Hei,
Ajattelin tässä vuosien jälkeen ostaa itselleni uuden koneen lähinnä työkoneeksi. (Adoben Afteriä, Premiereä ja Photaria pitäisi pyörittää) Mutta olishan sillä kiva pystyä noita uusimpia pelejäkin pelaamaan, vaikkei ehkä maksimiresoilla. Mitään hienoja tuulettimia ja valoja en kaipaa. Kunhan kone toimii. Mulla on myös nopsa SSD omasta takaa, joten sitä ei tarvitse pakettiin liittää. Tämä foorumi näytti paikalta missä ihmiset voivat varoittaa selvistä pullonkauloista jne...
Budjetti on Max. 700? postimaksuineen. Tiedän että se on hieman liian vähän loistavaan koneeseen, mutta minkäs sille mahtaa :)
Mitäs mieltä olette? Kumpi on parempi, vai onko olemassa vielä joku kovempi vaihtoehto. Mielelläni en itse konetta kasaa, mutta käyttiksen voin kyllä itse asentaa :D
99% pakettikoneitsa on kuraa, taikka ylihinnoiteltuja. Vältä näitä siis kuin ruttoa. Kun SystemaStoresta saa kasauksen 30e hintaan, niin sun ei tarvitse enää edes kasata konetta itse. Tuon tonimiehen paketti vaikuttais olevan ihan ok.
Hei,
Kiitos paljon. Tuo paketti vaikuttaa hyvältä. Vielä yksi tyhmä kysymys. Onko tuossa emolevyssä tai jossain muussa osassa WLANia, vai pitääkö se poimia tuolta jostain systemastoren puolelta erikseen?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Salomon_: Hei,
Kiitos paljon. Tuo paketti vaikuttaa hyvältä. Vielä yksi tyhmä kysymys. Onko tuossa emolevyssä tai jossain muussa osassa WLANia, vai pitääkö se poimia tuolta jostain systemastoren puolelta erikseen?
Ei oo tos emos sisäärakennettua wlania, pitää ottaa eriksee kortilla.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Salomon_: Hei,