User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 07:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > mp3-soittimet > soitinta metsästämässä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Soitinta metsästämässä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
g0at
Junior Member
_
26. kesäkuuta 2010 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tässä hyvän aikaa miettinyt että millaisen mp3 soittimen ostan,
aluksi harkitsin puhelinta jolla olisi mp3 mahdollisuus mutta huonot kokemukset
Nokia N73 music editionin kanssa saivat minut päättämään että puhelin ja soitin pysyy erillään.

Olen tässä pähkäillyt Creativen ja Ipodin välillä mutta en oo osannu viel tehdä valintaani, eniten asiaan vaikuttaa musiikin siirto esim: vanhojen / uusien koneelta löytyvien mp3-muotoisten biisien laitteeseen siirtäminen. Kuulin että ipod käyttää Itunes nimistä ohjelmaa ja pelkään ettei tämän ohjelman kautta voi siirtää kaikkia kappaleitani Itunesiin (tekijänoikeus estot jne)

Vanhassa soittimeeni musiikin siirto toimi drag&drop systeemillä mikä oli minulle todella mieluinen mutta olen valmis siirtämään ohjelmankin kautta kuhan se ei estä minkään mp3-muotoisen biisin siirtämistä.

Kosketusnäytöillä,videon toistomahdollisuuksilla jne ei ole väliä kuhan soitin ei hajoa pöydältä pudotessa, äänentoisto on hyvää luokkaa ja biisien selaukseen on tehty viisas järjestelmä ( kansioiden luonti tai vastaava )

Hinta saa nousta 400euroon asti

Pyytäisin ehdotuksia ja mielipiteitä tähän ketjuun, kiitos lukemistesta ja vastauksesta etukäteen. :)
Senior Member

12 tuotearviota
_
4. heinäkuuta 2010 @ 10:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
iTunes kyllä siirtää kaikki kappaleet podiisi huoletta.
Kappaleet voivat olla myös mp3-muodossa, et joudu muuttamaan mitään.
Videotiedostot joudut muuttamaan sopivaksi.

Ipod olisi hyvä vaihtoehto, erityisesti touch tai nano, mutta ne ei kestä pudottelua kovinkaan paljon.
Perushajoaminen
Näyttö on lasia kuten huomaat

1055T|Coolink Silentator|M4A78PRO|GTX580|OCZ Platinum 4Gb-800mhz|500GB+1T|SFGKP550W|Windows 7 Home Premium|G19|Sidewinder X8|X-530
jkstone
Suspended permanently
_
9. heinäkuuta 2010 @ 19:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itelläni on hyviä kokemuksia Creativesta, joten suosittelisin sitä.
Toiminta on helppoa.

Member

20 tuotearviota
_
19. heinäkuuta 2010 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on Creative Zen X-Fi 2 soitin. Olen ollut tuotteeseen hyvin tyytyväinen. Äänenlaatu on erinomainen ja vakiona tulee Creativen EP-630 kuulokkeet. Videon toistokin toimii kiitettävästi ja soitin on melko helppokäyttöinen. Biisit löytää nopeasti. Itse siirrän musiikkia soittimeen perus Drag&Drop -menetelmällä, mutta löytyy myös softa siihen touhuun. Soitin on kosketusnäytöllinen, mutta ei ole ainakaan rikki mennyt, kun muutaman kerran lattialle tippunut.

Itse ostin Jimm´s PC Storesta hintaan 116? jos oikein muistan.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

9 tuotearviota
_
9. joulukuuta 2010 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itekkin olisin vailla uutta mp3-soitinta.

ehdotuksia?

olisiko tämä mitään? https://www.konebox.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=109822

Intel Core i7 950 DO 3,06GHz @ 4.00 GHZ 24/7+ Noctua NH-D14 / Asus Sabertooth x58 / a-Data 3x2GB, DDR3 1600MHz CL9 / Asus GTX 780 DCII OC 3GB / Corsair AX860i / Fractal Design Define R4 / Asus Xonar DGX / 5500 GB kovalevy tilaa / Logitech G400s / Logitech G110 / Beng G2412HD 23.56" + Samsung Syncmaster S22B300 21.5 / Logitech Z-2300 / Windows 7 professional 64bit + Intel X25-M G2 80 GB

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. joulukuuta 2010 @ 18:33

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > mp3-soittimet > soitinta metsästämässä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy