Ongelma: Kun yritän ladata kuvia tai videoita Samusungin Internet-selaimella, kaikki sujuu siihen saakka hyvin, kunnes tulee ilmoitus "Lataus käynnistetään...". Kuluu hetki ja tulee toinen ilmoitus "Internet on pysäytetty. OK." Kun yritän ladata Opera-selaimella esim. kuvia ti videoita, ei tule mitään kieroja ilmoituksia, vaan homma toimii, kuten pitääkin. Missä vika ja miten se eliminoidaan pois, jotta voin käyttää Samsungin omaa selainta (tuntuu olevan jonkin verran nopeampi kuin Opera)?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Datanen: Samsungin omassa selaimessa voi olla jokin bugi.
Mainitsemani virhe ilmaantui ihan itsekseen kauan sen jälkeen, kun olin asentanut ensimmäisen (kehnon) päivityksen. Alkuperäinen ohjelmisto, joka älyvapaassa rakkineessa oli ostaessa, toimi parhaiten. Osaako joku kertoa, mistä löytäisin alkuperäisen ohjelmiston tähän älyvapaaseen rakkineeseen? Jos ei, niin miten pääsen eroon selaimen ongelmasta?
Eikö vanhaa ohjelmistoa todellakaan löydy mistään? Nuo omalla riskillä tehtävät jutut ovat vähintäänkin arveluttavia kokeiluja, kun kukaan ei ota niiden levittämisestä mitään vastuuta. Omalla riskillä saa kännykkään viruksia ja vakoilu-ohjelmia. Touhu voi käydä kalliiksi. Se on vaarallinen peli jota minä en halua pelata.
P.S. Tuo ensimmäinen linkki antaa tulokseksi 404 Not Found. Että se siitä linkistä. Kiitos.
Kyllä tuo linkki toimii ihan normaalisti.( Tälläkin hetkellä )
Ainahan noista on varoitus mutta en itse ole vielä joutunut ongelmiin niitten kassa. Omalla vastuulla ne tehdään, se on totta.
http://www.samsung.com/us/support/faq/FAQ00048586/52928