Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Kysyisin vielä että mikä toi SSD levy on? ja tarviinko sitä tohon mun kokoonpanoon?
oon kattonu ku kaikil ketkä on koonnu koneita nii niillä on ssd levy mikä maksaa joku 190 euroa >< mut onko se ssd levy pakollinen?
Nopeasti sanottuna pahuksen nopea kovalevy, jossa ei ole liikkuvia osia. Ei mitenkään pakollinen, jos koneessa vain on joku kovalevy. Kiva lisä kuitenkin, eikä siitä kerran totuttuaan halua luopua. Hintaa kokoon nähden tietty on, mutta niin on 2500K:n ja X2 Athloninkin välillä.
selvä, noh otanko mun setistä jtn pois et saan ton ssd levyn vai annanko olla ihan tolleen? täl hetkel kone maksaa yhteensä 1409 euroa, ton enempää ei kyllä sais mennä. ja onko tolla kovalevyllä / ssd levyllä jotain vaikutusta pelaamiseen, jos ei ole nii taidan pitää spinpointin
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti M0ilanen: selvä, noh otanko mun setistä jtn pois et saan ton ssd levyn vai annanko olla ihan tolleen? täl hetkel kone maksaa yhteensä 1409 euroa, ton enempää ei kyllä sais mennä. ja onko tolla kovalevyllä / ssd levyllä jotain vaikutusta pelaamiseen, jos ei ole nii taidan pitää spinpointin
Täysin henkilökohtainen mielipide, mutta itse olen niin tottunut SSD-aseman tuomaan nopeuteen, että ostaisin halvemman näyttiksen (GTX 570 tai HD 6950/70) ja säästyneellä rahalla SSD:n. Peleissä siitä ei ole silmin havaittavaa hyötyä, korkeintaa latausajat (tietysti vain niiden pelien kohdalla, jotka on asennettu SSD:lle) lyhenevät. Tästäkin asiasta on varmasti muita mielipiteitä, eikä kysymykseesi ole yhtä oikeaa vastausta.