User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 06:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > markkinapaikka > ostetaan > konetta ~500?:llä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Konetta ~500?:llä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
5. lokakuuta 2011 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tarvis löytää osat kotikoneeseen joka olisi noin ytimiltään yli 2,2 ja hintaluokka noin 500.. jos jollain on osia joita haluaa myydä niin olisin kiitollinen , anteckin koteo on mutta juuri muuta ei ole eli tarviin kaiken laista tavalaa, mutta perusyksikköön ei näyttöä TV toimii siinä ja näppis sun muut on... ottakaapa yhteyttä jos jotsin ylimääräistä on jäänyt ter:palikka75

Kantapäänkautta opettelu on raskasta...Ja minun erikoisala. eka itte ja sit ammattimiehet!
Moderator
_
5. lokakuuta 2011 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muokkasin otsikkoa, siitä olisi voinut saada kuvan että ostat/myyt kasauspalvelua.

Säännöt
Ubuntu is an African word meaning "I cant configure Debian"
Kun raportoit tuplaketjua, laita ketjun URL mukaan raporttiin, helpottaa elämää. :)
"Poliisilla on asiakas oikeassa ja pamppu vasemmassa."
Newbie
_
6. lokakuuta 2011 @ 10:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Betrayed:
Muokkasin otsikkoa, siitä olisi voinut saada kuvan että ostat/myyt kasauspalvelua.
palikk kiittää että teit tämän... olen niin vähä käyttänyt...näitä sivut

Kantapäänkautta opettelu on raskasta...Ja minun erikoisala. eka itte ja sit ammattimiehet!
Member
_
8. lokakuuta 2011 @ 10:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla ois ylimääräne

Intel E7400 2.8Ghz normaalina pyörii nyt, mutta menee sen 3.3ghz. (zalmanin koko kuparinen cooleri)
Msi P7N Platinum zilent
2 x 8800GT 512mb
4Gb Ram
500w poweri
80gb + 250gb kovot
Win 7 Ultimate 64bit

pyörii kaikki nykypelitkin loistavasti. On suht. hiljanen.

tee tarjous jos kiinnostaa.
asdtroll1
Member

1 tuotearvio
_
25. joulukuuta 2011 @ 19:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Myyn 220e acer veriton 6900 pron, voit googlettaa osat, mut rami on lisätty 4gb:hen ja näyttis ostettu nvidia 210 vai oliko 250 en muista. eli useimmat pelit pyörii ihan hyvin. windos xp käyttis, jos oot kiinnostunu voin myös asentaa win 7
Junior Member
_
2. tammikuuta 2012 @ 22:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla olis Intel e8400, Msi P43 neo ja Leadtekin GTX 260 extreme myydä ja sit viel 4gb muistii. Laita tarjous yvllä.

AMD FX4100 | Scythe Mugen 3 PCGH | Asus M5A97 | Gigabyte 6870 1gb | 8gb 1600MHZ | WD 2TB | XFX 450W | Fractal Design R3 Arctic White |
Newbie
_
12. toukokuuta 2012 @ 06:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti keijo123:
mulla ois ylimääräne

Intel E7400 2.8Ghz normaalina pyörii nyt, mutta menee sen 3.3ghz. (zalmanin koko kuparinen cooleri)
Msi P7N Platinum zilent
2 x 8800GT 512mb
4Gb Ram
500w poweri
80gb + 250gb kovot
Win 7 Ultimate 64bit

pyörii kaikki nykypelitkin loistavasti. On suht. hiljanen.

tee tarjous jos kiinnostaa.

Mainos
_
__

_
Newbie
_
12. toukokuuta 2012 @ 06:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei Keijo123 ja muut vastanneet. pahoittelen että en ole vastannut tähän ketjuu / tai edes käynyt. Elämä on välillä vaan semmoista. Sorry että yhteydenottoni kesti, Onko sinulla K123 viellä tuo kone tai paketti.pakko mainita että " Sry luolamies ja tietokone" en tod. asiantuntija..mutta aina olen pyrkinyt aina kysymään joltain joka tietää enempi ja johon luotan.. mutta sen mitä hokasin "ehkä" että olis 2x 512mb näyttikset.. ja 4gb pöyrittävää yms.. jos on viellä tallessa tai jotain... niin. ilmoitan sitten pikkuisen tarkempaa tietoa itsestäni.. ok?
ter: palikka
P.S. ny mul on joku tos 1 raato mutta se vetelee viimesiään.. että alkaa se etsiminen. koska olen kuullut niin paljon että ei valmis konetta kannata kaupasta ostaa...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. toukokuuta 2012 @ 06:51

afterdawn.com > keskustelu > markkinapaikka > ostetaan > konetta ~500?:llä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy