User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.3.2025 / 07:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > mp3-soittimet > ipod nano 16gb 4gen vai ipod classic 120gb?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ipod Nano 16gb 4gen vai Ipod Classic 120gb?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Khun
Newbie
_
18. heinäkuuta 2009 @ 14:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oma Creativen Zen Stone Plus 4gb -soitin sammui lopullisesti pari viikkoa sitten, joten seuraavaksi on vuorossa uuden soittimen hankinta.

Tällä hetkellä vaihtoehtoina ovat Applen Ipod Nano 16gb 4gen vai Ipod Classic 120gb. Molemmat houkuttelevat, mutta taas muutamat kysymykset askarruttavat minua:

1.Pystyykö nanolla katsomaan videoita, niin että siitä saa selvää? Kun siinä on kuitenkin pienempi näyttö kuin classicissa.
2. Kestääkö classic taskussa, jos pyöräilee? Varsinkin, kun itse käytän pyörää ympäri vuoden niin tulee käytettyä soitinta pyörämatkoilla. Vai kestääkö nano tälläistä enemmän?
3. Olen kuullut, että nanon akku kestää paljon vähemmän kuin Applen kertoma aika. Eli kumman akku kestäisi kauemman aikaa, nanon vai classicin?
4.Tämä kysymys tavallaan tuli jo 2:sessa, mutta kumpi soitin kestää enemmän kolhuja/tärinää?

Myös omia kokemuksia laitteista otetaan vastaan!

Kiitos etukäteen :)
Senior Member

5 tuotearviota
_
19. heinäkuuta 2009 @ 09:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Khun:
1.Pystyykö nanolla katsomaan videoita, niin että siitä saa selvää? Kun siinä on kuitenkin pienempi näyttö kuin classicissa.
Itse sanoisin että ei, mutta katsoohan joku nutipää elokuviakin YouTubesta.

Lainaus:

2. Kestääkö classic taskussa, jos pyöräilee? Varsinkin, kun itse käytän pyörää ympäri vuoden niin tulee käytettyä soitinta pyörämatkoilla. Vai kestääkö nano tälläistä enemmän?
Ei tuossa sinällään ole mitään eroa, ainoastaan että Classicissa on kiintolevy joka on alttiimpi tärinälle.

Lainaus:
3. Olen kuullut, että nanon akku kestää paljon vähemmän kuin Applen kertoma aika. Eli kumman akku kestäisi kauemman aikaa, nanon vai classicin?
-

Lainaus:
4.Tämä kysymys tavallaan tuli jo 2:sessa, mutta kumpi soitin kestää enemmän kolhuja/tärinää?
Nano, koska se tosiaan on Flash-muistillinen.
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Muunna videot iPodille AfterDawnin oppaan avulla!

Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
Tim Cook: Apple Watch merkittävämpi bisnes kuin iPod oli koskaan 1 9. tammikuuta 2019 Keskustelua uutisista
Apple päivitti köyhän miehen iPhonen: Uusi iPod touch julkaistu 7 19. heinäkuuta 2015 Keskustelua uutisista
Applen ikonisen iPod-soittimen päivät ovat pian luetut 4 24. huhtikuuta 2014 Keskustelua uutisista
Applelta uusi iPod Touch: karsitut speksit, matalampi hinta 1 4. kesäkuuta 2013 Keskustelua uutisista
Hyviä Ipod Touch/Iphone pelejä 1 25. joulukuuta 2012 MP3-soittimet
Apple uudisti iPod-mallistoa - mukana Lumioista tuttua väriä 4 13. syyskuuta 2012 Keskustelua uutisista
iPod Touch kysymyksiä 3 19. heinäkuuta 2012 MP3-soittimet
IPOD 1 24. kesäkuuta 2012 Myydään
iPod classic - ongelma Pioneer X-HM30V-s -ei soita vaan aina virheilmoitus 1 28. toukokuuta 2012 MP3-soittimet
iPod ongelma 1 22. huhtikuuta 2012 MP3-soittimet

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > mp3-soittimet > ipod nano 16gb 4gen vai ipod classic 120gb?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy