User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 20:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > valmiskonepaketti max 600?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Valmiskonepaketti max 600?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
KOMISSAARI1
Junior Member
_
22. kesäkuuta 2013 @ 08:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
www.systemastore.fi Sivuilla on pakettilaskuri, mitä tarkoittaa valikoissa punaisella merkityt tuotteet? Ale/tarjoustuoteko? uutuus? vai mikä

Ja tuo ohjelmistojen asennus esim tuolla SystemStoressa on vain pelkkä tavarat kasaan ja ajurit netistä? tarviiko biossia päivittää tai muuta syvällistä tehdä asennuksen aikana?

Perus asennus eli kamat kasaan + ajurit netistä onnistuu. Sitten on prossun asennus emolevylle .. piitahna väliin ?? Onnistunee..
Mitäs muuta asennus hommaa tulee kun kamat tulee laatikoissa kotiin?

60? on rahaa mutta tuleeko itse asennuksesta tällaisella peruskäyttäjällä muuta kuin Tein itse säästin=persiilleen ?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. kesäkuuta 2013 @ 09:32

Kapleria
Junior Member
_
22. kesäkuuta 2013 @ 09:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti KOMISSAARI1:
www.systemastore.fi Sivuilla on pakettilaskuri, mitä tarkoittaa valikoissa punaisella merkityt tuotteet? Ale/tarjoustuoteko? uutuus? vai mikä

Ja tuo ohjelmistojen asennus esim tuolla SystemStoressa on vain pelkkä tavarat kasaan ja ajurit netistä? tarviiko biossia päivittää tai muuta syvällistä tehdä asennuksen aikana?

Perus asennus eli kamat kasaan + ajurit netistä onnistuu. Sitten on prossun asennus emolevylle .. piitahna väliin ?? Onnistunee..
Mitäs muuta asennus hommaa tulee kun kamat tulee laatikoissa kotiin?

60? on rahaa mutta tuleeko itse asennuksesta tällaisella peruskäyttäjällä muuta kuin Tein itse säästin=persiilleen ?
Tarjous tuotteita omasta mielestäni.
Kuunmies
Senior Member
_
22. kesäkuuta 2013 @ 10:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Tuo kasaaminen on pääpiirteissään osien laittamista valmiille, niille tarkoitetuille paikoilleen. Tarvit lähinnä ruuvimeisseliä, taskulamppua ja rauhallisia hermoja. Kasausvideoita löytyy youtubesta pilvin pimein ja täälläkin on joissain ketjuissa ollut linkkejä. Säästät ne 60? vaikka asennusjuomiin :)

ps. ja se tahna tulee sitten prossun päälle, ei prossun ja emon väliin.

1.Maximus Hero VI, 4770K, NH-U12P SE2, Asus GTX 780, Shinobi window, 2x4Gb, SF GK Platinum 550w, V300 240GB, F3 1 Tb, Qnix Q2710 1440p
2.Asrock Z68 Pro3, 2500K, TrueSpirit120, Bitfenix Ghost, 2x4Gb, V300 240Gb, CX600(hyihyi)
3.Asrock 970 Ext4, FX4100, TrueSpirit120, MSI GTX570, Merc Alpha, 2x4Gb, XFX450W, Agility3 120Gb, WD Blue 1 Tb

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. kesäkuuta 2013 @ 10:45

KOMISSAARI1
Junior Member
_
22. kesäkuuta 2013 @ 11:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ps. ja se tahna tulee sitten prossun päälle, ei prossun ja emon väliin.
niin tottakai :) (punastunut väkinäinen hymy)
KOMISSAARI1
Junior Member
_
22. kesäkuuta 2013 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos minun näytönohjain eli Gigabyten 6770 olisikin ehjä niin minkälaista konepakettia sitten suosittelisitte? Jos ohjain on kaput niin myöhemmin ostan alle 100? näytönohjaimen. Hinta alle tuon 600? ei yhtään yli.

Ja listallahan oli
-emo
-prossu
-muistit
-käyttöjärjestelmä win 7
-virtalähde
-(näytöohjain integroitu tai sitten kokonaan uusi?)

