Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jsuda: [img]kone[/img]
Moro, olen ostamassa uutta tietokonetta joka tulee enimmäkseen pelikäyttöön. Budjetti on 500e ja kuvassa oma ehdotukseni. Dvd asema löytyy valmiina.
Tervetuloa, Me täällä kysellään aluksi taustoja ; millaiset oheislaitteet löytyy -> näyttö , näppylät , äänet , hiiret , OS-ohjelmat
Uskallatko kasata itse -> voitko hajauttaa hankinnat sekä oston että ajan suhteen.
Voisitko jotenkin perustella mistä olet löytänyt tuon oman aijaa vaihtoehtosi?
Kaikki muut löytyy paitsi keskusyksikkö ja kasaan kaverini kanssa joka on ennenkin kasannut. Kuva on minun katsomanista osista ja kysyn apua, että saako tuolla rahalla parempaa.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Jokainen tekee omat valintansa, mutta kotelo ja poweri ovat ne osat joiden varaan pönttö kasataan :link + link Kaks kertaa kalliimpaa, mutta monta kertaa parempaa ja luotettavampaa, tutki itse erot.
Koneisto -> halvin kannattava emo link siihen muistitlink ja prossulink Jos halutaan käyttää vehkeitä kunnolla, niin iso cooleri link Tarvitaan näytönohjain, tästä tarjouksesta halpa mutta vähän vajaa link Peruskovo link Vastaus on ettei 500 saa uutta pelikonetta, mutta jos teillä on oheislaitteet ja kyky omaan toimintaan, niin katso tarjontaa ja palaa omien valintojesi kanssa, ei ole mikään pakko olla yhtään hoppu, sinä valitset.