Uusi pelikone budjetti 2000 ?
|
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
5. marraskuuta 2012 @ 23:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt ihmiset mielikuvitus käyttöön haen tehokasta pelikonetta kasaus ei ole ongelma ja käyttiski on jo että kahella tonnilla tavaraa tulemaan :D
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. marraskuuta 2012 @ 23:21
|
Moderator
6 tuotearviota
|
5. marraskuuta 2012 @ 23:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Ratcon on laittanut hyvän setin toiseen ketjuun, tolta pohjalta lähtisin noin kallista konetta kasaamaan:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon: 
Kotelo saattaa olla kysymysmerkki, mitä haetaan siistillä kotelolla. Toi R4 on omaan silmään todella tyylikäs, ikkunallinen sivupaneeli vähän vinkkinä että sillä vois saada lisäpiristettä. Tietysti jos halutaan pimeessä loistava ledikoppa niin ne on kans oma juttunsa. Ihan siis mistä kukin tykkää.
Prossun kohdalla mietin kauan 3570K vai 3770K ? Jos pelikäyttöön pääasiassa, niin nappasin 3570K mallin. Erona lähinnä editointikäyttöön tarkoitettu Hyper Threading joka on 3770K mallissa, ei ainakaan paranna pelitehoa. Jotkut väittää vieläpä että päinvastoin.
Tosta SSD levystä on myös 512Gt malli, tosin ei ole vielä saatavilla eikä tiedetä milloin tulee. Toi 256Gt versio on sen sijaan tulossa, ja luultavasti riittää kun 3 teran varastokovo kaverina.
Osat valitsin myös hiljaisuutta arvosten, prossun sekä näyttiksen jäähyt on todella hyvät ja hiljaiset. Samoin virtalähteen, plus että toi kotelo on äänieristetty. Ikkunallinen paneeli voi vähentää vaimennusmateriaalia, mtten usko että ratkaisevasti. Pystyt siis nukkumaan vaikka konen vieressä, sen verta hiljaista ja tasaista hurinaa pitää.
Miltäs toi nyt alkuun vaikuttais ?
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. marraskuuta 2012 @ 23:25
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
6. marraskuuta 2012 @ 00:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitäpä tuosta paketista sanoisi. F-securesta en maksaisi mitään enkä edes ilmaiseksi sitä asentaisi. Sen ostamisessa ei ole järkeä kun parempia saa ilmaiseksi.
Sabertooth emoa en ostaisi. Kallis ulkonäön ehdoilla tehty emo. Emon päälle tehty lämpökilpi estää tehokkaasti komponenttien jäähdytyksen kun lämpö ei pääse vapaasti haihtumaan vaan jää suojan alle. Asus tietää itse tämän ongelman ja nyt se on ratkaistu siten, että tuon muovihärpäkkeen alla ilmaa kierrättää 2kpl 35 mm tuulettimia mitkä eivät taatusti ole hiljaisia ja huolettomuudessa häviävät normaalille passiiviratkaisulle 100-0. Eikö se mennytkään niin, että pienistä äänekkäistä tuulettimista oli tarkoitus päästä eroon?
Jimmssin valikoima powerien suhteen ei ole kovin hyvä mutta siltikin. 100? 80+ bronze powerista nykypäivänä? Ei houkuttele...
Kovalevyn koko mietityttää myös. Onko tarvetta noin isolle hitaalle kovalevylle. Jos tilaa ei tarvitse noin paljoa niin ostaa mieluummin pienemmän ja nopeamman. SSD:n tila on kuitenkin rajallinen.
Tietokone + Chord Hugo + Grado GS2000e = heaven
|
RatCon
AfterDawn Addict
|
6. marraskuuta 2012 @ 00:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar: Mitäpä tuosta paketista sanoisi. F-securesta en maksaisi mitään enkä edes ilmaiseksi sitä asentaisi. Sen ostamisessa ei ole järkeä kun parempia saa ilmaiseksi
Itsellä taas F-secure ja kokemus päinvastainen, ja olen valmis siitä myös maksamaan. Samanlailla poistellut antimalwarella pöpöjä näiden "Defenderi riittää" ihmisten koneista. F-secure oli aikoinaan sukka, sen myönnän mutta 2011 oli todellinen yllätys. Ostaja tekee itse päätöksensä, mutta 20e vuoden lisenssistä ei todellakaan ole paha.
Hidas kovo on ehkä, mutta se onkin varastokovo leffoille sun muille. Huomioithan että SSD on 256Gt versio ?
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
6. marraskuuta 2012 @ 02:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsellä taas F-secure ja kokemus päinvastainen, ja olen valmis siitä myös maksamaan. Samanlailla poistellut antimalwarella pöpöjä näiden "Defenderi riittää" ihmisten koneista. F-secure oli aikoinaan sukka, sen myönnän mutta 2011 oli todellinen yllätys. Ostaja tekee itse päätöksensä, mutta 20e vuoden lisenssistä ei todellakaan ole paha.
Hidas kovo on ehkä, mutta se onkin varastokovo leffoille sun muille. Huomioithan että SSD on 256Gt versio ?
En minä pelkän defenderin varaan yhtäkään konetta jättäisi. Sen sijaan Microsoft Security Essentials on ilmainen, tehokas ja kevyt ohjelma. Mitä kokemuksia F-securesta on niin huomattavasti raskaampi on. Ei toki nykyaikaisella koneella suurta eroa tuo, mutta kumminkin.
Jos MSE ei kiinnosta niin sitten koneelle vaikka Avast!. Pientä harmia siinä tuo ilmaisversion lisääntynyt tyrkyttäminen maksulliselle versiolle, chromelle ja ylimääräiselle työkalupalkille.
No ei 20? paljoa ole tuossa budjetissa, mutta ei F-secure ole sen parempi vaikka maksaakin.
Huomioin, että SSD on 256Gt eli hyvän kokoinen. Sen tila on siitäkin huolimatta rajallinen kun mietitään nykypelejä. Kaikki ei kuitenkaan tarvitse 3 teraa kovalevytilaa. Kysyjä miettiköön itse oman tarpeen.
Lisäksi mietityttää, että kannattaako laittaa noin iso summa rahaa ilmajäähyyn? Samaan hintaa saisi suljetun vesijäähyjärjestelmän. Toki Phanteks taitaa vanhemmat mallit tehokkuudessa samassa hintaluokassa. Uusista malleista ei tietoa. No paljon rahaa on jokatapauksessa 80? jäähyyn. Kyllä konetta saa sitten tosissaan kellotella jos tuollaisen jäähyn ostaa :)
|
RatCon
AfterDawn Addict
|
6. marraskuuta 2012 @ 03:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar:
No ei 20? paljoa ole tuossa budjetissa, mutta ei F-secure ole sen parempi vaikka maksaakin.
Avast! oli taas itselläni tasan kerran, ensimmäisen tarkistuksen jälkeen lähti koneelta aika äkäseen. Tästä nyt ei viitsi tapella enempää, makuasioita ja mieltymyksiä, kokemuksia puolesta ja vastaan näemmä.
|
AfterDawn Addict
18 tuotearviota
|
6. marraskuuta 2012 @ 06:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen luottanut viimeiset 5v AVG:n virusohjelmaan,ja olen ollut tuohon oikein tyytyväinen :)
Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
|
Moderator
6 tuotearviota
|
6. marraskuuta 2012 @ 09:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar: Mitäpä tuosta paketista sanoisi. F-securesta en maksaisi mitään enkä edes ilmaiseksi sitä asentaisi. Sen ostamisessa ei ole järkeä kun parempia saa ilmaiseksi.
Sabertooth emoa en ostaisi. Kallis ulkonäön ehdoilla tehty emo. Emon päälle tehty lämpökilpi estää tehokkaasti komponenttien jäähdytyksen kun lämpö ei pääse vapaasti haihtumaan vaan jää suojan alle. Asus tietää itse tämän ongelman ja nyt se on ratkaistu siten, että tuon muovihärpäkkeen alla ilmaa kierrättää 2kpl 35 mm tuulettimia mitkä eivät taatusti ole hiljaisia ja huolettomuudessa häviävät normaalille passiiviratkaisulle 100-0. Eikö se mennytkään niin, että pienistä äänekkäistä tuulettimista oli tarkoitus päästä eroon?
Jimmssin valikoima powerien suhteen ei ole kovin hyvä mutta siltikin. 100? 80+ bronze powerista nykypäivänä? Ei houkuttele...
Kovalevyn koko mietityttää myös. Onko tarvetta noin isolle hitaalle kovalevylle. Jos tilaa ei tarvitse noin paljoa niin ostaa mieluummin pienemmän ja nopeamman. SSD:n tila on kuitenkin rajallinen.
Hyviä pointteja, joista olen suunnilleen samaa mieltä. Parinkympin F-Secure kahden tonnin paketissa on pisara meressä. Aloittaja voi ostaa tai jättää ostamatta, se ei budjettiin paljon vaikuta.
Sabertooth ei varmasti ole paras emo ja lämpökilpi on lähinnä surkuhupaisa viritys. Tuon hintaiseen pakettiin kannattaa valita sellainen emo, jonka tarvitsee (kellotusominaisuudet, muut ominaisuudet, liitännät). Aloittaja vaan ei kerro paljonkaan millaisen koneen haluaa.
Powerista täysin samaa mieltä. Käsittämätöntä, että Silent rig näyttää edelleen olevan ainut firma, josta saa powereita paremmalla hyötysuhteella kuin bronze. Jos jostain muualta ostaa, niin sellaiseen on pakko kuitenkin tyytyä.
Kovalevyt käytön mukaan. 256 gigaan menee käyttis, monta työpöytäsoftaa ja monta peliä, muttei tietenkään loputtomasti. 3 teraan sitten uppoaakin varmasti riittävästi valokuvia, musaa ja leffoja.
Summa summarum: Aloittajan kannattaa nyt itse tarkentaa mitä haluaa. Tossa on alustava pohja, josta voi lähteä muokkaamaan haluamaansa suuntaan.
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
|
dawn2011
Junior Member
|
6. marraskuuta 2012 @ 12:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuosta:

Pelitehoa pitäs löytyä ainaki vähäksi aikaa
|
AfterDawn Addict
|
6. marraskuuta 2012 @ 12:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar: Mitäpä tuosta paketista sanoisi. F-securesta en maksaisi mitään enkä edes ilmaiseksi sitä asentaisi. Sen ostamisessa ei ole järkeä kun parempia saa ilmaiseksi
Itse taas en maksaisi enää virustorjunta ohjelmista koska vastaavia on myös ilmaiseksi tarjolla. Esimerkiksi MS itse tekemä Security Essentials. Tämä riittää hyvin etenkin jos pitää koneen ohjelmat aina ajantasalla ja käyttää järjestelmävalvojan tilin sijaan normaalia tiliä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. marraskuuta 2012 @ 12:59
|
AfterDawn Addict
|
6. marraskuuta 2012 @ 13:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar: Mitäpä tuosta paketista sanoisi. F-securesta en maksaisi mitään enkä edes ilmaiseksi sitä asentaisi. Sen ostamisessa ei ole järkeä kun parempia saa ilmaiseksi
Itse taas en maksaisi enää virustorjunta ohjelmista koska vastaavia on myös ilmaiseksi tarjolla. Esimerkiksi MS itse tekemä Security Essentials. Tämä riittää hyvin etenkin jos pitää koneen ohjelmat aina ajantasalla ja käyttää järjestelmävalvojan tilin sijaan normaalia tiliä.
Monella ihmisella on huonoja kokemuksia F-securesta, kun elisa/sonera tarjoavat tätä kk maksua vastaan ja ohjelma on heidän "tekemä", jossa on turhaa krääsää laitettuna (ainakin oli joskus). F-securen oma versio on täysin toimiva, eikä tuo hinta ole todellakaan paha. Maksullista sovellusta kehitetään yleinsä paremmin tai vaihtoehtoisesti ilmais versiossa on kaikenmaailman mainoksia mukana.
