User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 05:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > samsung > galaxy s iii 4g vs. galaxy note ii 4g
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Galaxy S III 4G vs. Galaxy Note II 4G
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tallukka
Newbie
_
18. helmikuuta 2013 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tässä miettinyt näistä jomman kumman hankkimista, mutta kyselisin onko kenelläkään kertynyt kokemuksiä näiden käytöstä?
Tarpeeni olisi siis koneelle jolla voisin korvata reissun päällä 10.1 tabletin käytön, mutta laitetta voisi käyttää myös töissä puhelimena/työkaluna. Minulla on Xcover ihan normaalia taskukäyttöä varten, joten sitä tulen jatkossakin käyttämään vapaa-ajallani.
Kokohan noissa on selkeä eroavaisuus, mutta lähinnä se että onko näissä muuta selkeää eroa toiminnoissa kuin Noten kynä? Ilmeisesti Noten akku kestään jonkin verran pitempään myös.
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
18. helmikuuta 2013 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse olen aina mennyt kauppaan kiertelemään ja tutkimaan laitteita. Sieltä saa parhaan tuntuman laitteeseen. Jos saisin valita ottaisin Note II mutta hintaeroa noilla on aika paljon.

// 3570k @ 4.6 veden alla // ASUS Sabertooth Z77 //R9 390 @ 1180mhz // Kingston HyperX 8gb 1866mhz // SFGG modular 800w // Cooler Master HAF932 // AOC 29 Ultrawide 2560x1080
tallukka
Newbie
_
18. helmikuuta 2013 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Themu:
itse olen aina mennyt kauppaan kiertelemään ja tutkimaan laitteita. Sieltä saa parhaan tuntuman laitteeseen. Jos saisin valita ottaisin Note II mutta hintaeroa noilla on aika paljon.
Itseasiassa kumpaakin olen hypistellyt ja sen verran tuntumaa ottanut että koon sekä näytönkoon erot havannoitu. Se mikä esim. itseäni mietityttää että onko Note:ssa puutteita puhelinkäytön ominaisuuksissa joita puhelimeksi tarkoitetussa SIII:ssa puolestaan on?
Mitå olen katsonut niin kyllä noiden hinnat ovat melkolailla identtiset...ja ei ole tässä minun tapauksessa se merkitsevä tekijä.
AfterDawn Addict
_
18. helmikuuta 2013 @ 22:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsekin ottaisin tuon Noten suuremman näytön takia. Siitä on kumminkin etua matkanpäällä ja netin selailussa.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
19. helmikuuta 2013 @ 00:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sitten vaan kumpi miellyttää enemmän. Nämä on makuasioita, molemmat teknisesti suoriutuu kaikista tehtävistä todella hyvin.

// 3570k @ 4.6 veden alla // ASUS Sabertooth Z77 //R9 390 @ 1180mhz // Kingston HyperX 8gb 1866mhz // SFGG modular 800w // Cooler Master HAF932 // AOC 29 Ultrawide 2560x1080
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > samsung > galaxy s iii 4g vs. galaxy note ii 4g

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy