User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 05:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > markkinapaikka > ostetaan > lga 775-kannan emo
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
LGA 775-kannan emo
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
23. syyskuuta 2013 @ 01:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitää tukea C2D- prossuja. Tulee Hackintosh käyttöön. Ei kannata tarjota kalliita emoja koska tossa projektissa toimii halvempikin.

Asus P5B Deluxe - Intel Q8200 - 4GBDDR2 - M-Audio Audiophile 2496 - Nvidia gt210 - Silverstone 500W - Fractal Design XL

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. syyskuuta 2013 @ 01:27

Moderator

5 tuotearviota
_
23. syyskuuta 2013 @ 01:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Edit: Tuli virhe, kun en kopittanut, että tämä onkin ostetaan osiolla.

Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. syyskuuta 2013 @ 16:32

rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
23. syyskuuta 2013 @ 01:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä käväsin nuo huutonetin emot läpi ja sieltä nappaankin jonku jos ei täältä onnista. Ajattelin kysästä jos lie irtois muutaman euron halvemmalla täältä.

Asus P5B Deluxe - Intel Q8200 - 4GBDDR2 - M-Audio Audiophile 2496 - Nvidia gt210 - Silverstone 500W - Fractal Design XL
Moderator

5 tuotearviota
_
23. syyskuuta 2013 @ 02:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli muuten mieleen, että minulla jossakin on P5Q-SE2 775 emo. Ainoa ongelma on, että en ollenkaan muista minne sen olen työntänyt. Mikäli löydän sen, niin saat sen postikulujen hinnalla. Tarkistan sen toimivuuden luonnollisesti ensin. Huomenissa pääsen tonkimaan varastoja, kyllä se jonnekin on jemmattu, kunhan vaan löytää.

Missäpäin asut?

Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
23. syyskuuta 2013 @ 08:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo pistä infoa jos ja kun löytyy.. Kokkolassa asustelen..

Moderator

5 tuotearviota
_
23. syyskuuta 2013 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Emo löytyi ja testailin sitä, mutta ei toimi. Tutkittuani asiaa vika löytyi. Prosessorikannan kontakteista muutamia on vääntynyt. Yritin niitä korjailla, mutta ei ollut tarpeeksi suurentavaa suurennuslasia ja riittävän pieniä työkaluja, joten en saanut niitä oikeaan asentoon käännettyä.
Luulenpa, ettei paljoa ole tehtävissä tuon suhteen. Vielä enemmän ihmettelen, miten tuo vika on aiheutettu.
Olen itse saanut emon aikoinaan "toimivana", käytössä se ei ikinä ole ollut minulla.
Liitän kuvan prosessorin kannasta, jossa näkyy vääntyneet kontaktit:
http://i1155.photobucket.com/albums/p56...zps0fd6268b.jpg
Jäteasema odottaa...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. syyskuuta 2013 @ 16:33

rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
23. syyskuuta 2013 @ 16:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi harmi, vaan ei voi mitään. Etsintä jatkukoon.

Senior Member

2 tuotearviota
_
23. syyskuuta 2013 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IlmoPJ:
Emo löytyi ja testailin sitä, mutta ei toimi. Tutkittuani asiaa vika löytyi. Prosessorikannan kontakteista muutamia on vääntynyt. Yritin niitä korjailla, mutta ei ollut tarpeeksi suurentavaa suurennuslasia ja riittävän pieniä työkaluja, joten en saanut niitä oikeaan asentoon käännettyä.
Luulenpa, ettei paljoa ole tehtävissä tuon suhteen. Vielä enemmän ihmettelen, miten tuo vika on aiheutettu.
Olen itse saanut emon aikoinaan "toimivana", käytössä se ei ikinä ole ollut minulla.
Jäteasema odottaa...
Eikös tuossa ole vain pari vääntynyt, ihan vasemmasta alareunasta? Älä suinkaan jäteasemalle heitä, joku harrastelija tuon pistää vielä kuntoon.. :)

Intel Xeon 1230 v2|Scythe Ninja 3 Silent|Asus P8Z77-V LX|Nvidia GTX 770 OCd|Nvidia 9600GT|Samsung 830 SSD 256GB|Samsung Spinpoint 500GB|Western Digital Blue 500GB|Samsung Spinpoint 1TB|Corsair GS 700|Antec 300|Dell Ultrasharp 21.5" IPS
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
23. syyskuuta 2013 @ 20:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PalleTheBoy:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IlmoPJ:
Jäteasema odottaa...
Eikös tuossa ole vain pari vääntynyt, ihan vasemmasta alareunasta? Älä suinkaan jäteasemalle heitä, joku harrastelija tuon pistää vielä kuntoon.. :)
totta, näyttäisi olevan semmoinen ongelman jonka voisi parsin-neulalla korjailla
btw, ei ilmoPJ:llä sattus olemaan varastossa, tuollaisia *ylimääräisiä* näyttiksiä halvalla :)

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
Mainos
_
__

_
Moderator

5 tuotearviota
_
23. syyskuuta 2013 @ 20:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gereti:
totta, näyttäisi olevan semmoinen ongelman jonka voisi parsin-neulalla korjailla
btw, ei ilmoPJ:llä sattus olemaan varastossa, tuollaisia *ylimääräisiä* näyttiksiä halvalla :)
Olen jo luvannut postittaa emon huomenna.

afterdawn.com > keskustelu > markkinapaikka > ostetaan > lga 775-kannan emo

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy