Eli myyn acconi pois kun WoWiin taas kiinnostus tippunut. Kerran jo myin yhden accon wrathin aikoihin pois noin samaan hintaan ja meni nopeasti joten uudestaan tällä hintaan vain. Siis oli wrathin aikoihin account jonka myin ja ostin uuden WoW nyt cataclysm aikoihin(Ihan selvennykseksi). Saa nähä käykö sama MoP kanssa :D. Pistän saman textin kuin huuto.net ilmoituksessa. Kauppa mieluisasti huuto.net kautta kun olisi varmaan vähä luotettavampaa. (Olen tunnistautunut huuto.net:ssä joten pankkitietoni kuten myös nimeni on heillä ylhäällä... Eli en pysty huijaamaan ketään ilman että jään kiinni.
Elikkä en jaksa pelata enään wowia ja myyn accountin niin pääsen kertaheitolla siitä(Surkea läppäri yksi syy)
Listaan nyt mitä muistan että acolla on. Voitte kattoa armorystä tarkemmin nimen perusteella. Charuilta saattaa löytyä myös joitain harvinaisempia kamoja,lemmikkejä tai mountteja. Tykkään aina keräillä semmosia :D Accountilla on vielä 7pv peliaikaa scroll of ressurectionin takia joten jos ostat nopeasti niin saat pari pv ilmatteeks mukaan :D(Huom ota huomioon postaus päivä)
Frozenchaos : Level 85 : Human Female : Frost Death Knight ( Mun main ukko :) )
Holysup : Level 80 : Human Male : Retribution Paladin ( Hyvä setti levuttamiseen... valmiina mount hyjalilla. Vedetty juuri Scroll of Ressurectionilla )
Sharpeh : Level 40~ : Night Elf Male : BM/MM Hunter ( Jotakin heirloomeja ja muutenkin hyvät kamat tuohon leveliin )
Horde(Realm: Tarren Mill)
Feralbeasts : Level 85 : Troll Male : Feral/Balance(?) Druid ( Item level 333+ . Perus blue 85 setti. Hyvä jos haluat tehdä työtä kamojesi eteen :) ) (+ Tällä on ''Drake of the north wind'' lentävä mount jonka drop chance on noin 1% 80-85level 5man instancessa eli todella RARE)
Invarsion : Level 64 : Orc Male : Arms/Prot Warrior (High Warlord setti. Hyvä pvp level 64. valmiina levutukseen)
Sitten on jotain pienempi levusempia ukkoja. Heirloomeja pienempi levusilla ukoilla
Toivoisin tilisiirtoa mutta käteinen käy varmaankin jos asut lähistöllä. Accountin annan kun saan rahat... se pitäisi varmaan olla jo selvää :). Raha on tarpeeseen niin siksi lähtee näin halvalla(Ainakin omasta mielestä halvalla verrattuna siihen että kuinka paljo käytin accountiin itse rahaa)