User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 04:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uutta tietokonetta ostamassa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uutta tietokonetta ostamassa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jsuda
Newbie
_
8. marraskuuta 2013 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
[img]kone[/img]

Moro, olen ostamassa uutta tietokonetta joka tulee enimmäkseen pelikäyttöön. Budjetti on 500e ja kuvassa oma ehdotukseni. Dvd asema löytyy valmiina.
jsuda
Newbie
_
8. marraskuuta 2013 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuva siis tässä : http://aijaa.com/zXVXgC

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. marraskuuta 2013 @ 17:49

ajaJako
Senior Member
_
8. marraskuuta 2013 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jsuda:
[img]kone[/img]

Moro, olen ostamassa uutta tietokonetta joka tulee enimmäkseen pelikäyttöön. Budjetti on 500e ja kuvassa oma ehdotukseni. Dvd asema löytyy valmiina.
Tervetuloa, Me täällä kysellään aluksi taustoja ; millaiset oheislaitteet löytyy -> näyttö , näppylät , äänet , hiiret , OS-ohjelmat
Uskallatko kasata itse -> voitko hajauttaa hankinnat sekä oston että ajan suhteen.
Voisitko jotenkin perustella mistä olet löytänyt tuon oman aijaa vaihtoehtosi?
jsuda
Newbie
_
8. marraskuuta 2013 @ 20:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikki muut löytyy paitsi keskusyksikkö ja kasaan kaverini kanssa joka on ennenkin kasannut. Kuva on minun katsomanista osista ja kysyn apua, että saako tuolla rahalla parempaa.
BPVest
AfterDawn Addict
_
8. marraskuuta 2013 @ 21:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Mainos
_
__

_
ajaJako
Senior Member
_
8. marraskuuta 2013 @ 23:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jokainen tekee omat valintansa, mutta kotelo ja poweri ovat ne osat joiden varaan pönttö kasataan :link + link Kaks kertaa kalliimpaa, mutta monta kertaa parempaa ja luotettavampaa, tutki itse erot.
Koneisto -> halvin kannattava emo link siihen muistit link ja prossu link
Jos halutaan käyttää vehkeitä kunnolla, niin iso cooleri link
Tarvitaan näytönohjain, tästä tarjouksesta halpa mutta vähän vajaa link
Peruskovo link
Vastaus on ettei 500 saa uutta pelikonetta, mutta jos teillä on oheislaitteet ja kyky omaan toimintaan, niin katso tarjontaa ja palaa omien valintojesi kanssa, ei ole mikään pakko olla yhtään hoppu, sinä valitset.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uutta tietokonetta ostamassa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy