Budjetti: noin 1000?
Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse
Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: ei
Käyttötarkoitus: Lähinnä pelaamine/editointi
Aiotko kellottaa?: Kylhän se ideana olis.
Mitä on jo valmiina?: Kovot, mukaanlukien SSD Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): DVD Koneen koko(ATX/mATX/mITX): ATX
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Scarmann: Budjetti: noin 1000?
Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse
Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: ei
Käyttötarkoitus: Lähinnä pelaamine/editointi
Aiotko kellottaa?: Kylhän se ideana olis.
Mitä on jo valmiina?: Kovot, mukaanlukien SSD Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): DVD Koneen koko(ATX/mATX/mITX): ATX Muuta huomioitavaa: Saan kaikista osista noin 5-15% alennusta.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest: Täh? Mistä tahansa kaupasta hankittuna?
Ei nyt sentään...
Olin pari kuukautta työssäoppimisessa läheisessä tietokone myynti/korjausliikkeessä, korvaukseksi saan kaikki tuotteet sisäänosto hintaan. Joka tarkoittaa noin 5-15% alennus kun vertailee hintoja, tuotteesta riippuen.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Scarmann: Olin pari kuukautta työssäoppimisessa läheisessä tietokone myynti/korjausliikkeessä, korvaukseksi saan kaikki tuotteet sisäänosto hintaan. Joka tarkoittaa noin 5-15% alennus kun vertailee hintoja, tuotteesta riippuen.
Tota, kaupasta riippuen hinnat voi heilua aika paljon.
Lisäkseen, sun kaupassas hinnat saattaa vakiona olla 10-20 prosenntia kaliimpia, per kappale
Siihen ei myöskään ole laskettu hommaako kauppas millä sopimuksella, miltä maahantuojalta taikka toimittajalta.
Tällästä kattelin toistaseks, että vanhalla 6970 mentäs vielä kunnes 780 tulee kunnon coolerit hieman halvemmalla. Vielä jos joku ehdottais hyviä muisteja..