Olen koittanut katella kaikkia mahdollisia oppaita mut tämä ei vain ole osunut silmään, tai sitten lontoo taittuu vaan luvattoman huonosti.
Mitenkä tuo jos vaikka perustaajuuden versio on I9000XXJVO ja koontiversio XWJVH niin voiko tuohon vetää esim darkynrommin darkcore_3.5_jvr vai mitä nuo pääteliitteet yleensäkkään meinaa? ja mitä tarkoittaa esim kun darkyllä on erikseen OTA:ssa kernelit ja modems?
Mites nuo Cyanogeninmodit?
Ja tyhjentääkö customrommit puhelimen muistista kaiken? entäs sd:ltä?
Puhelin on rootattu mut pupu on siihen malliin pöksyssä että ennen viisaammilta kysymistä en rupea kyllä touhuamaan :S samoin olen jo asentant puhelimeen darkynOTA ja Titanium Backupin sekä ROM managerin.
Itse olen käyttänyt Cyanogenmodia ja hyvin on toiminut... Ennen sen asennusta, puhelimeen pitää asentaa maksullinen Rom-manager, jolla voi asentaa tulevat Cyanogenmod päivitykset. Ja sillä myös tyhjennetään puhelimen muisti ( Mutta ei muistikortin sisältöä).
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Itse olen käyttänyt Cyanogenmodia ja hyvin on toiminut... Ennen sen asennusta, puhelimeen pitää asentaa maksullinen Rom-manager, jolla voi asentaa tulevat Cyanogenmod päivitykset. Ja sillä myös tyhjennetään puhelimen muisti ( Mutta ei muistikortin sisältöä).
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Itse olen käyttänyt Cyanogenmodia ja hyvin on toiminut... Ennen sen asennusta, puhelimeen pitää asentaa maksullinen Rom-manager, jolla voi asentaa tulevat Cyanogenmod päivitykset. Ja sillä myös tyhjennetään puhelimen muisti ( Mutta ei muistikortin sisältöä).
Eipä ole SGS:ssä mikään mahdottomuus, eikä edes hankala. Epäilen myös LG:tä? Puhelin vain download modeen ja käsin (odin) ajaa koneella alkuperäinen softa sisälle. Google kyllä antaa hyvät ohjeet.
Itsellä omassa SGS darkyrom jvr 10.3/semaphore jvs 1.7.5, enkä nyt tiedä onko erikoinen. Nopeuttaa puhelinta jonkun verran. Itsellä jäänyt vain puhelimeen kun vähän laiska vaihtamaan. Cyanogenmodia paljon kehuttu, itse ajattelin vaihtaa siihen seuraavaksi vielä kun saavat CM9 etenemään alpha vaiheesta.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AkZuh: Eipä ole SGS:ssä mikään mahdottomuus, eikä edes hankala. Epäilen myös LG:tä? Puhelin vain download modeen ja käsin (odin) ajaa koneella alkuperäinen softa sisälle. Google kyllä antaa hyvät ohjeet.
Olen kyllä kokeillut monia ohjeita, mutta mikään ei ole onnistunut... Mutta toisinana en enää haluakaan palata LG omaan firmikseen, koska tämä Cyanogenmod 7 ( Kohta Cyanogenmod 9+ Android 4.0). on paljon parempi.