User Käyttäjä Salasana  
   
keskiviikko 26.6.2024 / 14:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > nokia 5800 kalenteriongelma
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokia 5800 kalenteriongelma
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
waver9
Newbie
_
10. marraskuuta 2009 @ 22:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huomasin tänään, että kalenteri oli kadonnut aloitusnäytöstä. Koitin mennä muuttamaan aloitusnäytön asetuksista kalenteria takaisin, mutta enpä sitä enää siihen saanutkaan.

Ohjelmistoversio on v31.0.101
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
20. marraskuuta 2009 @ 06:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kokeillut sammuttaa puhelinta ja ottaa akkua irti hetkeksi. Josko se vain sekoilee.

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
waver9
Newbie
_
20. marraskuuta 2009 @ 23:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
:-)

Olen, mutta kiitos kuitenkin
Moderator

14 tuotearviota
_
21. marraskuuta 2009 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kokeillut vaihtaa aloitussivun näkymäksi vaikka perusnäkymän ja sitten uudestaan sen pikavalintapalkin jonka kanssa kalenteri näkyy?

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
roope009
Junior Member
_
21. marraskuuta 2009 @ 20:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mulla katos joskus ne kaikki kuvakkeet sieltä ylhäältä ja takaisin en saanut, muuta kuin tekemällä "hard resetin".
TuroP
Newbie
_
22. marraskuuta 2009 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti waver9:
Huomasin tänään, että kalenteri oli kadonnut aloitusnäytöstä. Koitin mennä muuttamaan aloitusnäytön asetuksista kalenteria takaisin, mutta enpä sitä enää siihen saanutkaan.

Ohjelmistoversio on v31.0.101
Itse painan profiilitekstiä ja valitsen menusta kalenterin, olen ottanut ikonin turhana pois.
Mainos
_
__
 
_
guert
Newbie
_
7. joulukuuta 2009 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä oon oikee ihmetelly, kun oon lukenu juttuja ks. puhelimesta.
Itellä kolme kuukautta tää (Nokia 5800 XpressMusic) kapula ollu, ja ei mtn ongelmia..
mitä nyt näyttö välillä reunoista painettaessa vähän narisee, mutta muuten oon kyl ollu tosi tyytyväine.
ja vaik on tippunu varmaa 4krtaa, ja silti vielki ehjänä, yhe kerra saanu maito kylvyn, ja vielki toimii..
En voi tajuta mite se onki noin kestävä puheli :) 100% tyytyväinen omistaja!

guert kiittää
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > nokia 5800 kalenteriongelma
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy