Budjetti: 900 - 1000e, mielellään en tota 1000e ylittäisi, mutta jos joku hyvä syy löytyy niin käyhän se.
Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse
Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei
Käyttötarkoitus: Raskas pelaaminen + muu normaali käyttö
Aiotko kellottaa?: myöhemmin jonkun verran
Mitä on jo valmiina?:näyttö, näppis, hiiri, kuulokkeet, kotelo: link Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): ei tarvi
Koneen koko(ATX/mATX/mITX):ATX Muuta huomioitavaa: -Ssdkovalevy käyttöjärjestelmää ja muutamaa peliä varten
-1TB kovo riittää
-Mindfactoryltä olen ajatellut tilaavani, ellette suosittele jotain muuta saksalaista
En ole varma tarvitsenko uutta poweria, sillä minulla on Zalman ZM600-HP jo valmiina. Kohta 3 vuotta tämä poweri ollut käytössä siis. Laadusta en oikeen tiedä, enkä haluaisi tämän powerin rikkovan uuden koneen osia.
Jätin siis tuossa omassa kokoonpanossani rahaa prossucooleria + mahdollisesti poweria varten.
Mielipiteitä ja ehdotuksia otetaan ilolla vastaan. Ehdottakaa myös hyvää prossucooleria. Luulen että pärjään tuolla nykyisellä kotelolla, mutta haluaisin kuitenkin teidän mielipiteen siitäkin.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Kiitos nopeasta vastauksesta ja hyvistä prossucooleri vaihtoehdoista.
@ BPVest:
Hyvä tietää, että poweri ja koppa on molemmat ihan ok, niin säästää paljon rahaa.
Katon kans vielä noita AMD R9 näyttiksiä, mutta luulen että päädyn Nvidiaa.
Joo toi SanDiskin ssd on monta kymppiä halvempi, otan kyllä sen.
Kiitos sinullekkin nopeasta vastauksesta ja eiköhän nämä tiedot riitä nyt koneen tilaamiseen.