User Käyttäjä Salasana  

lauantai 16.8.2025 / 13:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uutta konetta n. 1100e
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uutta konetta n. 1100e
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sprt
Newbie
_
15. elokuuta 2011 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei,

konetta vaille ja keskusyksikön budjetti olisi noin 1100e ja siihen päälle dellin 23" ultrasharppia harkinnut, alla vähän vaatimuksia mitä pitäisi koneesta löytyä:

- SSD kovo
- win7
- kasaus (+postitus?)

ja mielellään sata III kovo, toki jos tästä ei ole iloa noin niinkuin yleisesti niin halvempaakin saa tarjota.

Kone tulee lähinnä ajoittaiseen pelaamiseen Skyrin, Homm VI, Football Managerit. Heti en alkaisi mitään kellottelemaan joten jäähyjä tuskin heti tarttee miettiä vaan nekin rahat voisi laittaa tähän pakettiin... Kotelon koolla, metelillä ja ulkonäöllä ei ole väliä; kunhan mahtuu tavarat sisään ja ilma kiertää...

Ja jos koneen voisi noutaa helsingistä niin siitä plussaa koska tampereelle ja turkuun on matkaa ja bensakuluihinkin (eestaas) menee jotain 50e ja omalle vaivalle on laskettu oma hintansa :)

Tackar och pockar

edit: Typoy

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. elokuuta 2011 @ 17:45

RatCon
AfterDawn Addict
_
15. elokuuta 2011 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saat, jos jätät kasauksen pois ja kasaat itse. Jimssiltä Matkahuollon kautta nolla euroa, ainakin niin luki kun katsoin toimituskuluja kassalla. Joku kampanja varmaankin.

Eli siis 1100e koneeseen ja näyttö erikseen, vai ymmärsinkö väärin ?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. elokuuta 2011 @ 18:25

Sprt
Newbie
_
15. elokuuta 2011 @ 18:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon:
Saat, jos jätät kasauksen pois ja kasaat itse. Jimssiltä Matkahuollon kautta nolla euroa, ainakin niin luki kun katsoin toimituskuluja kassalla. Joku kampanja varmaankin.

*edit*
Jos ymmärsin oikein että kone itsessään 1100 euroa, ja näyttö erikseen ?

Jep, kone 1100e ja sitten näyttö erikseen. Ehkä tuon kasauksen kanssa tosiaan voisi joustaa että itse kasaisi, alalla kuitenkin itse mutta kertaakaan täysin kasannut konetta alusta loppuun :)
Mainos
_
__

_
RatCon
AfterDawn Addict
_
15. elokuuta 2011 @ 18:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sprt:

Jep, kone 1100e ja sitten näyttö erikseen. Ehkä tuon kasauksen kanssa tosiaan voisi joustaa että itse kasaisi, alalla kuitenkin itse mutta kertaakaan täysin kasannut konetta alusta loppuun :)
Multa unohtu poweri tosta setistä, tsekkaa toi mun viesti uudestaan niin pistin nyt powerin kanssa. Kalliimpi kuin XFX 550W mutta toisaalta hiljaisempi. Senkin voi valita, jos hiljaisuus ei ole ykkösjuttu.

*edit*
Sitä kasausta pelätään aika paljon. Sen verta vinkkiä, että ne piuhat ja liittimet on tehty siten ettet saa ilman väkivaltaa mitään piuhaa väärään paikkaan. Lisäksi komponenteissa tulee asennusohjeita mukana, ja niitä löytyy netti pullollaan. Lisäksi jimssin muut hinnat on ok, ja kasaus 80e joka on aika... kova hinta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. elokuuta 2011 @ 18:29

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uutta konetta n. 1100e

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy