User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.8.2025 / 00:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi tietokone 700 euron budjetilla!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi Tietokone 700 Euron budjetilla!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
N73_
Junior Member

1 tuotearvio
_
21. maaliskuuta 2010 @ 08:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli olisin tarvitsemassa uutta konetta, jolla pitäisi pystyä :

- Pelaamaan vanhoja ja joitakin uusia pelejä (Warrock, WOW, BattleField Bad Company 2, MW2, yms.
- Editoimaan videoita (Sony Vegas, Adobe After Effects)
- Katsomaan youtube videoita samalla, kun pelaa

Ja tarvitsen myös käyttöjärjestelmän ja näppäimistön. Tälläistä olen ajatellut nyt :
http://www.aijaa.com/v.php?i=5939880.png

Olen ajatellut laittaa toisen näytönohjaimen crossfire - tilaan tuossa myöhemmin. Sen takia noin kallis emolevy. Amd Phenom II 545:den valitsin, koska budjetti ei antanut 555be:lle periksi, ja en tuosta be toiminnosta tule hyötymään, kun en oikeastaan kellotella aio. Osat ovat jo tilauksessa, mutta niitä voi vielä muuttaa.

- Kiitän kaikkia jo etukäteen vastauksista! :)

Kalle Martti
Member

13 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2010 @ 09:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse vaihtaisin kovalevyn 500GB Samsung F3:een(49?) ja näyttiksen Asus HD 5770 CuCoreen(151?).

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. maaliskuuta 2010 @ 09:22

Senior Member
_
21. maaliskuuta 2010 @ 11:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaihda virtalähteeksi mielummin tämä: http://www.jimmspc.fi/tuote/SST-ST50F-ES
Varustettu uudemmalla standardilla: 80% hyötysuhde, hyvä 12V linja
Virran jakaminen kahdelle näytönohjaimelle saadaan aikaan molex jatkopiuhalla, joka sitten jakaa virran molemmille. Yleensä tälläinen piuha ilmestyy näytönohjaimen mukana.
N73_
Junior Member

1 tuotearvio
_
21. maaliskuuta 2010 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei! Kiitos vastauksista! Lähetän jimmsin kavereille sähköpostia ja kysyn, mitä ovat mieltä osan vaihtamisesta, sillä olen tilannut koneen jo pari päivää sitten, ja haluan osat mahdollisimman pian. Jos tämä ei viivytä aikataulua vaihdan sen tuohon, ja onhan tuossa toisessakin 80% hyötysuhde? Onko tuo virtalähde kuitenkin toimiva ja hyvä kahdellekkin näytönohjaimelle?
Ja vaihtaisin myös näytönohjaimen, mutta budjetti ei riitä, niinkuin jo kerroin. Onko tuosta Amd Phenom II 545:destä saada neliydin muuttamalla biosista yhtä asetusta? Jostain olen kuullut tuollaista. Mutta kiitos vastauksista! :)
Member

8 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2010 @ 21:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä identtinen paketti ja hyvin toimii. _Kooma_ osaa nämä asiat, jospa eksyisi tällekkin threadille.

i5-2500k@Mugen 3| HD 6870 |Corsair Force3 120GB | chieftec 650w | Asus P8Z68-V PRO/GEN3 | 12GB Ram
Member
_
22. maaliskuuta 2010 @ 14:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti N73_:
Hei! Kiitos vastauksista! Lähetän jimmsin kavereille sähköpostia ja kysyn, mitä ovat mieltä osan vaihtamisesta, sillä olen tilannut koneen jo pari päivää sitten, ja haluan osat mahdollisimman pian. Jos tämä ei viivytä aikataulua vaihdan sen tuohon, ja onhan tuossa toisessakin 80% hyötysuhde? Onko tuo virtalähde kuitenkin toimiva ja hyvä kahdellekkin näytönohjaimelle?
Ja vaihtaisin myös näytönohjaimen, mutta budjetti ei riitä, niinkuin jo kerroin. Onko tuosta Amd Phenom II 545:destä saada neliydin muuttamalla biosista yhtä asetusta? Jostain olen kuullut tuollaista. Mutta kiitos vastauksista! :)
Voi olla että tämä viesti on jo myöhässä, mutta jimmsin sivuilla voit vaihtamaan itse ostoskorisi sisältöä,ellei niitä ole jo lähetetty. Eli kirjaudu sisään, klikkaa "Tilaukset" ja valitse oma tilauksesi, jos tilaus on muokattavissa, niin alareunassa on painike, jota painamalla voit muokata tilaustasi.
Sähköpostillahan tämä onnistuu myös, mutta näin se käy ainakin jatkossa helpommin :D

Intel i7 920 + Scythe Kabuto|Asus P6T SE|Club 3D HD6950|Team Group 3x2gb Elite DDR3|Antec P183|Chieftec 750W|Samsung SH-S222A|Samsung SpinPoint F1 640gb|Samsung 2233RZ
Mainos
_
__

_
N73_
Junior Member

1 tuotearvio
_
22. maaliskuuta 2010 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tomitz:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti N73_:
Voi olla että tämä viesti on jo myöhässä, mutta jimmsin sivuilla voit vaihtamaan itse ostoskorisi sisältöä,ellei niitä ole jo lähetetty. Eli kirjaudu sisään, klikkaa "Tilaukset" ja valitse oma tilauksesi, jos tilaus on muokattavissa, niin alareunassa on painike, jota painamalla voit muokata tilaustasi.
Sähköpostillahan tämä onnistuu myös, mutta näin se käy ainakin jatkossa helpommin :D
En ole rekisteröitynyt Jimmsin järjestelmään, koska olen sopinut heidän kanssaan, että tulen hakemaan osat sitten, kun osat ovat Helsingin myymälässä valmiina, ja maksan siellä paikan päällä.

Kalle Martti
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi tietokone 700 euron budjetilla!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy