User Käyttäjä Salasana  
   
perjantai 27.9.2024 / 23:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > nokia 5800 xpressmusic kytky käyttöön?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokia 5800 XpressMusic kytky käyttöön?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
24. tammikuuta 2010 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain tollasen Nokia 5800XM dna kytky puhelimen tarpeettomaksi jääneenä, ja haluaisin saada sen omaan käyttööni. Olen yrittänyt etsiä netistä neuvoja ja muita mutta ei ole onnannut. Tilasin Q-Sim lukituksen poistokortin huuto.net sivustolta, ja Sivuilla luki malleja joissa kortti toimisi. Siellä oli Nokia 5800XM joten tilasin sen. Noh.. Kortti ei toiminut minun similläni. Liittymäni on siis Sonera.
Puhelin..
Kortit...
Mun kortti sisää Q-Simin kaa
Ei kysy pinkoodia vaan käynnistää automaattisesti offlinetilassa (ei kysy "käynnistetäänkö Offlinetilassa" koska on ollut käytössä ilman korttia offline tilassa) Näin...
Testaan alkuperäisellä dna kortilla millä kytky on ostettu, että onko lukituksenpoisto kortissa vikaa..

Tällä se toimii...
Mikä siis avuksi? Pliis auttakaa haluaisin puhelimen käyttöön mahdollisimman pian :)

-WinXP ASUS A6000 Graphics by ATI mobility radeon 9700 - Näyttis edelleen rikki.
-Nykyään WinVista Fujitsu Siemens Amilo PA 2510 Graphics Ati Radeon x1200 Series
-Myös käytössä Hp Compaq dc7100 SFF Graphics Integroitu -> uutta graffakorttii hankkimas PCI-e X16 väylälle (Mielellään pelitkin pyörimään)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. tammikuuta 2010 @ 21:07

AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
7. helmikuuta 2010 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelmastasi en osaa sanoa, mutta jatkossa kun laitat kuvia imegeshackkiin niin anna sen tehdä resize joko 1024 tai 800 pikseliin. Tuollaisia kuvia en ainakaan itse jaksa alkaa kelailee edestakas.

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > nokia 5800 xpressmusic kytky käyttöön?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy