User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 04:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > nokia c5-03 salasana.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokia C5-03 salasana.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
25. maaliskuuta 2012 @ 22:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs onnistuin unohtamaan salasanan kyseiseen puhelimeen ja en haluais sitä 50? maksaa aukasusta eli onkohan mitään muuta konstia miten avata puhelin? Googletin jotain kikkoja mut eipäs ne toiminutkaan... Joku crack ohjelma tai jokin helpottaisi kummasti, PUHELIN ON 100% varmuudella oma!

Mitäs te oikee luulette mun olevan jos en evo oo?
AfterDawn Addict
_
26. maaliskuuta 2012 @ 09:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos kyseessä on suojakoodi niin mahdollisuudet ovat aika vähissä... Voit kuitenkin kokeilla puhelimen resetointia:

http://www.resetnokia.com/reset-nokia-c5-03/

Nokia C5-03 Hard Reset through button combination.

1). Turn Off the Nokia device

2). Pull out the battery and reinsert it back again, then Power it ON

3). Simultaneously press and hold *+3+Call Button (green/ok button)

http://www.articlecms.in/4251-nokia-c5-...ml#.T3AGBWEaNZg

Tällöin kaikki puhelimen tiedostot häviävät ikiajoiksi...
Senior Member
_
26. maaliskuuta 2012 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:
Jos kyseessä on suojakoodi niin mahdollisuudet ovat aika vähissä... Voit kuitenkin kokeilla puhelimen resetointia:

Pojan puhelimeen jouduin muista syistä tekemään tuon resetin, ja puhelin kysyi resetoinnin yhteydessä suojakoodia.

Ei siis auta mitään jos sulla on suojakoodi hukassa.
AfterDawn Addict
_
26. maaliskuuta 2012 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun tietääkseni puhelimen pystyy resetoimaan ilman suojakoodin laittoa tuon ohjeen tavalla. Eli pitää painaa tiettyjä painikkeita heti kun puhelimen käynnistää. Pitääpä testata tuota resetointitapaa kotona vanhalla Nokia N70 mallilla.
Senior Member
_
26. maaliskuuta 2012 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun tietääkseni puhelimen pystyy resetoimaan ilman suojakoodin laittoa tuon ohjeen tavalla. Eli pitää painaa tiettyjä painikkeita heti kun puhelimen käynnistää. Pitääpä testata tuota resetointitapaa kotona vanhalla Nokia N70 mallilla.
Ehkä meillä sitten on joku poikkeava yksilö kyseisestä kapistuksesta. Kyse ei tainnut kuitenkaan olla N70:stä?

Samassa yhteydessä tätä hieman väärää tietoa voi tarkentaa.

Kaikki muistikortilla olevat tiedostot säilyvät.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. maaliskuuta 2012 @ 13:49

AfterDawn Addict
_
26. maaliskuuta 2012 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ei mutta sama logiinka pitäisi olla muissakin Nokian Symbian malleissa.
Junior Member
_
26. maaliskuuta 2012 @ 18:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Suomensinko tämän nyt ihan oikein?
1). Sammuta Nokia laite
2). Ota akku pois ja laita se takaisin, sitten käynnistä.
3). Samanaikaisesti paina ja pidä soitto nappia.
Tämä ei ainakaan tehnyt mitään mikäli suomensin oikein... Englanti ollut vähän vaikeaa minulla. =/ Youtubesta löysin sellaisen että painaa kaikki napit samaan aikaan pohjaan, mutta siitä katosi vain teema yms. Mutta kysyy edelleen suojakoodia, vaihtui kieli myös englanniksi! :S

AfterDawn Addict
_
26. maaliskuuta 2012 @ 18:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täällä on kuva siitä että miten resetointi tapahtuu: http://www.phnworld.com/nokia/tutorial/...combination/85/
Senior Member
_
26. maaliskuuta 2012 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Chilleri:
Mutta kysyy edelleen suojakoodia, vaihtui kieli myös englanniksi! :S
Enkös mä niin jo sanonut? Mutta oliko sulla nyt suojakoodi, vai pin-koodi hukassa, vai joku muu?

Voithan sä kokeilla sitä oletuskoodia joka on 12345

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. maaliskuuta 2012 @ 19:41

Kake41
Senior Member

2 tuotearviota
_
26. maaliskuuta 2012 @ 19:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pentsu:
Enkös mä niin jo sanonut? Mutta oliko sulla nyt suojakoodi, vai pin-koodi hukassa, vai joku muu?

Kröhöm, puhelimessa kosketusnäyttö, 3/* -näppäimiä ei siis ole käytettävissä, kun puhelin sammuksissa.
Junior Member
_
26. maaliskuuta 2012 @ 23:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Suojakoodi, "Lock code" kokeiltu kaikki nopeesti mieleen tulleet

Senior Member
_
27. maaliskuuta 2012 @ 10:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kake41:

Kröhöm, puhelimessa kosketusnäyttö, 3/* -näppäimiä ei siis ole käytettävissä, kun puhelin sammuksissa.
??? Häh? Näytöllä kysytään suojakoodia näyttö sammuksissa? Lainasitkohan nyt vähän väärää viestiä?
Kake41
Senior Member

2 tuotearviota
_
27. maaliskuuta 2012 @ 15:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

??? Häh? Näytöllä kysytään suojakoodia näyttö sammuksissa? Lainasitkohan nyt vähän väärää viestiä?
Siis virran päällekytkennän jälkeen puhelin resetoidaan painamalla vastauspainiketta *painiketta ja 3painiketta, eihän * 3 painikkeita voi painaa jos näytöllä ei ole virtuaalinäppäimistöä.
Junior Member
_
27. maaliskuuta 2012 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä miten sain äsken puhelimen "offline" tilaan mutta päälle, mahtaako siitä olla hyötyä?

Senior Member
_
27. maaliskuuta 2012 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Siis virran päällekytkennän jälkeen puhelin resetoidaan painamalla vastauspainiketta *painiketta ja 3painiketta, eihän * 3 painikkeita voi painaa jos näytöllä ei ole virtuaalinäppäimistöä.
Jaa juu sori! En tiedä miksi mun viestiä tohon lainasi. Toi oli Vingerin neuvo, jonka mukaan kaikkien S60:sten käyttölogiikka on sama. Mä sanoin jo ettei onnistu, koska C5-03 kysyy suojakoodia resetoitaessa.
AfterDawn Addict
_
27. maaliskuuta 2012 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos joku kertoisi että millätavalla Nokia N8 Belle mallin saa resetoitua niin voisin testata tuota suojakoodi juttua... Nyt Belle päivityksen jälkeen esimerkiksi tämä ohje ei toimi: http://mynokiablog.com/2010/10/12/how-t...-your-nokia-n8/
Kake41
Senior Member

2 tuotearviota
_
27. maaliskuuta 2012 @ 19:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos joku kertoisi että millätavalla Nokia N8 Belle mallin saa resetoitua niin voisin testata tuota suojakoodi juttua... Nyt Belle päivityksen jälkeen esimerkiksi tämä ohje ei toimi: http://mynokiablog.com/2010/10/12/how-t...-your-nokia-n8/
Minulla toimii kyllä. Yritä vain tarpeeksi monta kertaa uudellee.
AfterDawn Addict
_
27. maaliskuuta 2012 @ 19:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu nyt toimi.. Ja oikeassa olitte.. puhelin kyllä resetoituu mutta se kysyy silti suojakoodia...
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
27. maaliskuuta 2012 @ 19:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu nyt toimi.. Ja oikeassa olitte.. puhelin kyllä resetoituu mutta se kysyy silti suojakoodia...
???? Ai jaa, älä ihmeessä, ei luulisi? Sanoin tehneeni sen, joten tiesin jo valmiiksi että näin on.

Pojan puhelimeen jouduin muista syistä tekemään tuon resetin, ja puhelin kysyi resetoinnin yhteydessä suojakoodia.
Mä sanoin jo ettei onnistu, koska C5-03 kysyy suojakoodia resetoitaessa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. maaliskuuta 2012 @ 19:42

afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > nokia c5-03 salasana.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy