Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jj75: Ostetaan vanha kovalevySeagate Barracuda 7200.9 80Gb ST3802110A
Käy myös mekaanisesti rikki oleva, kunhan piirilevy on ehjä.
huutonetin sivulla 2 on ainakin yksi voi muilla sivuilla olla muitakin.kato itse huuto.net pckake
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jj75: Ostetaan vanha kovalevySeagate Barracuda 7200.9 80Gb ST3802110A
huutonetin sivulla 2 on ainakin yksi voi muilla sivuilla olla muitakin.kato itse huuto.net pckake
Kiitos vinkistä. Olin jo huomannut tuon, ollut myynnissä muutamaan kertaan.
Se vain on vähän eri mallia, 7200.7 kun pitäisi olla 7200.9. Tarvitsen kovalevystä vain piirilevyn, kun yritän korjata vanhaa. Epäilen että pitää olla ihan sama malli että toimii, jos toimii....
Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. syyskuuta 2010 @ 17:06
Minulla olisi juuri tuollainen Seagate Barracuda, tällä hetkellä ulkoisessa USB -kiintolevykotelossa.