User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 17.6.2024 / 13:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > miten nokia n-sarjan puhelimen salamasta taskulamppu?!
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten Nokia N-sarjan puhelimen salamasta taskulamppu?!
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Gobraza
Newbie
_
14. syyskuuta 2009 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on Nokia N86 8MP(nokian paras kamerapuhelin) jossa siis on huippu Led-salama, ja vähän harmittaa, että eikö oikeasti Nokialla ole mitään "taskulamppu-softaa", jolla tuota salamaa voisi hyödyntää muuhunkin kuin kuvan ottamiseen.

Joten onko joku nörtti kehitellyt jonkun muun ohjelman joka tukee näitä N-sarjan huippupuhelimia N86, N95, N97?
mikkooo
Junior Member
_
14. syyskuuta 2009 @ 20:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä sinulle taskulamppu sinun parhaaseen nokian N-sarjan huippupuhelimeen, jossa on huippu LED salama ja paras kamera. Meni by the way noin 10 sekuntia käyttää gööglea.
Gobraza
Newbie
_
14. syyskuuta 2009 @ 22:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mikkooo:
Tässä sinulle taskulamppu sinun parhaaseen nokian N-sarjan huippupuhelimeen, jossa on huippu LED salama ja paras kamera. Meni by the way noin 10 sekuntia käyttää gööglea.

"Varmennevirhe, ota yhteyttä sovelluksen toimittajaan"
Tiimoo
Senior Member

3 tuotearviota
_
15. syyskuuta 2009 @ 22:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varoituksen sanana. Olen lukenut että aikaisemmissa malleissa näiden ohjelmien käyttö on polttanut ledin loppuun. Ja takuuhan ei sitä kata...

Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star
Gobraza
Newbie
_
16. syyskuuta 2009 @ 12:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kuullut, että ledin keskimääräinen käyttöikä on n 10v.
ilaiho
Newbie
_
16. syyskuuta 2009 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gobraza:
Olen kuullut, että ledin keskimääräinen käyttöikä on n 10v.

Mikä ei pidä paikkaansa mikäli ledi rasitetaan äärirajoilleen kuten salamassa luultavasti on tehty.
Moderator

14 tuotearviota
_
16. syyskuuta 2009 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ilaiho:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gobraza:
Olen kuullut, että ledin keskimääräinen käyttöikä on n 10v.

Mikä ei pidä paikkaansa mikäli ledi rasitetaan äärirajoilleen kuten salamassa luultavasti on tehty.
Tuo nTorch Lite ei ainakaan käytä lediä maksimiteholla, kirkkaus selvästi pienempi kuin puhelimen kameran salaman välähdys.

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
Member

2 tuotearviota
_
16. syyskuuta 2009 @ 23:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tiimoo:
Varoituksen sanana. Olen lukenut että aikaisemmissa malleissa näiden ohjelmien käyttö on polttanut ledin loppuun. Ja takuuhan ei sitä kata...
Luulisi, että kattaa kun N79:ssäkin pystyy käyttämään ledejä kuvausvalona videokuvatessa.

AMD X2 4200+ @2508Mhz | Club3D X1950 PRO (passive cooling) @ 621Mhz, 796Mhz | DDR-RAM 2gb | Asus A8N-SLI Deluxe | Creative X-FI Xtreme Gamer Fatal1ty 64Mb X-Ram | Vista Ultimate |
Mainos
_
__
 
_
Tiimoo
Senior Member

3 tuotearviota
_
17. syyskuuta 2009 @ 22:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mutta asia on vähän kaksipuolinen. Huollossa voivat sanoa että se on tarkoitettu vain videokuvauksen aikana tapahtuneeseen käyttöön. Eikä erinäisen ohjelman käyttöön.

Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > miten nokia n-sarjan puhelimen salamasta taskulamppu?!
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy