User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 05:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > n97 etukannen & näppäimistön vaihto ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
N97 etukannen & näppäimistön vaihto ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
26. tammikuuta 2012 @ 10:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moicca Wizards !,

pystyykö N97 (siis ei N97mini), etukannen (lasi ja kehys) ja näppäimistön vaihtamaan uuteen jotenkuten itse, VAI onko ihan huollon hommia.jollaoin maksaa tyyliin yhtä paljon kuin koko puhelimen arvo.

Kiitos etukäteen kaikille asiasta tietäville :D

t; Hukassa
Ritso
Newbie
_
21. helmikuuta 2012 @ 09:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Youtubesta löytyy paljon videoita miten kyseisestä puhelimesta saa näytön vaihdettua.

Uutena käyttäjänä en voi linkkiä tähän lisätä mutta löydät niitä nokia n97 hakusanalla
Junior Member
_
23. helmikuuta 2012 @ 10:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ritso:
Youtubesta löytyy paljon videoita miten kyseisestä puhelimesta saa näytön vaihdettua.

Uutena käyttäjänä en voi linkkiä tähän lisätä mutta löydät niitä nokia n97 hakusanalla
Hei,

Kiitti infosta..ilmeisesti N97 ei pysty vaihtamaan pelkkää näytön lasia vaan lasi on kiinnitetty itse näyttöön?
Mainos
_
__

_
Ritso
Newbie
_
27. helmikuuta 2012 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hopeahelmi:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ritso:

Hei,

Kiitti infosta..ilmeisesti N97 ei pysty vaihtamaan pelkkää näytön lasia vaan lasi on kiinnitetty itse näyttöön?
Näin on. Tai etukuoressa tietenkin on se muovi linssi, mutta itse näyttö on se lcd näyttö.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > n97 etukannen & näppäimistön vaihto ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy