User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 6.8.2025 / 19:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > vaikeuksia päättä mikä olisi paras!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vaikeuksia päättä mikä olisi paras!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
s33b
Suspended due to non-functional email address
_
13. elokuuta 2009 @ 22:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!
Olen kasaamassa uutta tietokonetta pelitarkoitukseen. Budjettia koneelle olisi 700e . Hintaan ei tarvitse sisältyä kuin itse kone ilman käyttöjärjestelmää. Eli tavoitteena olisi saada mahdollisimman hyvä/tehokas kone 700 eurolla. Olen lukenut ehdotuksia monista saman hintaluokan koneista, mutta en ole varma mikä niistä olisi paras mahdollinen, siksi pyydänkin teiltä apua.

Itse olen pohtinut jotain tämän tapaista ratkaisua:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4668739.jpg

Toivoisin, että joku voisi antaa mahdollisen mielipiteensä koneesta tai ehdottaa jotai parempaa ratkaisua joka sopisi budjetin sisään. Olen kiitollinen kaikista mahdollisista mielipiteistä ja vaihtoehdoista joita minulle ehdotetaan.
Senior Member

6 tuotearviota
_
14. elokuuta 2009 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näytönohjaimesta sen verran että älä osta Club3D:tä. Se on vikatilastojen kärkeä. Mieluumin vaikka Sapphire tai XFX.
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
14. elokuuta 2009 @ 18:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maikou1:
Näytönohjaimesta sen verran että älä osta Club3D:tä. Se on vikatilastojen kärkeä. Mieluumin vaikka Sapphire tai XFX.
No ei varmasti ole :D. Point of View, Powercolor ja Inno3D on ainakin sellasia oikeesti huonoja.

Intel Core i5-750 @ 3,4GHz/Noctua NH-U12P/Asus HD6950 1 GB (BIOS-modattu 6970)/Gigabyte GA P55A-UD3/Antec P182B + 4x 120mm Noctua/Corsair VX550/2X G.Skill 4GB DDR3 1600MHz Ripjaws @ 1600MHz 7-8-7-24 2T/2x Western Digital Caviar SE 640Gb + Samsung Spinpoint F1 1Tb + Seagate Barracuda Green 2TB/QPad MK-85 näppis/Logitech MX518 rotta/1. näyttö Samsung Syncmaster 2333HD/2. näyttö Samsung Syncmaster T220/Win7 x64 Ultimate
s33b
_
15. elokuuta 2009 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on melkopositiivisia kokemuksia Club3D:n näytönohjaimista. Olen miettinyt myös, kumpi on parempi Amd vai Intel, tai siis kumpi on parempi pelitarkoitukseen. Ja olisiko mahdollista, että joku kasaisi tähän inttelin osilla varustetun koneen.. koneen tulisi siis mahtua tuohon 700e budjettiin ja olla mahdollisimman hyvä/tehokas pelikäyttöön.

Kiitos edellisistä vastuksista vastanneille.
Senior Member

6 tuotearviota
_
15. elokuuta 2009 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kokki99:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maikou1:
No ei varmasti ole :D. Point of View, Powercolor ja Inno3D on ainakin sellasia oikeesti huonoja.
Jännä juttu.. Itse kun olen kuullut ja lukenut paljon pahaa Clubeista :D Mutta joo, jos Clubit eivät ole niin huonoja niin nuo mainitsemasi ovat ainakin huonoja.
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
15. elokuuta 2009 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti s33b:
Itselläni on melkopositiivisia kokemuksia Club3D:n näytönohjaimista. Olen miettinyt myös, kumpi on parempi Amd vai Intel, tai siis kumpi on parempi pelitarkoitukseen. Ja olisiko mahdollista, että joku kasaisi tähän inttelin osilla varustetun koneen.. koneen tulisi siis mahtua tuohon 700e budjettiin ja olla mahdollisimman hyvä/tehokas pelikäyttöön.

Kiitos edellisistä vastuksista vastanneille.
Tuo siun paketti on oikeastaan jo hyvä tuolla budjetilla sillä 700? ei saa intelin i7:kaa ja 775 kantasia inteleitä ei kannata ostella enää uutena kun sille kannalle ei valmisteta enää uusia prossuja. Yks vaihtoehto ois tietysti et oottelet sen pari kuukautta ton koneen kans kuhan tulee Inteliltä i5 prossut ja sit niistä kattoo sopivaa.

Intel Core i5-750 @ 3,4GHz/Noctua NH-U12P/Asus HD6950 1 GB (BIOS-modattu 6970)/Gigabyte GA P55A-UD3/Antec P182B + 4x 120mm Noctua/Corsair VX550/2X G.Skill 4GB DDR3 1600MHz Ripjaws @ 1600MHz 7-8-7-24 2T/2x Western Digital Caviar SE 640Gb + Samsung Spinpoint F1 1Tb + Seagate Barracuda Green 2TB/QPad MK-85 näppis/Logitech MX518 rotta/1. näyttö Samsung Syncmaster 2333HD/2. näyttö Samsung Syncmaster T220/Win7 x64 Ultimate

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. elokuuta 2009 @ 13:32

s33b
_
15. elokuuta 2009 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nii joo.. olen ootellut jo koneen oston kanssa 2 kuukautta ja nyt alkais tekeemään jo mieli uutta, sillä koulutkin alkaa. Vanha nimittäin sanoi itsensä irti, ja muutenkin se oli jo noin 4 vuotta vanha.. Kiitos paljon avustanne. Eli nyt vain osat tilaukseen :)
s33b
_
18. elokuuta 2009 @ 22:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kattelin vielä tällaista ratkaisua http://www.aijaa.com/v.php?i=4703732.jpg , mutta haluaisin kuulla vielä teidän tuomionne tästä paketista. Onko tässä paketissa kaikki niinkuin pitääkin, vai löytyykö joitain epäkohtia? Ja kumpi mielestänne on järkevämpää ottaa? Hinta erohan ei varsinaisen suuri näitten pakettien välillä ole. Toivoisin mahdollisimman nopeita vastauksia, että saan tilauksen menemään. Kiitos etukäteen vastanneille.
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
19. elokuuta 2009 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuohon 955 settiin kannattais ottaa AM3 emolevy, jotta olis sit kunnon päivitysmahdollisuus. Muuten hyvä paketti, kun prossukin on parempi.

s33b
_
19. elokuuta 2009 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aivan.. Minkälaista emoa suosittelisitte? Mahdollisesti suht edullinen jos vain on mahdollista. Onko emon vaihto siis välttämätön vai..?
Senior Member

6 tuotearviota
_
19. elokuuta 2009 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole välttämätöntä, mutta todella suositeltavaa. Tässä olisi loisto valinta.
Mainos
_
__

_
s33b
_
19. elokuuta 2009 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu okei kiitos paljo avustanne!!
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > vaikeuksia päättä mikä olisi paras!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy