User Käyttäjä Salasana  

torstai 6.2.2025 / 20:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > markkinapaikka > ostetaan > ostetaan pöytätietokone full hd kuvan katsomiseen ja videoeditointiin!!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ostetaan pöytätietokone full hd kuvan katsomiseen ja videoeditointiin!!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Vam0s
Newbie
_
28. syyskuuta 2011 @ 12:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen etsimässä pöytäkonetta, joka olisi riittävä full hd videoiden katsomiseen 24" näytöltä sekä 40" television kautta. Olen myös tekemässä jonkun verran videoeditointia (hd ready / full hd), joten koneen tulisi pystyä käsittelemään tätäkin kohtuullisesti. Koneen tulisi myös olla melko hiljainen.

Suosin koneita periaatteella halvin mahdollinen nämä vaatimukset täyttävä paketti. Koneiden myyjät hopi hopi siis antamaan tarjouksiansa :)
_Erikson
Inactive
_
13. maaliskuuta 2012 @ 15:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vam0s:
Olen etsimässä pöytäkonetta, joka olisi riittävä full hd videoiden katsomiseen 24" näytöltä sekä 40" television kautta. Olen myös tekemässä jonkun verran videoeditointia (hd ready / full hd), joten koneen tulisi pystyä käsittelemään tätäkin kohtuullisesti. Koneen tulisi myös olla melko hiljainen.

Suosin koneita periaatteella halvin mahdollinen nämä vaatimukset täyttävä paketti. Koneiden myyjät hopi hopi siis antamaan tarjouksiansa :)
Vieläkö sinä konetta etsit?
afterdawn.com > keskustelu > markkinapaikka > ostetaan > ostetaan pöytätietokone full hd kuvan katsomiseen ja videoeditointiin!!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy