| Miten Nokia N-sarjan puhelimen salamasta taskulamppu?! |  | 

| GobrazaNewbie 
   | 14. syyskuuta 2009 @ 19:00 |  Linkki tähän viestiin   | 

| 

Eli mulla on Nokia N86 8MP(nokian paras kamerapuhelin) jossa siis on huippu Led-salama, ja vähän harmittaa, että eikö oikeasti Nokialla ole mitään "taskulamppu-softaa", jolla tuota salamaa voisi hyödyntää muuhunkin kuin kuvan ottamiseen.
 Joten onko joku nörtti kehitellyt jonkun muun ohjelman joka tukee näitä N-sarjan huippupuhelimia N86, N95, N97?
 | 

| mikkoooJunior Member 
   | 14. syyskuuta 2009 @ 20:18 |  Linkki tähän viestiin   | 

| 

Tässä sinulle taskulamppu sinun parhaaseen nokian N-sarjan huippupuhelimeen, jossa on huippu LED salama ja paras kamera. Meni by the way noin 10 sekuntia käyttää gööglea.

| 

| GobrazaNewbie 
   | 14. syyskuuta 2009 @ 22:18 |  Linkki tähän viestiin   | 

| 

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti  mikkooo:Tässä sinulle taskulamppu sinun parhaaseen nokian N-sarjan huippupuhelimeen, jossa on huippu LED salama ja paras kamera. Meni by the way noin 10 sekuntia käyttää gööglea.

"Varmennevirhe, ota yhteyttä sovelluksen toimittajaan"
 | 

| TiimooSenior Member 
 3 tuotearviota

| 15. syyskuuta 2009 @ 22:16 |  Linkki tähän viestiin   | 

| 

Varoituksen sanana. Olen lukenut että aikaisemmissa malleissa näiden ohjelmien käyttö on polttanut ledin loppuun. Ja takuuhan ei sitä kata... 

Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star
 | 

| GobrazaNewbie 
   | 16. syyskuuta 2009 @ 12:32 |  Linkki tähän viestiin   | 

| 

Olen kuullut, että ledin keskimääräinen käyttöikä on n 10v.

| 

| ilaihoNewbie 
   | 16. syyskuuta 2009 @ 13:20 |  Linkki tähän viestiin   | 

| 

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti  Gobraza:Olen kuullut, että ledin keskimääräinen käyttöikä on n 10v.

Mikä ei pidä paikkaansa mikäli ledi rasitetaan äärirajoilleen kuten salamassa luultavasti on tehty.
 | 

| Moderator 
 14 tuotearviota

| 16. syyskuuta 2009 @ 14:32 |  Linkki tähän viestiin   | 

| 

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti  ilaiho:Tuo nTorch Lite ei ainakaan käytä lediä maksimiteholla, kirkkaus selvästi pienempi kuin puhelimen kameran salaman välähdys.
 Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti  Gobraza:Olen kuullut, että ledin keskimääräinen käyttöikä on n 10v.

Mikä ei pidä paikkaansa mikäli ledi rasitetaan äärirajoilleen kuten salamassa luultavasti on tehty.

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet | 

| Member 
 2 tuotearviota

| 16. syyskuuta 2009 @ 23:04 |  Linkki tähän viestiin   | 

| 

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti  Tiimoo:Luulisi, että kattaa kun N79:ssäkin pystyy käyttämään ledejä kuvausvalona videokuvatessa.Varoituksen sanana. Olen lukenut että aikaisemmissa malleissa näiden ohjelmien käyttö on polttanut ledin loppuun. Ja takuuhan ei sitä kata...

AMD X2 4200+ @2508Mhz | Club3D X1950 PRO (passive cooling) @ 621Mhz, 796Mhz | DDR-RAM 2gb | Asus A8N-SLI Deluxe | Creative X-FI Xtreme Gamer Fatal1ty 64Mb X-Ram | Vista Ultimate | | 

| Mainos   |   | 

| 
 | 

| TiimooSenior Member 
 3 tuotearviota

| 17. syyskuuta 2009 @ 22:19 |  Linkki tähän viestiin   | 

| 

Joo mutta asia on vähän kaksipuolinen. Huollossa voivat sanoa että se on tarkoitettu vain videokuvauksen aikana tapahtuneeseen käyttöön. Eikä erinäisen ohjelman käyttöön.

Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star
 |