Kotelo ja dvd asema käviskö vanhasta ? ja kokoamisen suoritan itse.
-kotelo Antec Sonata III 500 - ATX-kotelo
-dvd asema SAMSUNG SATA 20X DVDRW MUSTA

Alunperin oli vanha kone tarkoitus jättää nettikäytöön ja koota uusi kone kokonaan uusista osista, mutta voihan tuon kotelon ja dvd aseman hommata jostain käytettynäkin siihen tarkoitukseen.
ajaJako
Senior Member
_
22. kesäkuuta 2013 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos minun näytönohjain eli Gigabyten 6770 olisikin ehjä niin minkälaista konepakettia sitten suosittelisitte? Jos ohjain on kaput niin myöhemmin ostan alle 100? näytönohjaimen. Hinta alle tuon 600? ei yhtään yli.

Ja listallahan oli
-emo
-prossu
-muistit
-käyttöjärjestelmä win 7
-virtalähde

Alunperin oli vanha kone tarkoitus jättää nettikäytöön ja koota uusi kone kokonaan uusista osista, mutta voihan tuon kotelon ja dvd aseman hommata jostain käytettynäkin siihen tarkoitukseen.
Voisitko ajatella 2-vaiheista projektia, tilaat uudet sisuskakut => irroitat vanhat osat kotelosta => käytät kopan, powerin ja soittimen => asennat uudet osat ja pistät vanhat hyllyyn odottamaan => testaat uudessa kokoonpanossa tuon HD 6770 kortin toimivuuden.
Alat keräämään rahoitusta uuteen koppaan ja poweriin, kun kykenet laatuun hankit => purat koneesi => uudet osat uuteen kuoreen ja sonataan vanhoista nettipeli.
Listan mukaan emo :link
Prossu :link
Muisti :link
Nämä kustantaa vajaa 350
Kotelo OS:lle :link
OS = Win7 :link
Noin 190 . Tarkoittaa yhteensä 540 tasoa eli tuohon voisi miettiä, sijoittaako ja mihin,
Itse tekisin niin että lataisin täältä :link laillisen 30pv kokeiluversion, polttaisin DVD-asennuslevyn, kasaisin koneen ja tutkisin toimiiko vanha GA-kortti ja vasta kun todella on tietoa => maksettu lisenssi ja ajurit ym lopulliset päivitykset
Mainos
_
__

_
KOMISSAARI1
Junior Member
_
22. kesäkuuta 2013 @ 22:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ajaJako:

Ja listallahan oli
-emo
-prossu
-muistit
-käyttöjärjestelmä win 7
-virtalähde

Voisitko ajatella 2-vaiheista projektia, tilaat uudet sisuskakut => irroitat vanhat osat kotelosta => käytät kopan, powerin ja soittimen => asennat uudet osat ja pistät vanhat hyllyyn odottamaan => testaat uudessa kokoonpanossa tuon HD 6770 kortin toimivuuden.
Alat keräämään rahoitusta uuteen koppaan ja poweriin, kun kykenet laatuun hankit => purat koneesi => uudet osat uuteen kuoreen ja sonataan vanhoista nettipeli.
Listan mukaan emo :link
Prossu :link
Muisti :link
Nämä kustantaa vajaa 350
Kotelo OS:lle :link
OS = Win7 :link
Noin 190 . Tarkoittaa yhteensä 540 tasoa eli tuohon voisi miettiä, sijoittaako ja mihin,
Itse tekisin niin että lataisin täältä :link laillisen 30pv kokeiluversion, polttaisin DVD-asennuslevyn, kasaisin koneen ja tutkisin toimiiko vanha GA-kortti ja vasta kun todella on tietoa => maksettu lisenssi ja ajurit ym lopulliset päivitykset
Näytää ihan hyvältä.
Riittääkö vanhan powerin teho?
Minä ajattelin se käyttöjärjestelmän vaihtaa nyt samalla.

Kommetteja muilta?

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > valmiskonepaketti max 600?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy