User Käyttäjä Salasana  

perjantai 8.11.2024 / 15:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > samsung > galaxy s custom rom
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Galaxy s custom rom
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Les26
Junior Member

1 tuotearvio
_
2. tammikuuta 2012 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen koittanut katella kaikkia mahdollisia oppaita mut tämä ei vain ole osunut silmään, tai sitten lontoo taittuu vaan luvattoman huonosti.

Mitenkä tuo jos vaikka perustaajuuden versio on I9000XXJVO ja koontiversio XWJVH niin voiko tuohon vetää esim darkynrommin darkcore_3.5_jvr vai mitä nuo pääteliitteet yleensäkkään meinaa? ja mitä tarkoittaa esim kun darkyllä on erikseen OTA:ssa kernelit ja modems?

Mites nuo Cyanogeninmodit?

Ja tyhjentääkö customrommit puhelimen muistista kaiken? entäs sd:ltä?

Puhelin on rootattu mut pupu on siihen malliin pöksyssä että ennen viisaammilta kysymistä en rupea kyllä touhuamaan :S samoin olen jo asentant puhelimeen darkynOTA ja Titanium Backupin sekä ROM managerin.

kiitos etukäteen!!
AfterDawn Addict
_
2. tammikuuta 2012 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen käyttänyt Cyanogenmodia ja hyvin on toiminut... Ennen sen asennusta, puhelimeen pitää asentaa maksullinen Rom-manager, jolla voi asentaa tulevat Cyanogenmod päivitykset. Ja sillä myös tyhjennetään puhelimen muisti ( Mutta ei muistikortin sisältöä).

https://market.android.com/details?id=c...mxpY2Vuc2UiXQ..
Les26
Junior Member

1 tuotearvio
_
3. tammikuuta 2012 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:
Itse olen käyttänyt Cyanogenmodia ja hyvin on toiminut... Ennen sen asennusta, puhelimeen pitää asentaa maksullinen Rom-manager, jolla voi asentaa tulevat Cyanogenmod päivitykset. Ja sillä myös tyhjennetään puhelimen muisti ( Mutta ei muistikortin sisältöä).

Kuis sitten jos haluaa alkuperäisen modin takasin?
AfterDawn Addict
_
3. tammikuuta 2012 @ 17:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Les26:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:

Kuis sitten jos haluaa alkuperäisen modin takasin?
Se onkin sitten astetta hankalampi.. Tässä omassa LG mallissa se on käytännössä mahdotonta....
Senior Member

2 tuotearviota
_
4. tammikuuta 2012 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä ole SGS:ssä mikään mahdottomuus, eikä edes hankala. Epäilen myös LG:tä? Puhelin vain download modeen ja käsin (odin) ajaa koneella alkuperäinen softa sisälle. Google kyllä antaa hyvät ohjeet.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=846913

Itsellä omassa SGS darkyrom jvr 10.3/semaphore jvs 1.7.5, enkä nyt tiedä onko erikoinen. Nopeuttaa puhelinta jonkun verran. Itsellä jäänyt vain puhelimeen kun vähän laiska vaihtamaan. Cyanogenmodia paljon kehuttu, itse ajattelin vaihtaa siihen seuraavaksi vielä kun saavat CM9 etenemään alpha vaiheesta.

Asus P8Z68-V PRO/GEN3 | 2500K + H2O | 8GB Vengeance | HD6870 + H2O | Samsung 830 SSD | Antec P180 + NeoHE 550W | Samsung SyncMaster 2333SW

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. tammikuuta 2012 @ 16:39

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
4. tammikuuta 2012 @ 16:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AkZuh:
Eipä ole SGS:ssä mikään mahdottomuus, eikä edes hankala. Epäilen myös LG:tä? Puhelin vain download modeen ja käsin (odin) ajaa koneella alkuperäinen softa sisälle. Google kyllä antaa hyvät ohjeet.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=846913

Olen kyllä kokeillut monia ohjeita, mutta mikään ei ole onnistunut... Mutta toisinana en enää haluakaan palata LG omaan firmikseen, koska tämä Cyanogenmod 7 ( Kohta Cyanogenmod 9+ Android 4.0). on paljon parempi.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > samsung > galaxy s custom rom

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy