User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 04:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > nokia 500 näytönhimmennys pois.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokia 500 näytönhimmennys pois.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pedol
Junior Member
_
22. huhtikuuta 2012 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs voiko 500 ottaa sen automaattisen näytönhimmennyksen pois ? Ite oon ettiny mutta en saa pois mistää.
hamsu2
Junior Member
_
22. huhtikuuta 2012 @ 20:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pedol:
Elikkäs voiko 500 ottaa sen automaattisen näytönhimmennyksen pois ? Ite oon ettiny mutta en saa pois mistää.
Ei saa pois,en minä ainakaan löytäny sellasta säätöä,pidä kirkkaus maximissa niinku minä niin ei himmene niin paljoa vaikka kuluttaa akkua enemmän niin onhan laturit keksitty
Pedol
Junior Member
_
23. huhtikuuta 2012 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hamsu2:
Ei saa pois,en minä ainakaan löytäny sellasta säätöä,pidä kirkkaus maximissa niinku minä niin ei himmene niin paljoa vaikka kuluttaa akkua enemmän niin onhan laturit keksitty
Joop.. Sitähän minäkin. Tulin siihen tulokseen että semmosta ei löydy.. No mutta onhan se jossain suhteessa ihan hyväkin ku on himmentyvä eipähän kuluta akkua nii hirveesti ku ei ole aina täydet valoisuudet. :D
hamsu2
Junior Member
_
23. huhtikuuta 2012 @ 13:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joop.. Sitähän minäkin. Tulin siihen tulokseen että semmosta ei löydy.. No mutta onhan se jossain suhteessa ihan hyväkin ku on himmentyvä eipähän kuluta akkua nii hirveesti ku ei ole aina täydet valoisuudet. :D
jep,ihan hyvä systeemi sillä näyttö on aina optimaalisella kirkkaudella ja muuten tuosta max kirkkaudesta se kirkastuu vielä aika paljon esim.lukulampun valossa joten systeemi toimii hienosti
Mainos
_
__

_
Pedol
Junior Member
_
24. huhtikuuta 2012 @ 14:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jep,ihan hyvä systeemi sillä näyttö on aina optimaalisella kirkkaudella ja muuten tuosta max kirkkaudesta se kirkastuu vielä aika paljon esim.lukulampun valossa joten systeemi toimii hienosti
Jep.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > nokia 500 näytönhimmennys pois.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy