Uuteen pelikoneeseen apuja
|
|
Zplendid
Newbie
|
17. toukokuuta 2014 @ 02:58 |
Linkki tähän viestiin
|
http://imgur.com/TWINwVk
Eli tämmöstä pakettia olen kasaamassa. Näkyykö kokeneemman silmään hirveää mokaa?
Muutoksia otan vastaan mieluusti, etenkin koppa, näyttis sekä emo mietityttää. Hintana saisi pysyä n. 1200? ja mieluiten samasta liikkeestä.
Tarkoitus olisi tällä vuoden tai pari selvitä pelikäytössä ihan hirveästi päivittämättä. Oheislaitteet löytyy ja olen valmis maksamaan kasauksesta. Levyasemia en kaipaa.
Kiitos jo etukäteen.
|
Moderator
6 tuotearviota
|
17. toukokuuta 2014 @ 03:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Zplendid:
Eli tämmöstä pakettia olen kasaamassa. Näkyykö kokeneemman silmään hirveää mokaa?
Muutoksia otan vastaan mieluusti, etenkin koppa, näyttis sekä emo mietityttää. Hintana saisi pysyä n. 1200? ja mieluiten samasta liikkeestä.
Tarkoitus olisi tällä vuoden tai pari selvitä pelikäytössä ihan hirveästi päivittämättä. Oheislaitteet löytyy ja olen valmis maksamaan kasauksesta. Levyasemia en kaipaa.
Kiitos jo etukäteen.
Miksi vanha 1155-kanta ja i7-prossu? Onko HT:lle käyttöä tai aiotko kellottaa?
E: Kasaustakuu, muttei kasausta?
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. toukokuuta 2014 @ 03:22
|
Zplendid
Newbie
|
17. toukokuuta 2014 @ 13:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Zplendid:
Kiitos jo etukäteen.
E: Kasaustakuu, muttei kasausta? Katsoin yhden striimaajan pelikokoonpanoa, ja sen pohjalta lähdin tuota tekemään. En voi väittää hirveästi tajuavani noiden mallinumeroiden päälle, mutta jos suurinpiirtein samaan hintaan saa uudempaa rautaa niin totta kai osat vaihtoon.
Ehdotuksia voi antaa mielellään. Kellotusta en uskalla lähteä koittamaan.
Kasaus unohtui tuosta, mutta sen kyllä siihen lopulliseen sitten laitan.
|
AfterDawn Addict
18 tuotearviota
|
17. toukokuuta 2014 @ 13:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Zplendid: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Zplendid:
Kiitos jo etukäteen.
E: Kasaustakuu, muttei kasausta?
Katsoin yhden striimaajan pelikokoonpanoa, ja sen pohjalta lähdin tuota tekemään. En voi väittää hirveästi tajuavani noiden mallinumeroiden päälle, mutta jos suurinpiirtein samaan hintaan saa uudempaa rautaa niin totta kai osat vaihtoon.
Ehdotuksia voi antaa mielellään. Kellotusta en uskalla lähteä koittamaan.
Kasaus unohtui tuosta, mutta sen kyllä siihen lopulliseen sitten laitan. tällöin h87/b85 emo, halpa ja semmoisillä liittimillä mitkä SINULLE riittävät ja intel xeon 1230V3 olisi ok valinta sinulle
Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
|
AfterDawn Addict
|
17. toukokuuta 2014 @ 13:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Asus P8Z68-V pro # 2600k @4,8Ghz # Noctua D14 # Gtx 780 Windforce # 8Gb G.Skill # SSD samsung 256Gb/2Tb Raid1 # Corsair AX 750w # HaF X # Dell UltraSharp U2711 + G15 + R.A.T.7
Raspberry Pi / AMD E-350 SilverStone Sugo / i5 2500K @4,5Ghz Fractal Design 1000
HPI Baja 5b SS // FG Evo 4 - Kallista lystiä...
|
Zplendid
Newbie
|
17. toukokuuta 2014 @ 19:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos kaikille avusta!
Päädyin nyt Lurluckin ehdotuksiin.
Kellotuksessa sitten joskus kaveri lupasi auttaa, jos en itse siihen mennessä koe kykeneväiseksi moiseen.
|
Moderator
6 tuotearviota
|
17. toukokuuta 2014 @ 20:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Zplendid: Kiitos kaikille avusta!
Kellotuksessa sitten joskus kaveri lupasi auttaa, jos en itse siihen mennessä koe kykeneväiseksi moiseen.
Eli menit tuolla 4670K:lla ja Z97-emolla?
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
|
Zplendid
Newbie
|
17. toukokuuta 2014 @ 20:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Axu_: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Zplendid: Kiitos kaikille avusta!
Eli menit tuolla 4670K:lla ja Z97-emolla?
Jep, juurikin niillä.
|
Mainos
|
|
|
Moderator
6 tuotearviota
|
17. toukokuuta 2014 @ 22:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Zplendid: Jep, juurikin niillä.
Ok, hyvä setti kasassa. :)
|