Uusi (peli)kone n. 700e
|
|
Newbie
|
28. syyskuuta 2012 @ 02:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei! Viimeinkin on tullut aika päivittää 5v vanha acerin pakettikone uuteen.
Tällä hetkellä koneen käyttö rajoittuu lähinnä League of legendsin pelaamiseen ja nettiselailuun mutta haussa on kone jolla tulisi kituutella vaikka se seuraava 5 -vuotta, ja jolla raskaammatkin pelit pyörivät sujuvasti. Raudan lisäksi tarvitsen käyttiksen ja koneen kasaan itse.
Aikaisemmat ketjut selailin läpi mutta ehdotuksia oli niin paljon etten osaa niistä valita, eli tähän nyt joku pomminvarma paketti!
-kiitos vastauksista
|
AfterDawn Addict
18 tuotearviota
|
28. syyskuuta 2012 @ 06:18 |
Linkki tähän viestiin
|
TUossa jimmsistä kasaamani paketti,systemastoresta saa osan osista halvemmalla

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
|
Newbie
|
28. syyskuuta 2012 @ 13:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gereti: TUossa jimmsistä kasaamani paketti,systemastoresta saa osan osista halvemmalla

Noniin, tämäkö on sitten se jolla saa rahalle parasta vastinetta, vai onko jotain vielä paranneltavissa? Käyttis tuosta taitaa puuttua, sen tarvitsisin vielä.
Kaveri kehotti ottamaan ssd -kovon, ihan hepreaa mulle mutta onko se kuinka "välttämätön"?
|
Senior Member
25 tuotearviota
|
28. syyskuuta 2012 @ 13:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dodis: Kaveri kehotti ottamaan ssd -kovon, ihan hepreaa mulle mutta onko se kuinka "välttämätön"?
Ei oo välttämätön. Tuolla budjetilla ei kannata panostaa SSD:hen. Ne rahat kannattaa mielummin investoida tehokkaampiin osiin.
http://i5.aijaa.com/b/00179/10994689.jpg
Tuossa Systemastoresta kasattuna hieman isommalla kovolla ja tehokkaammalla näytönohjaimella.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. syyskuuta 2012 @ 14:01
|
Newbie
|
29. syyskuuta 2012 @ 21:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wasdasi: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dodis: Kaveri kehotti ottamaan ssd -kovon, ihan hepreaa mulle mutta onko se kuinka "välttämätön"?
Ei oo välttämätön. Tuolla budjetilla ei kannata panostaa SSD:hen. Ne rahat kannattaa mielummin investoida tehokkaampiin osiin.
Tuossa Systemastoresta kasattuna hieman isommalla kovolla ja tehokkaammalla näytönohjaimella.
Vain 4GB keskusmuistia, liekö se tarpeeksi? Ja onko tässä paketissa jotain paranneltavaa vai laitanko huoletta tilaukseen?
|
Senior Member
25 tuotearviota
|
29. syyskuuta 2012 @ 21:24 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Newbie
|
22. lokakuuta 2012 @ 05:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wasdasi: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dodis: Kaveri kehotti ottamaan ssd -kovon, ihan hepreaa mulle mutta onko se kuinka "välttämätön"?
Hei, nyt on osien tilaus ajankohtaista ja olin tulossa täältä nappaamaan tuon sun kasaamas paketin osat mutta hups vaan se onkin kadonnu bittiavaruuteen. Voisitko laittaa uudemman kerran paketin tiedot tänne? Kiitos.
|
AfterDawn Addict
|
22. lokakuuta 2012 @ 10:52 |
Linkki tähän viestiin
|

Jossain osassa tais olla toimitus aika kohtuu pitkä, joten katsasta jos SystemaStore tai Silent Rig saisi suoraan hyllystä osat tai osan ainakin.
Asus P8Z68-V pro # 2600k @4,8Ghz # Noctua D14 # Gtx 780 Windforce # 8Gb G.Skill # SSD samsung 256Gb/2Tb Raid1 # Corsair AX 750w # HaF X # Dell UltraSharp U2711 + G15 + R.A.T.7
Raspberry Pi / AMD E-350 SilverStone Sugo / i5 2500K @4,5Ghz Fractal Design 1000
HPI Baja 5b SS // FG Evo 4 - Kallista lystiä...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. lokakuuta 2012 @ 10:54
|
Mainos
|
  |
|
Tonzanazi
Inactive
|
27. lokakuuta 2012 @ 17:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Myyntialue on erikeen. -Axu_
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. lokakuuta 2012 @ 17:54
|