Onko noin kalliilla emolla mitään käyttöä, suosittelen miettimään... Asrock Z77 Extreme 4 toimii kellotuksessa lähes yhtähyvin. Poweri hirvittävän kallis?
Itse lähtisin ostamaan, jotain tällästä...

Poweri: Gold hyötysuhde / hiljanen / Modulaarinen.
Näyttikset SLI: 2x GTX 660Ti tai 2x GTX 670 eli kahden näyttiksen kokoonpanoa tekisin tai jättäisin rahaa käyttämättä.
Kovalevy tila on ihan sinusta kiinni ja samoin DVD vai Bluray? Itsellä ei ole enään käyttöä koko DVD asemalle... (USB3 tikut <3)
Asus P8Z68-V pro # 2600k @4,8Ghz # Noctua D14 # Gtx 780 Windforce # 8Gb G.Skill # SSD samsung 256Gb/2Tb Raid1 # Corsair AX 750w # HaF X # Dell UltraSharp U2711 + G15 + R.A.T.7
Raspberry Pi / AMD E-350 SilverStone Sugo / i5 2500K @4,5Ghz Fractal Design 1000
HPI Baja 5b SS // FG Evo 4 - Kallista lystiä...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. marraskuuta 2012 @ 13:44
|
AfterDawn Addict
|
6. marraskuuta 2012 @ 13:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Toki. Esimerkiksi Avastin, Panda Cloud ohjelmissa näytetään ajoittain eri mainoksia. Mutta tuossa MSE ohjelmassa niitä ei näytetä ja lisäksi se on aika kevyt/nopea. Ja sen kehitystahti on suunnilleen sama kuin F-securella eli uusi versio per vuosi.
|
RatCon
AfterDawn Addict
|
6. marraskuuta 2012 @ 22:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Toki. Esimerkiksi Avastin, Panda Cloud ohjelmissa näytetään ajoittain eri mainoksia. Mutta tuossa MSE ohjelmassa niitä ei näytetä ja lisäksi se on aika kevyt/nopea. Ja sen kehitystahti on suunnilleen sama kuin F-securella eli uusi versio per vuosi.
Jos nyt lopetetaan jooko ? Sanon siis yleisesti kaikille.
Se että tietoturvaratkaisu toimii henkilöllä X hyvin, ei tarkoita sitä että se toimisi kaikilla yhtä hyvin. Itse en ilmaisiin koske enää, vaikka olisi kuinka parempia. Monta kertaa painottanut ettei F-secure ollut muutama vuos sitten todellakaan paras valinta, muttei mennä tähän enempää tai ollaan offtopicissa seuraavat 20 viestiä.
|
AfterDawn Addict
18 tuotearviota
|
7. marraskuuta 2012 @ 05:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lurluck: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar: Mitäpä tuosta paketista sanoisi. F-securesta en maksaisi mitään enkä edes ilmaiseksi sitä asentaisi. Sen ostamisessa ei ole järkeä kun parempia saa ilmaiseksi
Monella ihmisella on huonoja kokemuksia F-securesta, kun elisa/sonera tarjoavat tätä kk maksua vastaan ja ohjelma on heidän "tekemä", jossa on turhaa krääsää laitettuna (ainakin oli joskus). F-securen oma versio on täysin toimiva, eikä tuo hinta ole todellakaan paha. Maksullista sovellusta kehitetään yleinsä paremmin tai vaihtoehtoisesti ilmais versiossa on kaikenmaailman mainoksia mukana.
Onko noin kalliilla emolla mitään käyttöä, suosittelen miettimään... Asrock Z77 Extreme 4 toimii kellotuksessa lähes yhtähyvin. Poweri hirvittävän kallis?
Itse lähtisin ostamaan, jotain tällästä...

Poweri: Gold hyötysuhde / hiljanen / Modulaarinen.
Näyttikset SLI: 2x GTX 660Ti tai 2x GTX 670 eli kahden näyttiksen kokoonpanoa tekisin tai jättäisin rahaa käyttämättä.
Kovalevy tila on ihan sinusta kiinni ja samoin DVD vai Bluray? Itsellä ei ole enään käyttöä koko DVD asemalle... (USB3 tikut <3)
ottasin kyllä 2kpl radeon 7970 alle mielummin...
http://www.silentrig.com/product/2120/v...-edition-3072mb
Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
13. marraskuuta 2012 @ 21:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Sori ku oon en oo pitkään aikaan vastannu mutta paras oli ehkä AXU_ posti että katellaan jos sitä tällä viikolla tilaukseen laittaisi ja eikun lanit käyntiin :d
|
Moderator
6 tuotearviota
|
13. marraskuuta 2012 @ 21:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti analdinho: Sori ku oon en oo pitkään aikaan vastannu mutta paras oli ehkä AXU_ posti että katellaan jos sitä tällä viikolla tilaukseen laittaisi ja eikun lanit käyntiin :d
Kuten sanottu, se ei oo täydellinen. Muokkaa ihmeessä haluamaasi suuntaan. Kahden tonnin koneen sietää olla just sellainen kuin haluat ja tarvitset.
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
13. marraskuuta 2012 @ 21:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllähän siinä on aika paljon muokkaamisen varaa kieltämättä mutta eiköhän täsä uusi kone vielä saada ennen joulua
|
bales
Member
|
14. marraskuuta 2012 @ 00:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Intel i5 2500k | Coolermaster Hyper 212+ | P8P67 PRO Rev.3.1 | Nvidia GTX 660ti | Kingston hyper X blu 1333mhz 4GB | Super Flower Golden Green Pro 550W | Samsung 830 256GB SSD | Antec Three Hundred PC Case |
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
19. marraskuuta 2012 @ 22:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Noniin konehan tuli sitten tänään postissa ja ai että se on nautintoa kun kone on niinku vähintään 100 krt nopeamåi kuin ennen :DD mutta tosiaan sama paketti kuin AXU_ mutta mutta otin virustorjunnan pois tyydyn ilmaisiin ja ostin sen tilalle ledivalot ;) että eikun peli testiin ainiin muutinhan mie tota näyttistä 2x Radeon HD 7970 X-edition 3gt gddr5 kun kaveri suositteli niitä parempina että katotaan
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. marraskuuta 2012 @ 22:53
|
RatCon
AfterDawn Addict
|
20. marraskuuta 2012 @ 02:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti analdinho: otin virustorjunnan pois tyydyn ilmaisiin ja ostin sen tilalle ledivalot ;)
Jeps, kandee muistaa kuitenkin huolehtia niista. Aika harvalla tuolla "virusongelmat" osiolla on minkäänlaista maksullista virustorjuntaa, nyt viitaten näille tietäjille jotka on varmoja ettei sellaisesta kannattaisi maksaa.
Ja muutenkin, kun normaali-/verkkolehdissä näkee niistä virustapauksista, niin 90% niitä etupäässä tutkii F-secure. Jeps, vissiin hölmöä maksaa sellaisesta, varsinkin kun konepaketin mukana saisi vielä halvemmalla.
En vaan tajua miksi jengillä on pakonomainen tarve huutaa kuorossa jopa 2000e budjetilla että tuo 20e maksava F-securen vuoden linsenssi on turha, ei kannata ei saa, kamalaa ota heti pois ei kannata älä missään nimessä ota.
Tosiaan, kun 2000e loppusummasta se 20e on yksi prosentti budjetista.
Mutta eipä mitään, uskotaan muita että se on niin kamala juttu ettei sitä kannata ostaa, vissiin minunkin olisi syytä F-secureni poistaa välittömästi.
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
20. marraskuuta 2012 @ 03:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Jeps, kandee muistaa kuitenkin huolehtia niista. Aika harvalla tuolla "virusongelmat" osiolla on minkäänlaista maksullista virustorjuntaa, nyt viitaten näille tietäjille jotka on varmoja ettei sellaisesta kannattaisi maksaa.
Ja muutenkin, kun normaali-/verkkolehdissä näkee niistä virustapauksista, niin 90% niitä etupäässä tutkii F-secure. Jeps, vissiin hölmöä maksaa sellaisesta, varsinkin kun konepaketin mukana saisi vielä halvemmalla.
En vaan tajua miksi jengillä on pakonomainen tarve huutaa kuorossa jopa 2000e budjetilla että tuo 20e maksava F-securen vuoden linsenssi on turha, ei kannata ei saa, kamalaa ota heti pois ei kannata älä missään nimessä ota.
Mutta eipä mitään, uskotaan muita että se on niin kamala juttu ettei sitä kannata ostaa, vissiin minunkin olisi syytä F-secureni poistaa välittömästi.
Parempi MSE on ilmainen. Huonommasta ei kannata maksaa kahtakymmentä euroa vaikka budjetti olisi 5000?.
Virustapauksissa toki haastatellaan f-securea koska asumme SUOMESSA. Ei siihen muuta syytä ole. Toki jos joku haluaa ostaa kannatuksen vuoksi f-securen niin siitä vaan....
|
AfterDawn Addict
|
20. marraskuuta 2012 @ 07:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei se F-Secure ole ollenkaan huono virustorjunta ohjelma. Itse aloin kuitenkin miettimään että tuoko se lisäarvoa esim MSE ohjelmaan verrattuna ja kannattaako siitä maksaa se 30 euroa. Päädyin siihen että alan käyttämään ilmaista ohjelmaa koska se riittää minun käyttööni.
|
ongelmii
Member
|
20. marraskuuta 2012 @ 10:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon:
Parempi MSE on ilmainen. Huonommasta ei kannata maksaa kahtakymmentä euroa vaikka budjetti olisi 5000?.
Virustapauksissa toki haastatellaan f-securea koska asumme SUOMESSA. Ei siihen muuta syytä ole. Toki jos joku haluaa ostaa kannatuksen vuoksi f-securen niin siitä vaan....
taas näkee että omaa mielipidettä ei saa olla eikä sitä kannata esittää...
ei sillä itekkin jättäisin virusturvat pois ja tyytyisin ilmaisiin
|
AfterDawn Addict
18 tuotearviota
|
20. marraskuuta 2012 @ 11:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ongelmii: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon:
taas näkee että omaa mielipidettä ei saa olla eikä sitä kannata esittää...
ei sillä itekkin jättäisin virusturvat pois ja tyytyisin ilmaisiin
Samaa mieltä,itse olen ilmaisia käyttänyt,ja tyytyväinen niihin olen ollut (AVG)
tokihan tuo f-securekin voi olla hyvä,viime kesänän siitä sai muistaakseni 6k lisenssin,kun osti kotimikron lehden,)
|
Mainos
|
  |
|
Rooster3
Member
|
20. marraskuuta 2012 @ 12:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Mielestäni täällä käydään mielenkiintoista keskustelua vaikka otsikko ei tähän aiheeseen viittaa. :)
Eikös virustorjunta ole paikkaamassa käyttäjän tekemiä "mokia". Palomuurit kunnossa niin ei niitä viruksia ja haittaohjelmia vaan pompi koneelle. Jos joku tuttava kysyy virusturvasta niin otan huomioon tilanteen, teinipoika perheessä niin ehdottomasti f-secure, vanhempaa koneen käyttäjää niin silloin myös f-secure.
Itselleni on riittänyt MSE jo pitkään kun jaksan nähdä vaivaa peruskäyttäjää enemmän sen eteen. Skannailen konettani myös muilla esim. malwarebytes, käytän windowsia normikäyttäjällä (en tiedä onko tästä nykyään mitään apua), sähköpostiohjelma avaa vain teksti tilassa (muutenkin mukavampi käyttää..) enkä avaa tuntemattomilta tulleita liitteitä tosin suodattimet kunnossa niin ei roskapostiakaan ole tullut pitkään aikaan mutta eniveis.
Veikkaan että siinä on syvempi yhteys toisiinsa että windows-ongelmat osiossa ei ole maksullisia virusturvia ;)
Viestejäni tulee kyseenalaistaa ja mahdollisuuksien mukaan korjata..
|