User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 22:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > markkinapaikka > myydään > fujitsu siemens amilo a1630
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Fujitsu Siemens Amilo A1630
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
janne946
Member

6 tuotearviota
_
20. elokuuta 2009 @ 21:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla olisi Fujitsu Siemens Amilo a1630. Siinä on mm. 3200+ prossu. Näyttis: ati mobility radeon 9600/9700 series. 60Gt kiintolevy. Ja mukaan tulisi myös Windows Xp Home Edition+Microsoft Works 2003-levy ja jos haluat niin voin laittaa myös Ubuntun levyn mukaan joka on itse poltettu. Hintaa en osaa sanoa itse. Tarjoa. Paras peli tähän mennessä mitä pelasin on Call Of Duty 4 minimi grafiikoilla ja pystyin pelaamaan sen läpi asti.

http://alatest.fi/tuoteominaisuudet/kann...30/pd3-14346,30
Osoitteessa vielä tarkat tiedot.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. elokuuta 2009 @ 11:22

Moderator

14 tuotearviota
_
20. elokuuta 2009 @ 23:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuten huomasit niin voit muokata omaa viestiäsi. Tämän lisäksi voit muokata aloittamasi ketjun otsikkoa. Jatkossa älä aloita kahta ketjua yhdelle tuotteelle ja muualla foorumilla riittää myös yksi ketju / aihe.

Lisää edes jonkunlainen hintapyyntö.

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
janne946
Member

6 tuotearviota
_
21. elokuuta 2009 @ 06:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun jonkinlainen hinta piti laittaa niin pyydän sitten 150e. Mielellään pyytäisin enemmän, mutta meneekö se sitten liian kalliiksi? Perustelen hinnan siten koska siihen tulee aito ja alkuperäinen xp ja ne on kaupassa kalliita. Sen voi aktivoida niin monesti kuin haluaa.
Senior Member

22 tuotearviota
_
22. elokuuta 2009 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti janne946:
Kun jonkinlainen hinta piti laittaa niin pyydän sitten 150e. Mielellään pyytäisin enemmän, mutta meneekö se sitten liian kalliiksi? Perustelen hinnan siten koska siihen tulee aito ja alkuperäinen xp ja ne on kaupassa kalliita. Sen voi aktivoida niin monesti kuin haluaa.
100eurolla saa windows xp:n, mutta itse sain 15eurolla ..on aito ja alkuperäinenkin vielä :D
(En ala kertomaan myyjää)

AMD Phenom II X3 720 @ 3.0 Ghz & AC Freezer 7 Pro | ASRock 970 Extreme4 | Kingston 2x4GB 1333MHz | HIS ATI Radeon 4770 512 MB | Kingston 120GB SSD | WD Caviar Blue 500GB | Antec 902 | XFX 550W | Windows 7 | Logitech G5 | Prodige FlatX | Acer V233H + S231HL 23"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. elokuuta 2009 @ 09:09

Mainos
_
__

_
hlahdeva
Suspended due to non-functional email address
_
5. syyskuuta 2009 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, hinta on aika kova, mutta mä ostan sen, jos se ei kukaan muu ole sitä vielä ostanut.
afterdawn.com > keskustelu > markkinapaikka > myydään > fujitsu siemens amilo a1630

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy