User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 22.1.2025 / 04:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > markkinapaikka > myydään > m: amd opteron 180 + emo, muistit ja näyttis
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
M: AMD Opteron 180 + Emo, muistit ja näyttis
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
uberlinu
Newbie
_
28. lokakuuta 2012 @ 04:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tarjolla ois vähän harvinaisempi prosessori AMD Opteron 180 ( 2400MHz, socket 939, 64bit, 2MB välimuistia, OSA180DAA6CD ), itse sain etsiä tätä kissojen ja koirien kanssa.
Pyörittää seuraavan kokoonpanon kanssa 64bit Windows 7:aa ihan näppärästi. ( Itse Prossu 80? )
Mukaan EMO A8N32-SLI s939 ( Ihan hyväksi todettu ) Noita s939 lautoja on nykyään aika harvassa käsittääkseni.
Ja sitten mukaan vielä 4 gigaa muistia 4G ( 4x 1G) Kingston.
Ja lopuksi GeForce 405 512MB PCI-E sopii tähän lankuun ku tikka puuhun mut en oo koittanu toimiiiko, toiessa koneessa pyöritti Street Fighter X Tekkeniä täydellisesti joten ihan kelpo vehje.
CPU:n tuulettimeksi Zalmannin Vähän vanhempi mutta tehokas ALCu pyöritin. Sopii tähänn emoon, muista hieman epäilen. Mukaan pistän vähän hopeatahnaa jos haluaa pistää lisää prossun ja fanin väliin. :)
Kirjotellaan niistä maksuvaihtoehdoista sitten myöhemmin... jos nyt edes ketään kiinnostaa
( Loppupaketti lisää yhteensä 50?, prossun kanssa 100?, se on mun matiikkaa se. )
( Toimituskulut mun pussista ((Turun 20610 alue)))

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. lokakuuta 2012 @ 07:15

afterdawn.com > keskustelu > markkinapaikka > myydään > m: amd opteron 180 + emo, muistit ja näyttis

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy