User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 07:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > markkinapaikka > ostetaan > ostetaan dat-nauhoja
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ostetaan Dat-nauhoja
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
MrSax
Newbie
_
18. marraskuuta 2010 @ 19:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vanhat tallennusmediat keräilyn- ja harrastuksen kohteena.
Onko niitä tarjolla?
TheAnci
Newbie
_
20. marraskuuta 2010 @ 02:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkoitatko näitä tallennusmedioita? http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Data_Storage

-
MrSax
Newbie
_
20. marraskuuta 2010 @ 20:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TheAnci:
Tarkoitatko näitä tallennusmedioita? http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Data_Storage
Moi TheAnci

Kyllä DDS1-DDS4 ovat ne DAT-nauhat joita keräilen/käytän dig-tallennuseen ja olen keräillyt myös niihin sopivia sekä Audio- etä PC-laitteita .

Olen keräillyt myös erilaisia DLT-nauhoja sekä niiden toimilaitteita, mutta ne eivät ole tällähetkellä vielä päässeet keräilyä aktiivisempaan käyttöön.

Erityinen kiinnostuksen kohde tällähetkellä on videokasettia mediana käyttävän Adat-laitteen löytyminen..vanha saa olla mutta hyvintoimiva.

Olnkohan muita vanhojen tallennusmedioiden harrastajia keskuudessamme?
TheAnci
Newbie
_
21. marraskuuta 2010 @ 13:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MrSax:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TheAnci:
Moi TheAnci

Kyllä DDS1-DDS4 ovat ne DAT-nauhat joita keräilen/käytän dig-tallennuseen ja olen keräillyt myös niihin sopivia sekä Audio- etä PC-laitteita .

Olen keräillyt myös erilaisia DLT-nauhoja sekä niiden toimilaitteita, mutta ne eivät ole tällähetkellä vielä päässeet keräilyä aktiivisempaan käyttöön.

Erityinen kiinnostuksen kohde tällähetkellä on videokasettia mediana käyttävän Adat-laitteen löytyminen..vanha saa olla mutta hyvintoimiva.

Olnkohan muita vanhojen tallennusmedioiden harrastajia keskuudessamme?
Multa löytyis 3 laitetta joilla itse en tee mitään. 12/24 GB DAT asema, HP surestore dlt 1 ja HP surestore DLT 80 Löytyy kahteen jälkimmäiseen datakaapeli. Itse kasettejaki löytyy muutama käyttämättömänä. Avaamattomana on HP DDS-1 2.6GB 1kpl, Maxell DDS-3 12GB kasetteja 5kpl ja yksi Maxell Ultrium 1 100/200GB kasetti. Sitten on pari avattua DLT kasettia ja 2 puhdistuskasettia. Yksi DDS-3 kasetti on käytettynä. Kaikista olen valmis luopumaan, sovitaan vaan hinta.

-
Nuuska1
Newbie
_
22. marraskuuta 2010 @ 22:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tervehdys Tampereelta

Mulla on kymmeniä DAT-nauhoja, sekä muutama soitin - osta kaikki pois - hinnan ei pitäisi olla este.

Nuuska

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. marraskuuta 2010 @ 23:02

Mainos
_
__

_
old63
Newbie
_
9. joulukuuta 2010 @ 09:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nuuska1:
Tervehdys Tampereelta

Mulla on kymmeniä DAT-nauhoja, sekä muutama soitin - osta kaikki pois - hinnan ei pitäisi olla este.

Nuuska

MOI!

Olisin kiinnostunut ainakin nauhoista. Saisko lisätietoo?
afterdawn.com > keskustelu > markkinapaikka > ostetaan > ostetaan dat-nauhoja

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy