User Käyttäjä Salasana  

perjantai 3.1.2025 / 07:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > n8 fm-lähetin ei toimi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
N8 FM-lähetin ei toimi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pertsajv
Newbie
_
21. maaliskuuta 2011 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en saa mitään kuulumaan FM-lähettimen kautta. Teen näin: musiikkisoittimella levy soimaan ja FM-lähetin päälle taajuudelle 107,8. Sitten lähellä oleva radio samalle taajuudelle, mutta mitään ei kuulu. Enkö ole ymmärtänyt jotain vai mistä on kyse? Apuja kiitos.

t. Pertsajv
AfterDawn Addict
_
21. maaliskuuta 2011 @ 21:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi olla, että sillä taajuudella on jokin heikko radioasema, joka on kuitenkin sen verran voimakas, että kännykän lähetin ei riitä....
Gathago
Member

1 tuotearvio
_
22. maaliskuuta 2011 @ 19:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile toista taajuutta puhelimeen.

Tai jos ei ole toiminut missään vaiheessa tee resetointi asetuksista ja boottaa puhelin. Näin monet itse mukaan luettuna saanut lähettimen toimimaan.

lisäys: ohjeet

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. maaliskuuta 2011 @ 19:26

Mainos
_
__

_
pertsajv
Newbie
_
22. maaliskuuta 2011 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gathago:
Kokeile toista taajuutta puhelimeen.

Tai jos ei ole toiminut missään vaiheessa tee resetointi asetuksista ja boottaa puhelin. Näin monet itse mukaan luettuna saanut lähettimen toimimaan.

lisäys: ohjeet
Nokia-huollossa todettiin tänään, että FM-lähetin ei toimi. Sun ohjeet ovat paikallaan, mutta eivät auttaneet minua. Puhelin joutuu korjaukseen.

t. Pertsajv
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > n8 fm-lähetin ei toimi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy