User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 16.9.2024 / 22:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - peruspuhelimet (s40) > onko nokia 3600 slide hyvä?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
onko nokia 3600 slide hyvä?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
kalle93
Newbie
_
5. heinäkuuta 2009 @ 12:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitä mieltä olette? ainakin omasta mielestäni on hyvät ominaisuudet ja hintakaan ei ole paha.

Kalle
Senior Member

7 tuotearviota
_
6. heinäkuuta 2009 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En suosittele ostamaan mitään S40 pohjaista pa**aa. Oikeasti. Tulet pettymään käyttöjärjestelmän kanssa pahasti. Säästä vaikka jokunen euro lisää ja sijoita parempaan N tai E sarjaan jos nokia pitää olla. Verrattuna vaikka jopa Windowsiin puhelimessa, on symbian hirveätä kuraa. No tohon 145 euron hintaan saa monta samanlaista S40 laitetta samoilla ominaisuuksilla. Jos et tarvitse 3G yhteyksiä, Wlania tai kameraa niin ihan hyvä valinta mutta liian kallis. Sama sen on ostaa jo peruskapula ilman kameraa kuin joku missä on 1,3 megapikselin kenno joka tuottaa hirveää kuvanlaatua.


kalle93
Newbie
_
6. heinäkuuta 2009 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos vastauksesta!

voitko kuvailla miten s40-kapulois on huono käyttöjärjestelmä?



Kalle
Member

2 tuotearviota
_
9. elokuuta 2009 @ 00:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ainakin mitä kaipaan noissa s40: on moniajo, eli pystyt pitämään montaa ohjelmaa samaan aikaan päällä. Myös s60 ohjelmatarjonta on paljon, paljon suurempi.
jmartisk
Junior Member

6 tuotearviota
_
10. lokakuuta 2009 @ 18:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippuu käyttötarkoituksestasi. Minulla oli E61, mutta vaihdoin "huonompaan" 3120:aan ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. E61:llä oli idea lukea pdf:iä, surffata WLAN:n avulla ja käyttää toimisto-ohjelmia. Kahden viikon jälkeen millien kokoisen näppäinten ja minimaalisen näytön kanssa vei hermoni. Vaihdoin suosiolla halpaan peruspuhelimeen. Puhelin puhelimena ja tietokone tietokoneena. Ainakin vielä :)
Mainos
_
__
 
_
Member
_
25. joulukuuta 2009 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on toi kyseinen malli. Olen ollut tyytyväinen. Kamera hyvä, isonkin muistikortin tuki ja sopivan kokoinen. Yksi miinuspuoli ettei ole kunnon nettiä lainkaan, vain wap. Mutta suoritan surffailut koneella joten ei ongelma sekään. Ja ennen kaikkea halpa hinta ominaisuuksiin nähden!
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - peruspuhelimet (s40) > onko nokia 3600 slide hyvä?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy