäneet aikaansa kasatessaan sun budjetin mukaan paketteja ja lopeta se hemmetin valittaminen.Sori vaan mut joskus on sanottava totuus suoraan ja se saattaa napsahtaa niinkuin kakkosnelonen tai 9mm.Ota palautteet vastaan ihan niinkuin (aikuisen tai nuoren)fiksun ihmisen kuuluukin eli ilman mitään vastalauseita.Enää et valita yhtään etkä myöskään syytä muita.Loppu nyt...
Fading80
Member

1 tuotearvio
_
20. elokuuta 2009 @ 23:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kiitos tai anteeks kuulu tollasten kavereiden sanavarastoon. Mun mielestä on aika hassua et tullaan kysymään neuvoa ja sit kuitenkin ollaan niin kaikkitietävää. Niinkun sanottu, ehdotettu on useamman laista kyllä noista pitäs osata päättää...
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
21. elokuuta 2009 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tomitz:
Olet todellakin Junior member...
Ei millään pahalla Tomitz, mutta repesin hieman kommentillesi :D.

Mutta ketjun aloittajalle tosiaan parempaa käytöstä, sillä kaikki me tehdään tätä vapaaehtoisesti. Aika joustavia täällä ollaan jo nyt oltu sinuu kohtaan, mitä nyt oon tätä lukenu, ja pakettiehdotuksiakin on tullu aika mukavasti. Vai käyttäytyisitkö samalla tavalla kaupan kassalla ja miten pitkään luulet sen kassan jaksavan kuunnella jatkuvaa valittamista? Siinä vähän miettimistä. En jaksa ehdottaa mitään täällä tuntuu olevan homma hanskassa :). Jatkakaa......

Intel Core i5-750 @ 3,4GHz/Noctua NH-U12P/Asus HD6950 1 GB (BIOS-modattu 6970)/Gigabyte GA P55A-UD3/Antec P182B + 4x 120mm Noctua/Corsair VX550/2X G.Skill 4GB DDR3 1600MHz Ripjaws @ 1600MHz 7-8-7-24 2T/2x Western Digital Caviar SE 640Gb + Samsung Spinpoint F1 1Tb + Seagate Barracuda Green 2TB/QPad MK-85 näppis/Logitech MX518 rotta/1. näyttö Samsung Syncmaster 2333HD/2. näyttö Samsung Syncmaster T220/Win7 x64 Ultimate
Member
_
21. elokuuta 2009 @ 13:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kokki99:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tomitz:
Olet todellakin Junior member...
Ei millään pahalla Tomitz, mutta repesin hieman kommentillesi :D.

Mutta ketjun aloittajalle tosiaan parempaa käytöstä, sillä kaikki me tehdään tätä vapaaehtoisesti. Aika joustavia täällä ollaan jo nyt oltu sinuu kohtaan, mitä nyt oon tätä lukenu, ja pakettiehdotuksiakin on tullu aika mukavasti. Vai käyttäytyisitkö samalla tavalla kaupan kassalla ja miten pitkään luulet sen kassan jaksavan kuunnella jatkuvaa valittamista? Siinä vähän miettimistä. En jaksa ehdottaa mitään täällä tuntuu olevan homma hanskassa :). Jatkakaa......
hehhe :P
Kirjoitin sen tuolla lailla koska en viitsinyt alkaa sanomaan tähän tyyliin: "oot ihan varmasti alle 12wee" Aika lapsellista käytöstä N73_:ltä nähty joten...
N73_
Junior Member

1 tuotearvio
_
21. elokuuta 2009 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BastaKh:
Sun budjetit on ollu 500-600 euroa ja kertaakaan et ole maininnut että sun budjetti olis 700 euroa.Onhan noita helvetin paketteja ehdoteltu ja mikään ei sulle kelpaa.Valitat vaan koko ajan jostakin.Lopeta nyt perkele tuo pelleileminen ja tilaa joku noista joita sulle on ehdotettu.
Jos ei kelpaa niin älä postaa enää tänne vaan kävele kauppaan ja osta sieltä kone.Kyllä ne marketissa tai ihan alan liikkeessä osaa neuvoa.Neuvoisin menemään ennemmin ihan kunnon tietokone liikkeeseen ja sieltä sitten kysyt suosituksia ton sun budjetin mukaan.Vielä jos valitat jotain niin kukaan ei vastaa enää sun topicceihin ja saat ihan rauhassa yksinäsi miettiä mikä meni pieleen.itseäsi voit syyttää siitä että olet saanut "negatiivista" palautetta käytöksestäsi.

Ps: Kiitä kaikkia jotka ovat käyttäneet aikaansa kasatessaan sun budjetin mukaan paketteja ja lopeta se hemmetin valittaminen.Sori vaan mut joskus on sanottava totuus suoraan ja se saattaa napsahtaa niinkuin kakkosnelonen tai 9mm.Ota palautteet vastaan ihan niinkuin (aikuisen tai nuoren)fiksun ihmisen kuuluukin eli ilman mitään vastalauseita.Enää et valita yhtään etkä myöskään syytä muita.Loppu nyt...
Tällä hetkellä vaikutat itse tyhmältä :)
Ja toi käytös johtu siitä, kun olin 39-asteen kuumeessa Angiinassa..
Eli pahottelen sitä, ja oon tilaamassa tota konet mut sopiiks osat yhteen..
Ja postaan ne osatki kohta linkki ei enää toimi :/
Ja vielä oon sitte 15..

Kalle Martti

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. elokuuta 2009 @ 14:33

Member
_
21. elokuuta 2009 @ 15:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok lopetan nyt tän seuraamisen,mutta sanon vain että jos olet 15,niin käyttäydy sen mukaisesti :)
Fading80
Member

1 tuotearvio
_
21. elokuuta 2009 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ei tollasta teinikiukuttelua kyllä tule vielä 12-vuotiailta. 15 sopii kuvaan paljon paremmin. Koitahan laittaa ne osaset niin saat sen koneen ja tää asia voidaan katsoa käsitellyksi.
BastaKh
Member

4 tuotearviota
_
21. elokuuta 2009 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Soita lapstoren liikkeeseen ja kysy sieltä ovatko osat yhteen sopivat.Ei kukaan jaksa enää postata tai seurata tätä.Äkkiäpä se kuume ja angiina katos.Ei se hetkessä parane mut enhän voi kyllä tietää oletko ollut oikeasti kipeänä.Ei kuume ja angiina vaikuta käytökseen mitenkään ellei itse niin usko.Voisitko kertoa että mistä sait sellaisen vaikutelman että olisin tyhmä?Perustele myös se ja mielellään mahdollisimman tarkasti.Lueppas hieman näitä ja yritä miettiä tarkkaan miten tästä eteenpäin käyttäydyt täällä.En vittuile mitään vaan yritän hieman neuvoa.Noista nyt ei varmaan oo mitään hyötyä mut laitoimpahan vaan nuo linkit jos vaikka kiinnnostaa lukea.
Lue tuosta diagnostiset kriteerit ja vaikka koko juttu
http://pedaogiikanaakkoset.blogspot.com/...tymishirit.html
tossakin sulle luettavaa.
http://www.tyoterveys.fi/default.asp?id=...kkeli&Hakusana=

Kerro ihmeessä löytyykö ton ensimmäisen linkin tekstistä jotain joka osuu kohdalleen sinun tapauksessasi.En vittuile tms. mut lue ja mieti tarkkaan asioita ennenku postaat tänne seuraavan kerran.Voit postata myös kaikki kohdallasi täyttyvät kriteerit tjsp...jne... Ps: Sitä kiitosta ei ole vieläkään kuulunut niille/meille kaikille jotka on kasanneet paketteja sulle...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. elokuuta 2009 @ 15:52

N73_
Junior Member

1 tuotearvio
_
21. elokuuta 2009 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos jotain saan sanoo sulle niin, HAISTA PASKA!
Ja tossa sulle luettavaa :
http://fi.wikipedia.org/wiki/N%C3%B6rtti

PS. Ei millää pahal, mut toi on just ja vaan tarkotettu sulle. :/
Eli hommaas elämä.. Ja tuu sit vittuileen mulle fädäri..

BTW. Tää sivusto on ihan perseestä, ei tuu kunnon apuu vaa jtn vitun paskaa soitatte vtu..
Aina pitää sanoo n. 100euroo alempi budjetti ettette mene budjetin yli.
Vitun nerdit Se on moro, Btw nerds go get a life.. OR GO GET FRIENDS!

http://fi.wikipedia.org/wiki/Irti_El%C3%A4m%C3%A4st%C3%A4

Ja tossa vielä vika, toivon että luet ne, koska tuut tarttee apuu :)

http://www.perhe.fi/artikkeli/koululaine...CFYwVzAode3qeng

Kalle Martti

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. elokuuta 2009 @ 16:09

Fading80
Member

1 tuotearvio
_
21. elokuuta 2009 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi voi kun se angsti puskee päälle nyt... Voin kertoo et kyllä se siitä helpottaa ajan myötä. Elämää tässä talossa on välillä vähän liiankin kanssa ja kavereita ihan tarpeeks. Mua lähinnä kyllä naurattaa, kun noista sun kommenteista paistaa niin läpi se et"V***u mä oon kova jätkä, mua on turha neuvoa" ja helppohan se on täällä tietysti huudella kun voi piiloutua sinne näppiksen taakse ja käyttäytyä ihan miten tahtoo. Kyllä sua on autettu täällä jo ilmeisesti ihan liikaakin, yritetty jopa jonkunlaisia käytöstapojakin opettaa, mutta näin nörttikielellä sanottuna sun kovalevys ei oo ihan kunnossa. Jos mua joku haluaa nörtiks nimittää niin otan sen kyllä ihan kunnianosoituksena vastaan. No mutta onneksi se elämä tulee opettamaan vielä ehkä sullekkin saman mitä yritän opettaa alle kouluikäsille lapsilleni, että "kiukuttelemalla ei saa mitään".
Jampikka
Suspended due to non-functional email address
_
21. elokuuta 2009 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
So i herd you dunt know ruleZz
Member
_
21. elokuuta 2009 @ 16:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok vielä kerran: Sua on neuvottu vaikka kuinka,mutta et ota sitä apua ollenkaan vastaan,miksi sitten pyydät apua jos se ei kelpaa? Monet ovat ehdottaneet hyviä paketteja,etkä ole sanonut mitään kiitoksen tapaistakaan...
Minun henkilö-kohtainen neuvo (varmaan muutkin suosittelisi sinulle tätä samaa): Mene giganttiin ja osta itsellesi paketti-kone... tai jos nyt olet (viimeinkin) saanut selville mitkä osat hommaat,tilaa se ja äläkä tule enää tälle sivustolle,ennen kuin olet tajunnut että sulla on selvä asenne-ongelma.
BastaKh
Member

4 tuotearviota
_
21. elokuuta 2009 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ensinnäkin en ole nörtti ja vaikka olisinkin niin ottaisin sen kunnianosoituksena vastaan ihan niinkuin Fading80:kin.Mulle voit haistatella niin paljon kuin haluat täällä mutta eri asia on haistatella päin naamaa.Olet vielä kehitysvaiheessa ja tuo on ihan "normaalia" käytöstä ikäiseltäsi.Jokunen vuosi eteenpäin ja olet täysin eri ihminen(toivottavasti).Pyyhkisin sinulla lattiaa jos olisit täysi-ikäinen mutta sinun onneksesi olet vielä sen verran nuori etten viittisi edes pieraista suuntaasi.Btw...kavereita mulla riittää ihan tarpeeksi,niitä ois vaikka muille jakaa ja mulla on elämä ihan niinkuin kaikilla muillakin.Elämää oon nähny enemmän kuin sinä ja niin monesta eri suunnasta että et voi edes kuvitella mitä kaikkea tämä maailma pitää sisällään.Sulla on vielä paljon nähtävää ja opittavaa tässä maailmassa ja jos haluat menestyä,päästä eteenpäin elämässäsi niin heitä pois tuollainen käyttäytyminen hyvissä ajoin,hyvä ihminen.Olen asunut koko ikäni "ghetossa" ja täällä ei tollasta käytöstä oo kateltu 1s kauempaa vaan on tullut lähdöt samantien.Et pärjää kovin pitkälle tuolla käytöksellä.Ota oppia näistä ja yritä edes käyttäytyä fiksummin täällä Afterdawn sivustolla.

Tämä linkki oli pakko laittaa ihan vaan huumori mielessä --->
http://hikipedia.info/wiki/Angsti
Junior Member

1 tuotearvio
_
21. elokuuta 2009 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Fading80
Member

1 tuotearvio
_
21. elokuuta 2009 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nikse:
http://i.servut.us/i/nimetn2v.jpg

Siinä sulle kone.
Piste.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. elokuuta 2009 @ 17:21

comoros
_
21. elokuuta 2009 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
näppärä paketti....
Fading80
Member

1 tuotearvio
_
21. elokuuta 2009 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli muuten mieleen että tossa Chieftecissä ei oo kahta pci-e lisävirtaa mitkä toi 4870 ilmeisesti vaatii. Saahan sen vissiin adapterilla.
mursu4
_
21. elokuuta 2009 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suaha sitä parempaaki ja paljon(mikropoint): http://www.aijaa.com/v.php?i=4722315.jpg

SonataIII/P5Ql pro/C2D e8400@vakio/HD4830/4Gb/500Gb sata/Antec earthwatts 500w/Acer p221Wbd/Logitech G5
........................................................

Fading80
Member

1 tuotearvio
_
21. elokuuta 2009 @ 20:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
? mikäs tossa nyt on sit niin paljon parempaa? virtalähde joo, mut prosessori vastaavasti heikompi, Am2+ kantainen emo, DDR2 muistit?
mursu4
_
21. elokuuta 2009 @ 22:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanotko tosissasi, että Phenom II x2 550BE on parempi ku x4 940BE? Todellakin tehokkaampi prossu mun paketissa. Joo ja powerihan on ihan eri sarjaa kun chieftec, myös watteja 100 enemmän.

Lisäksi vaikka emo onkin (vain) AM2+ kanta, niin siinä on 780g piirisarja, jolla on todella hyvä kellottaa phenomia. Vielä kotelokin on parempi ja hiljaisempi.(No tästä voi olla montaa mieltä, itse ottaisin ehdottomasti CM:n)
Ainoastaan muisteissa hävitään sun paketillesi, mutta eihän ne muistit nyt niin suurta eroa tee kun parempi prossu (kellotettuna).

Tässä vähintäänkin perustellut syyt, miksi pakettini on parempi ja tehokkaampi.

SonataIII/P5Ql pro/C2D e8400@vakio/HD4830/4Gb/500Gb sata/Antec earthwatts 500w/Acer p221Wbd/Logitech G5
........................................................

Fading80
Member

1 tuotearvio
_
21. elokuuta 2009 @ 23:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katos perkkele lukihärö. Katoin et tossa paketissa oli 955 BE. Juu eihän tossa sitten mitään ole. Ilman muuta 940. Mun moka.
Mainos
_
__

_
Moderator

7 tuotearviota
_
22. elokuuta 2009 @ 00:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No pistetään N73_ viikoksi miettimään ihan lukijan roolissa näiden viestiketjujen sisältöä jos se päätös sieltä tulisi.

Muille, eritoten Fading80:lle pieni varoituksen sana, näistä ketjuista kaivataan raporttia modeille, EIKÄ käyttäjien provosointia joka aiheuttaa sitten tunteiden kuumenemista.

Tuolla toisaalla tälläiset viestit ovat aivan turhaa provosointia ja voi aiheuttaa omalle tunnukselle jäähyn:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Fading80:
Sulla taitaa olla kakki housussas... pyydä äiti pyyhkii.

Kyllä minä ymmärrän turhautumisen kun yrittää auttaa ja mikään ei tunnu kelpaavan, mutta on paha syyttää toisia huonosta käytöstavoista foorumilla jos itse sitten menee kirjoittamaan sen mitä ajattelee.

Eli pidetään pää kylmänä ja otetaan yhteyttä moderaattoreihin kun alkaa siltä vaikuttaa, silloin syyllinen löytyy nopeiten ja asia saadaan loppuunkäsitellyksi.

Tämä lukkoon, eiköhän tätä pakettia ole puitu tarpeeksi.

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi peli-kone kiikarissa max. 600 euroo # kiire #

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy