User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 04:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > e7 näytön vaihto.
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
E7 näytön vaihto.
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
kozzu
Newbie
_
5. marraskuuta 2012 @ 22:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeillaan nyt kepillä jäätä kun hirveän huonosti tietoa löysin. Eli Nokia E7sta näyttö paskana (pelkkä lasi eli itse näyttö ehjä). Tuo vaihto hirveän hintainen ja aattelin itse lähteä kokeilemaan kun ei tuossa hirveästi häviäkkään.

uusi lasi eli tuo Digitizer tarvisi jostain tilata.

Miten hankala tuo vaihto on? Omaan osaamiseen kuuluu elektroniikan perusteet, mutta tätsit.

Miten paljon noita itse pystyy itse vaihtelemaan yleisesti esim iphone, samsung?
AfterDawn Addict
_
6. marraskuuta 2012 @ 08:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä on jokin video näytön vaihdosta: http://www.youtube.com/watch?v=yRXSh4K57PE
Senior Member

11 tuotearviota
_
6. marraskuuta 2012 @ 19:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä mikä on nykyään saatavuus tuolla kosketuslasilla mutta ainakin KLC:n listasta osa vielä löytyy 69e hintaan.

Viimeinen tuote
.

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
Mainos
_
__
 
_
kozzu
Newbie
_
12. marraskuuta 2012 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin tarvike lasin hintaan 40e. Saa nähdä miten asentuu paikoilleen.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > e7 näytön vaihto.
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy