User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 05:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > nokia n97 mini musiikin soitin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokia n97 mini musiikin soitin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
8. joulukuuta 2011 @ 08:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen päivittänyt ohjelman. Yritän avata, ja kuunnella musiikkia. Ilmoittaa vain: "Tiedosto on vioittunut Toiminto peruttu" Miten se voi yhtäkkiä vioittua? Jos olen ainakin vuoden ajan käyttänyt ohjelmaa, ja kuunnellut tätä kautta musiikkia. Aivan normaalisti. Olen lisännyt musiikkia ilman ovi-ohjelmaa.
Toivottavasti, joku pystyisi auttamaan. Toisaalta viimeisessä tapauksessa täytyy mennä viemään korjaukseen tai vastaavaan.
Kake41
Senior Member

2 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2011 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä ohjelmasta on kyse?
Jos musiikki itsestään on vioittunut, aika hurjalle vaikuttaa.
Voltaren
Senior Member
_
18. joulukuuta 2011 @ 03:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos musiikit on muistikortilla voi tietysti olla että virtakatkos tjms on korruptoinut tiedostoja.

Kokeile mennä tiedostoselaimella kansioon jossa musiikit ovat ja pistä soimaan, toimiiko?

Ja/tai kopioi niitä viottuneita kappaleita tietokoneelle ja koita toimiiko.

Niin varmistetaan, että onko kappaleissa oikeasti vikaa vai ei.

i7 2600k. p8z68v-pro. AMD 6950. 8BG RAM (G.SKILL Ripjaws F3-12800CL9D-8GBXL) Corsair SSD
Newbie
_
3. tammikuuta 2012 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asian selvitettyä tyhjennettyä kaiken puhelimesta. Nokian oma musiikin toisto ohjelma ei vaan löytäny mitään kappaleita mitä olin laittanut massa muistiin.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
3. tammikuuta 2012 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti uumama11:
Asian selvitettyä tyhjennettyä kaiken puhelimesta. Nokian oma musiikin toisto ohjelma ei vaan löytäny mitään kappaleita mitä olin laittanut massa muistiin.
Puhelimen ohjelmistopäivitys Nokia Suiten avulla olisi myös suositeltavaa, koska se nopeuttaa puhelinta ja korjaa bugeja.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > nokia n97 mini musiikin soitin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy