User Käyttäjä Salasana  
   
lauantai 28.9.2024 / 01:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > nokia e90 ja kington 8gb microsdhc ongelma
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokia E90 ja Kington 8gb MicroSDHC ongelma
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
AgMX
Newbie
_
27. lokakuuta 2010 @ 13:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ongelma on, kun syötän tuon muistikortin puhelimeen, se alkaa välillä kyselemään sille salasanaa, välillä toimii ihan ok. (Parin minuutin pätkissä siis). Jonkun kerran olen puhelimella onnistunut alustamaan muistikortin ja määrittämään sille uuden salasanan. Salasana, jonka olen määrittänyt, ei kuitenkaan kelpaa seuraavalla kerralla, kun puhelin kysyy salasanaa. Olen myös yrittänyt määrittää kokonaan pois muistikortin lukituksen. Silti puhelin kysyy sitä. Melkein kaikki Googlesta löytämäni ja maalaisjärjellä keksityt kikat olen koittanut, eikä mikään tunnu auttavan, puhelin vain kysyy salasanaa uudelleen ja uudelleen. Välillä puhelin menee tilttiin, kun yrittää salasanoja syöttää tai lukitusasetuksia muuttaa. Tähän auttaa vain puhelimen uudelleenkäynnistys tai muistikortin poisotto. Mikä neuvoksi vai pitäisikö suoraan ostaa SanDiskin kortti, sen on todettu toimivan hyvin, kyseessä on siis Kingstonin kortti. Kiitoksia avustanne ja vastauksista jo etukäteen.
AfterDawn Addict
_
28. lokakuuta 2010 @ 07:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muistikortin voi leikata tahtia, ja heittää roskiin... Sitä ei saa auki, jos et tiedä salasanaa tai kirjoita sitä oikein.
AgMX
Newbie
_
31. lokakuuta 2010 @ 19:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:
Muistikortin voi leikata tahtia, ja heittää roskiin... Sitä ei saa auki, jos et tiedä salasanaa tai kirjoita sitä oikein.
Ongelma on nyt vaan se, että tuolla muistikortilla ei ole salasanaa, mutta puhelin sitä silti kysyy.
AfterDawn Addict
_
31. lokakuuta 2010 @ 19:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AgMX:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:
Muistikortin voi leikata tahtia, ja heittää roskiin... Sitä ei saa auki, jos et tiedä salasanaa tai kirjoita sitä oikein.
Ongelma on nyt vaan se, että tuolla muistikortilla ei ole salasanaa, mutta puhelin sitä silti kysyy.
Muistikortillahan voi olla joku "oletus salasana" Esim: 12345 tai 0000. Oletko kokeillut Katsoa puhelimen sisältöä tietokoneelta Nokia OVi suiten kautta?
AgMX
Newbie
_
31. lokakuuta 2010 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Välillä kun puhelin ei kysy salasanaa, pääsee kortin sisältöä katsomaan sekä Ovi Suitella ja itse puhelimella. Pariin kertaan olen saanut alustettua kortin ja poistamaan tai vaihtamaan salasanan. Mutta silti puhelin kysyy aina välillä salasanaa, vaikka olisin asettanut salasanakyselyn poies.
Mainos
_
__
 
_
AfterDawn Addict
_
31. lokakuuta 2010 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Seuraavaksi puhelimen ohjelmisto kannattaa päivittää tai resetoida puhelin tällätavalla: http://www.matkapuhelininfo.com/f18/puhelimen-formatointi-resetointi-32870/

Muistathan varmuuskopioida puhelin, ennenkuin resetoit/päivität sen. Jos tämäkään ei auta, niin vika on muistikortissa.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > nokia e90 ja kington 8gb microsdhc ongelma
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy