User Käyttäjä Salasana  
   
keskiviikko 26.6.2024 / 14:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > 5800 xm simahti
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
5800 XM simahti
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
tokroger
Junior Member

1 tuotearvio
_
13. tammikuuta 2010 @ 22:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäköhän mahtoi tulla kun tänään päivän Gollassa ja kaulassa roikkunut 5800 simahti ihan täysin. Olin ulkona koko päivän mutta eihän pakkasta ollut kuin 10 astetta.

Töistä lähtiessä huomasin että puhelin oli pimeänä ja ajattelin vaan akun simahtaneen mutta laturin kun laittaa kiinni mitään ei tapahdu eikä virrat vaan tule päälle, ledillä testattiin että akussa on kyllä virtasta.

Luulisi kyllä että pitää puhelimen tuollainen kestää. Taitaa tulla huoltokäynti. Onneksi on takuu ja kaiken järjen mukaan kattaa tällaisenkin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2010 @ 22:05

Member

9 tuotearviota
_
16. tammikuuta 2010 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulle ei tule muuta mieleen, kun että vie takuuhuoltoon. kerro että puhelin simahti, se se riittää. :)

Bazinga!

ASRock 890GX Pro 3 / Phenom II X4 955 @3,7Ghz / Arctic Cooling Freezer 13 Pro / 2x4GB G.Skill 1333Mhz / AMD Radeon HD 6870/1x2TB 2x1TB 1x640GB

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. tammikuuta 2010 @ 13:55

tokroger
Junior Member

1 tuotearvio
_
22. tammikuuta 2010 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MEGAZERO:
Mulle ei tule muuta mieleen, kun että vie takuuhuoltoon. kerro että puhelin simahti, se se riittää. :)
Nyt toimii, huollosta hain tänään ja uusi akku oli vaihdettu.
Mainos
_
__
 
_
Newbie
_
27. tammikuuta 2010 @ 21:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama ongelma itselläni ollut jo pidemmän aikaa. Ei tarvitse olla kuin 10 astetta plussaa niin puhelin on pimeenä. Huoltoon pitäisi viedä nopsaan, mutta oon vaan niin saamaton ihminen et varmaan menee taas ens viikkoon. :/
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > 5800 xm simahti
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy