User Käyttäjä Salasana  
   
keskiviikko 26.6.2024 / 14:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > n97:n kalenteri
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
n97:n kalenteri
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
nisuti
Suspended due to non-functional email address
_
1. lokakuuta 2009 @ 19:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanokaahan
N97:an käyttäjät, näyttääkö puhelimenne "etusivu" kalenteri merkinnöistä muuta kuin tiedon että: seuraava merkintä, ja pvm. Siis omassa N95-mallissahan lukee se, minkä olet tapahtumalle antanut itse nimeksi. Esim. "Muista parturi" ja aika.
Tälläistä tiedonantoa emme ole saaneet N97-mallin etusivulle kalenteri-merkintöihin. Onko kyseessä puute ominaisuuksissa vaiko käyttäjävirhe???
Jonne94
Junior Member
_
2. lokakuuta 2009 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taitaa olla puute ominaisuuksissa ku se ei tosiaan mitään muuta näytä..

J.Kauko
riku_03
Suspended due to non-functional email address
_
13. joulukuuta 2009 @ 14:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nisuti:
Sanokaahan
N97:an käyttäjät, näyttääkö puhelimenne "etusivu" kalenteri merkinnöistä muuta kuin tiedon että: seuraava merkintä, ja pvm. Siis omassa N95-mallissahan lukee se, minkä olet tapahtumalle antanut itse nimeksi. Esim. "Muista parturi" ja aika.
Tälläistä tiedonantoa emme ole saaneet N97-mallin etusivulle kalenteri-merkintöihin. Onko kyseessä puute ominaisuuksissa vaiko käyttäjävirhe???
kyllä mulle tulee se teksti minkä kalenteriin olen kirjoittanut näkyviin etusivulle sinä päivänä kun tapahtuma/tehtävä/kerkkipäivä on.
mutta TEHTÄVÄ ei sieltä poistu.. ellei sitä poista erikseen.. se siirtyy seuraavalle päivälle kalenterissa kunnes sen poistaa???? onkko oikein.. en tiedä
Mainos
_
__
 
_
Junior Member

6 tuotearviota
_
14. joulukuuta 2009 @ 07:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se sen tulevan merkinnän nayttää: Seuraava merkintä ja päivämäärä. Sitten kun on tapahtuma/tehtävä/merkkkipäivä se näyttää merkinnän nimen ja ajan. Tehtävä pitaa muistaakseni poistaa itse kuten riku_03 sanoi.

Asus P6T Deluxe V2 | i7-920 / Noctua NH-D14 | XFX HD5870 | chieftec 750W modu | A-data 3x2Gb 1600Mhz | Antec 1200 | Zalman MFC1-PLUS-BL | Samsung 500GB
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > n97:n kalenteri
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy