User Käyttäjä Salasana  
   
keskiviikko 26.6.2024 / 14:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > nokia 86 vastaan nokia 6170 navig.
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
nokia 86 vastaan nokia 6170 navig.
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
nimim
Newbie

1 tuotearvio
_
5. joulukuuta 2009 @ 19:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen aikeissa ostaa joko nokia 86 tai 6170 navig.
Olisi hyvä tietää ennen lopullista päätöstäni että
millaisia kokemuksia näiden mallien välillä on
käyttäjillä kun niitä verrataan toisiinsa ja
- erityisesti - kameran ottamista kuvista kun tuossa
86 ei ole harmikseni xenon salamaa ... riittääkö
tupla ledit ...entä mallien käyttökestävyys/- tuntuma ?

Kiitos !

Kysyy nimim.
Moderator

7 tuotearviota
_
12. joulukuuta 2009 @ 00:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
...Siirretääs nokian keskustelualueelle =) iPhone alueelta harvemmin nokian valintaan tulee suosituksia ;)

Tiimoo
Senior Member

3 tuotearviota
_
12. joulukuuta 2009 @ 00:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käy lukemassa mun tuotearvostelu ja kysy sen jälkeen mitä tuli mieleen :)

Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star
nimim
Newbie

1 tuotearvio
_
12. joulukuuta 2009 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tiimoo:
Käy lukemassa mun tuotearvostelu ja kysy sen jälkeen mitä tuli mieleen :)
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tiimoo:
Käy lukemassa mun tuotearvostelu ja kysy sen jälkeen mitä tuli mieleen :)
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tiimoo:
Käy lukemassa mun tuotearvostelu ja kysy sen jälkeen mitä tuli mieleen :)
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tiimoo:
Käy lukemassa mun tuotearvostelu ja kysy sen jälkeen mitä tuli mieleen :)
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tiimoo:
Käy lukemassa mun tuotearvostelu ja kysy sen jälkeen mitä tuli mieleen :)
Kysyisin vielä että esim.heti mahdollisen oston jälkeen onko odotettavissa mm.uuden päivityksen hankinta huollossa vaiko liikkeessä ... ja olla sitten ilman kännyä jonkun bugin takia,joka vaatisi korjausta ts.olla jatkuvasti jostain huolissaan.
Olisi todella toivottavaa että heti pääsisi nauttimaan kännyn hyvistä ominaisuuksista
käytännössä ilman huolia,entä kuinka haittaavia bugit käytännössä voivat olla ?
Ja hiukka huokeampi nokian 6170 navig.voisi olla lähes saman arvoinen laadullisesti että käytännön eron voivat olla hyvin minimaalliset,kun silmiini ei ole sattunut kokemuksia käytännön eroista.
Pääasia on toimivuus kuin käyttövarmuus pitemmältä ajalta mitä mallia kuin tyyppiä sitten käyttääkin ja onkohan esim.Samsung merkkinä oleellisesti käyttövarmempi Nokiaa,kun tuntuu lukiessa hirveä määrä olevan erilaisia vikoja kännyissä.
Nokiassa kuitenkin haluaisin pysyä kun kolmatta kännyä suunnittelen...suosin.Symb.60 mikä "heikennys" -jos päätyis esim.Symb.40---- koukuttaa tuo N 86 tai 6170 malli !

Kiitän mahdollisista vastauksista.

Terv.nimim.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. joulukuuta 2009 @ 11:29

Mainos
_
__
 
_
Tiimoo
Senior Member

3 tuotearviota
_
12. joulukuuta 2009 @ 22:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voit käydä päivittämässä uusimpaan softaan huoltoliikkeessä. Helpompi tapa on kuitenkin päivittää tietokoneella kotona, ovi suiten kanssa. Saat ohjelman nokian kotisivuilta ja myyntipakkauksen mukana cd:llä. Tällä hetkellä viimeisin ohjelmistoversio on hyvin vakaa. Itselläni ei ole puhelin kaatunut mies muistiin. Ainoa bugi jonka olen huomannut, on kamerassa kun yrität poistaa vasta ottamasi kuvan tulee virheilmoitus: "on jo käytössä" tämäkin vain joskus. 6170 navig. verrattuna en osaa sanoa muuta kuin että epäilen N86 olevan laadukkaampi, mainitsemani metallikehyksen ja lasikuoren takia... Ei 6170 navigissakaan varmasti ole mitään vikaa, itse en ole pitänyt tosin koko puhelinta edes kädessäni... Samsungiin en osaa verrata.

Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > nokia 86 vastaan nokia 6170 navig.
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy