User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.1.2025 / 15:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > markkinapaikka > myydään > m/v: battlefield 4 latauskoodi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
M/V: Battlefield 4 latauskoodi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member
_
17. tammikuuta 2014 @ 11:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyseessä siis "Limited edition Battlefield 4 ultimate pack" mikä tuli näytönohjaimen mukana, mutta itselle ei oikein kolahda nämä sotapelit ja tosiaan ei mitään havaintoa sisältääkö muuta kuin itse BF4 pelin vaikka nimi onkin "hieno" ja voisi olettaa sisältävän muutakin.

HP. 10e, taikka vaihto toisen genren peliin.
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2014 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti munkki666:
kyseessä siis "Limited edition Battlefield 4 ultimate pack" mikä tuli näytönohjaimen mukana, mutta itselle ei oikein kolahda nämä sotapelit ja tosiaan ei mitään havaintoa sisältääkö muuta kuin itse BF4 pelin vaikka nimi onkin "hieno" ja voisi olettaa sisältävän muutakin.

löytys yksi amd:n bronze koodi jolla en tee mitään, kiinnostaako?

Edit: löytyy sieltä ainakin dirt 3, itse sain näitä kaksi raptrista enkä tee toisella mitään kun ei noista neljästä muusta pelistä kiinnosta mikään enään kun dirt3 tuli napattua, toki mahdollisuus säästää koodi, ja myöhemmin napata peli jos tulee lisää pelejä bronzekastiin

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. tammikuuta 2014 @ 17:09

Senior Member
_
17. tammikuuta 2014 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gereti:

Edit: löytyy sieltä ainakin dirt 3, itse sain näitä kaksi raptrista enkä tee toisella mitään kun ei noista neljästä muusta pelistä kiinnosta mikään enään kun dirt3 tuli napattua, toki mahdollisuus säästää koodi, ja myöhemmin napata peli jos tulee lisää pelejä bronzekastiin
Kyllähän tuo käy dirt taitaa tulla valituksi itsellä :), tosin pitää siirtää vaihtoa huomiseksi kun kotona en ole kuin vasta silloin.
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2014 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gereti:

Kyllähän tuo käy dirt taitaa tulla valituksi itsellä :), tosin pitää siirtää vaihtoa huomiseksi kun kotona en ole kuin vasta silloin.
passaa tämä, tuolla se koodi sähköpostissa möllöttää odottamassa sinua sitten

Edit: tuossa kuva valittavista peleistä jos et jo katsonut :)

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. tammikuuta 2014 @ 17:23

Mainos
_
__

_
Senior Member
_
17. tammikuuta 2014 @ 21:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koodi vaihtanut omistajaa, joten voi pistää lukkoon.

i7-4770k@4,4GHZ/R9 290 OC+accelero xtreme III/8gb ddr3 1600mhz/Gigabyte z87x-d3h/Phanteks PH-TC14PE/5x fractal 140mm low speed/Fractal R4/Seasonic platinum 760w/samsung 830 256gb ssd/500gb hdd/Roccat kone xtd ja roccat isku.
afterdawn.com > keskustelu > markkinapaikka > myydään > m/v: battlefield 4 latauskoodi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy