Nokia C6?
|
|
Junior Member
4 tuotearviota
|
3. elokuuta 2010 @ 01:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko kenelläkään minkäänlaista tietoa Nokian C6-mallin saapumista Suomen markkinoille?
Jokaisessa verkkokaupassa se löytyy jo listoilta mutta tuotteiden määrä on "-" mekkinen.
Ja mistään en ole löytänyt mitään päivämääriä/viikkoja millon tuo saapusi, joten joku viisaampi valaiskoon minua, jos siitä on tietoa
Intel i5 750; Asus P7P55LX; 8gb 1333MhZ DDR3; ATI HD4870; 1TB Samsung SpinPoint F1/ Seagate 320GB; Antec Three Hundred; Xilence 480W.
|
Member
3 tuotearviota
|
3. elokuuta 2010 @ 09:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Täällä on jo ainakin expertillä.
|
tervirta
Newbie
1 tuotearvio
|
4. elokuuta 2010 @ 21:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nokia5000: Täällä on jo ainakin expertillä.
|
tervirta
Newbie
1 tuotearvio
|
4. elokuuta 2010 @ 21:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulle tuli postitse viime viikolla Nokian nettikaupasta.. Toimii!
|
Junior Member
4 tuotearviota
|
13. elokuuta 2010 @ 19:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tervirta: Mulle tuli postitse viime viikolla Nokian nettikaupasta.. Toimii!
Kerran omistat kyseisen puhelimen jo niin onko kosketusnäyttö muovinen vai lasia?
Intel i5 750; Asus P7P55LX; 8gb 1333MhZ DDR3; ATI HD4870; 1TB Samsung SpinPoint F1/ Seagate 320GB; Antec Three Hundred; Xilence 480W.
|
Lastu
Newbie
|
16. elokuuta 2010 @ 06:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nieminen_: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tervirta: Mulle tuli postitse viime viikolla Nokian nettikaupasta.. Toimii!
Kerran omistat kyseisen puhelimen jo niin onko kosketusnäyttö muovinen vai lasia?
Eiköhän tuo muovia ole... naarmuuntuu ainakin suht helposti. Muuten loistava laite.
|
tervirta
Newbie
1 tuotearvio
|
16. elokuuta 2010 @ 20:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nieminen_: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tervirta: Mulle tuli postitse viime viikolla Nokian nettikaupasta.. Toimii!
Resistiivinen näyttö.. Muovia kai tuo on?
EDIT: Tässä ketjussa siis puhutaan C6-00:sta, ei uudesta C6-01:stä, joka on ihan eri puhelin. C6-00:ssa on fyysinen QWERTY-näppäimistö, C6-01:ssä taas muuta kivaa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. syyskuuta 2010 @ 21:33
|
Member
1 tuotearvio
|
7. syyskuuta 2010 @ 09:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyseistä puhelinta ei voi ladata usb-piuhan kautta...
Ainakaan minulla ei lataa...
|
tervirta
Newbie
1 tuotearvio
|
8. syyskuuta 2010 @ 13:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pera123: Kyseistä puhelinta ei voi ladata usb-piuhan kautta...
Ei lataa eikä pidäkään ladata usb-piuhalla.
|
jkstone
Suspended permanently
|
8. syyskuuta 2010 @ 16:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pera123: Kyseistä puhelinta ei voi ladata usb-piuhan kautta...
Kyllä se puhelin haetaan ihan fyysisesti sieltä kaupasta :D
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
8. syyskuuta 2010 @ 19:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jkstone: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pera123: Kyseistä puhelinta ei voi ladata usb-piuhan kautta...
Kyllä se puhelin haetaan ihan fyysisesti sieltä kaupasta :D
Tuli nyt mieleen että yritätkö oikeasti kirjoittaa näitä turhia viestejä että käyttäjätasosi nousisi?
Kone: AMD Athlon II X3 450 3.2GHz, RAM 4GT , AMD Radeon HD 6450 1GT , 1Tt Kovo , Win7 Ultimate 64Bit
|
jkstone
Suspended permanently
|
8. syyskuuta 2010 @ 20:56 |
Linkki tähän viestiin
|
No mitäköhän tossa viestissä edes tarkotettiin, pätee näköjään suhun
|
Member
1 tuotearvio
|
9. syyskuuta 2010 @ 08:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tervirta: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pera123: Kyseistä puhelinta ei voi ladata usb-piuhan kautta...
Miksi sitten jotkin mallit lataa?
Asiasta toiseen niin jkstonella äärimmäisen hyödyllinen vastaus. Kiitos siitä.
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
9. syyskuuta 2010 @ 15:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pera123: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tervirta: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pera123: Kyseistä puhelinta ei voi ladata usb-piuhan kautta...
Jotkut lataa jotkut ei. jkstonella oli kylläkin enemmän sarkastinen kuin "hyvä vastaus"
Kone: AMD Athlon II X3 450 3.2GHz, RAM 4GT , AMD Radeon HD 6450 1GT , 1Tt Kovo , Win7 Ultimate 64Bit
|
Member
1 tuotearvio
|
10. syyskuuta 2010 @ 06:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pro619: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pera123: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tervirta: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pera123: Kyseistä puhelinta ei voi ladata usb-piuhan kautta...
Jotkut lataa jotkut ei. jkstonella oli kylläkin enemmän sarkastinen kuin "hyvä vastaus"
Mutta eikö tuo ole järjetöntä karsia semmoinen perusominaisuus puhelimesta joka helpottaa käyttämistä.... Enkä edelleenkään ymmärrä miksi tuossa on erillainen usb-liitin kuin yleisimmät mini usb:t.
Johtohan on siis onneton tynkä....
Toki voisin tässä ennen kuin jkstone kerkiääå heittää ilmoille pienen vitsin.
Ei se pituus, vaan se miten sitä käyttää...haha...
ja mitä siihen jkstonen vastaukseen tulee ymmärsin kyllä että hän heitti ilmoille hauskan sarkastisen vitsin.
Itsekkin koitin viljellä sarkasmia sanomalla sitä "hyväksi vastaukseksi". Hänhän ei siis todellisuudessa edes tiennyt mistä oli puhe ja halusi vain tulla kommentoimaan asiaa turhalla viestillään.
EDIT: Lisätäämpäs vielä että käykö tähän minkälaiset muistikorit. micro sd? valmistajalla väliä?
Ei ole tullut tutustuttua kortteihin aiemmin.
Mistä halvimmalla 4-8Gb kortti olisi varmaan riittävä.
300W Power
Prosessori:AMD Sempron 2500+ Boxed
Emolevy:Abit KD7-A KT400A,FSB333,AGPX8,SND,LAN
Muisti: 2x512MB DDR400
Näytönohjain:Club 3D Radeon 9600 PRO 128MB CRT+TV+DVI
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. syyskuuta 2010 @ 13:44
|
Member
5 tuotearviota
|
14. syyskuuta 2010 @ 19:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Paha sanoa, miksi Nokia jätti USB-latauksen pois tästä mallista, mutta ilmeisesti ominaisuus on tulossa C6-01 malliin. Tuo johto tosiaan on onneton rimpula, mutta se on tietoinen valinta, jolla on pyritty mahdollisimman helppoon kytkentään esim. kannettavan kanssa. Jos on tapana pitää puhelinta usein koneessa kiinni, niin joutuu itse hankkimaan paremman kaapelin.
Tuosta USB-liitännästä sen verran, että sehän ei ole mini-USB, vaan vielä melko harvinainen micro-USB liitäntä. Sen on tarkoitus tulevina vuosina syrjäyttää mini-USB puhelimissa, kameroissa yms. laitteissa, joten periaatteessa Nokia on tässä asiassa edelläkävijä.
Muistikortiksi kelpaa microSD, löytyy myös SDHC tuki. Valmistajalla ei pitäisi olla väliä, mutta en lähtisi ottamaan selvää asiasta ostamalla jonkun pienen kiinalaisfirman korttia.
4GB kortti irtoaa esimerkiksi verkkokaupasta alle 15 eurolla.
8GB:n kortista joutuu maksamaan noin 20 euroa.
|
qee2010
Newbie
|
21. syyskuuta 2010 @ 10:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten kosketusnäyttöön saa QWERTY-näppäimistö?Jos ei halu käyttää liukuva näppäimistö? Kun siinä tulee näkyviin ainoastaan käsinkirjoitus ja aakkkos.näppäimistö!!!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. syyskuuta 2010 @ 10:41
|
Member
1 tuotearvio
|
21. syyskuuta 2010 @ 11:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti qee2010: Miten kosketusnäyttöön saa QWERTY-näppäimistö?Jos ei halu käyttää liukuva näppäimistö? Kun siinä tulee näkyviin ainoastaan käsinkirjoitus ja aakkkos.näppäimistö!!!
Hmmm...Mitäköhän tarkoitat kysymyksellä. Qwerty näppäimistöhän on juurikin se esiin vedettävä näppäimistö. Ainakin näin olen ymmärtäny...
|
qee2010
Newbie
|
21. syyskuuta 2010 @ 12:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pera123: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti qee2010: Miten kosketusnäyttöön saa QWERTY-näppäimistö?Jos ei halu käyttää liukuva näppäimistö? Kun siinä tulee näkyviin ainoastaan käsinkirjoitus ja aakkkos.näppäimistö!!!
Hmmm...Mitäköhän tarkoitat kysymyksellä. Qwerty näppäimistöhän on juurikin se esiin vedettävä näppäimistö. Ainakin näin olen ymmärtäny...
Niin kyllä, mutta mitä jos ei halu käyttää sitä vedettävä näppäimistö?
Eli tarkotan miks c6 kosketusnäytössä ei löydy QWERTY-näppäimistö ihan kuin N8 tai nokia 5800?
|
Member
1 tuotearvio
|
21. syyskuuta 2010 @ 13:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti qee2010: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pera123: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti qee2010: Miten kosketusnäyttöön saa QWERTY-näppäimistö?Jos ei halu käyttää liukuva näppäimistö? Kun siinä tulee näkyviin ainoastaan käsinkirjoitus ja aakkkos.näppäimistö!!!
Eli tarkotan miks c6 kosketusnäytössä ei löydy QWERTY-näppäimistö ihan kuin N8 tai nokia 5800?
Luulen että ei ole koettu tarpeelliseksi laittaa kahta qwerty näppistä, vaikkakin toteutukseltaan tuo ei puhelimelta mitään vaadi. Enkä itsekkään ymmärrä miksi näin pitäisi olla...
Noista sinun esim. malleissahan ei ole tuota liukunäppäimistöä, joten niihin on tehty sitte näytölle se.
300W Power
Prosessori:AMD Sempron 2500+ Boxed
Emolevy:Abit KD7-A KT400A,FSB333,AGPX8,SND,LAN
Muisti: 2x512MB DDR400
Näytönohjain:Club 3D Radeon 9600 PRO 128MB CRT+TV+DVI
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. syyskuuta 2010 @ 13:08
|
tervirta
Newbie
1 tuotearvio
|
21. syyskuuta 2010 @ 15:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti qee2010: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pera123: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti qee2010: Miten kosketusnäyttöön saa QWERTY-näppäimistö?Jos ei halu käyttää liukuva näppäimistö? Kun siinä tulee näkyviin ainoastaan käsinkirjoitus ja aakkkos.näppäimistö!!!
Siinähän Nokialle sopiva tuotekehitysidea ;) Voisko tuota mainostaa tupla-QWERTYnä tai täyshybridinä.. Toinen vaihtoehto on ostaa kaksi eri puhelinta, niin voi käyttää vuorotellen.
C6-00:ssa on siis fyysinen liuku-QWERTY ja C6-01:ssä tulee olemaan vain kosketus-QWERTY.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. syyskuuta 2010 @ 15:08
|
Member
1 tuotearvio
|
21. syyskuuta 2010 @ 15:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tervirta: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti qee2010: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pera123: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti qee2010: Miten kosketusnäyttöön saa QWERTY-näppäimistö?Jos ei halu käyttää liukuva näppäimistö? Kun siinä tulee näkyviin ainoastaan käsinkirjoitus ja aakkkos.näppäimistö!!!
Siinähän Nokialle sopiva tuotekehitysidea ;) Voisko tuota mainostaa tupla-QWERTYnä tai täyshybridinä.. Toinen vaihtoehto on ostaa kaksi eri puhelinta, niin voi käyttää vuorotellen.
C6-00:ssa on siis fyysinen liuku-QWERTY ja C6-01:ssä tulee olemaan vain kosketus-QWERTY.
Itse en usko että tulisin toimeen pelkällä kosketus näppiksellä :) Jotenkin niin tunnoton ja virhepainalluksia tulee palojn. Toki varmasti opettelu kysymys.
|
Junior Member
|
25. lokakuuta 2010 @ 15:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Joku varmaan osaa sanoa pitääkö Nokia C6:een ladata erikseen nettiselain (esim.Opera mini)
jotta sillä voisi sujuvasti liikkua netissä?
Käväisin Opera.com:in sivuilla, mutta niiden Nokia-listalla ei ollut C6:sta - siis niiden Nokia-mallien listalla joissa Operan selain toimii.
Mikä selain toimii C6:ssa?
|
Member
1 tuotearvio
|
25. lokakuuta 2010 @ 17:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti muurari: Joku varmaan osaa sanoa pitääkö Nokia C6:een ladata erikseen nettiselain (esim.Opera mini)
Käväisin Opera.com:in sivuilla, mutta niiden Nokia-listalla ei ollut C6:sta - siis niiden Nokia-mallien listalla joissa Operan selain toimii.
Ei pidä ladata erikseen. Mukana on ihan käypä selain en tosin tiedä mikä se on, minusta kuitenkin parempi kuin opera, jonka senkin saa ladattua ovi palvelusta ilmaiseksi. Operassakin tosin on hyvät puolensa.
|
Mainos
|
|
|
Junior Member
|
25. lokakuuta 2010 @ 21:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pera123: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti muurari: Joku varmaan osaa sanoa pitääkö Nokia C6:een ladata erikseen nettiselain (esim.Opera mini)
Ei pidä ladata erikseen. Mukana on ihan käypä selain en tosin tiedä mikä se on, minusta kuitenkin parempi kuin opera, jonka senkin saa ladattua ovi palvelusta ilmaiseksi. Operassakin tosin on hyvät puolensa.
Kiitti! Pitääpä tutustua paremmin koneen sisältöön - ollut vasta toista päivää omistuksessa.
|